2013. május 16., csütörtök

∞27.rész.

* Alyssa szemszöge *
Simon -al a nappaliban ültünk. Én a reggeli kávémat kavargattam, Simon pedig az újságot olvasta.
Sóhajtott, közelebb ült hozzám majd át ölelt.
-Alyssa, nem lenne jobb ha Ash megtudná.. azt ? -nézett rám szomorúan.
Még a lélegzetem is elállt, nem bírtam nyelni. Lefagytam. Megráztam a fejemet majd bele temettem a fejemet a két tenyerembe és sírni kezdtem.
-Olyan rossz, hogy egy kis idő, és én többé már.. ah...
-Sh ! Nem ! Minden rendbe fog jönni ! Azért vannak a gyógyszerek.. nem de ?
-És ha nem hatnak ?
-Akkor azok nem gyógyszerek. A gyógyszerek általában hatni szoktak ! Két hét múlva ismét elviszlek vizsgálatra és majd meglátod, hogy az orvos mosolyogva fogja bejelenteni, hogy javult az állapotod.
-Annyira félek. Szeretném látni Ash -t ahogy felnő, amikor menyasszony lesz, amikor kisbabát fog várni. Látni akarom majd az unokámat vagy.. unokáimat ! Annyi tanulnivalója van még.. még annyira kis butuska.. Mi lesz vele nélkülem ?
-Ne gondolj ilyenekre ! Majd.. egyszer.. száz év múlva fog eljönni a te időd, és nem most ! Értetted ? -nézett rám komolyan.
Szipogva bólogattam miközben tudtam, hogy ez koránt sem lesz így...
-Remek ! -mondta miközben letörölte könnyeimet.
Felállt és bement a konyhába.
Annyira aranyos, hogy így megnyugtat, hogy próbálja belém ültetni a harcolás alap elvét.
* Ash szemszöge *
Apa ordibált velem mikor megtudta, hogy felfüggesztettek. Szoba fogságot kaptam, két hétig. Egy nap csak egy órát internetezhetek. Daws nem tudott át szökni előző este mivel elaludt.
' Nincs annál jobb dolog mint mikor bent vagy egy meleg helységben, kényelmesen felöltözve és kezedben van egy könyv amit olvashatsz ! ' gondoltam magamban miközben kinyúltam az ágyamon és kinyitottam azt a könyvet amit már három napja elkezdtem de még nem sikerült befejeznem.

Sokan hülyének néznek, mert szeretek olvasni, na jó.. én sem olvasok el akármit, csak ami érdekel, amit szeretek !
Amikor olvasok teljesen bele merülök a történetbe és elképzelem a szereplőket. Nem nagyon figyelek a körülöttem történő dolgokra, néha még azt sem hallom ha hozzám szolnak..
-Te mit csinálsz ? -nézett rám Niall kigülett szemekkel mikor belépett a szobámba.
-Olvasok. -pillantottam rá majd tovább olvastam.
-Ash, minden oké ? -ült le mellém és ráhelyezte tenyerét a homlokomra, mintha megnézné, hogyha lázas vagyok -e.
-Igen. Miért ?
-Amióta ismerlek egyszer sem láttalak olvasni. Most miért olvasol ?
-Mert szeretek olvasni és, mert szeretem ezt a könyvet. -mondtam komolyan.
Niall elnevette magát. Megforgattam szemeimet, felálltam és leültem egy puff párnára, ott olvastam tovább.
-Ezeket a dolgokat komolyan is gondolod ?
-Ja..
-Oh.. Akkor már tudom mit fogok venni a szülinapodra. -mosolygott és leült mellém a másik puffra.
-Az még messze van. -legyintettem.
-Nem is ! Már csak tizenegy hónap !
-Jaj te hülye ! -nevettem és megcsókoltam.
-Szeretlek Ash ! -nyögte ki halkan.
Éreztem, hogy elpirulok ezért gyorsan még egyszer megcsókoltam.
-Én is téged, te kis ír manó !
* Niall szemszöge *
Ash -nél hamar eltelt az idő, csak azon kaptam magam, hogy késésben vagyok. Elköszöntem Ash -től majd kirohantam a házukból és bevágódtam a kocsimba.
A stúdiónál hamar leparkoltam majd beszaladtam a nagy épületbe.
Az új albumunkra néhány olyan dalt is felteszünk amikben más énekesek is énekelnek. Az első dalunk Demi Lovato -val lesz.
Berontottam a próba terembe. A hangok elhalkultak és minden szem pár rám szegeződött.
-Bocsánat a késésért, csak Ashley -nél voltam.. -magyarázkodtam és leültem az egyetlen üres székre, Zayn és Liam közé.
-Oh a hős szerelmes ! -gúnyolódott Harry.
-Fogd be ! -mondtam és kinyújtottam a nyelvem.
Zayn, Louis és Liam csak nevetett.. Demi komoran ült.

-Khm.. Szerintem inkább próbáljuk el még egyszer a dalt ! -mosolygott Demi.
A fiukkal bólintottunk majd beindították az üres, hangszer, háttér zenét.
*
Miután elpróbáltuk párszor a dalt tartottunk egy kis szünetet majd felvettük.
A fiukkal leültünk egy sarokba és beszélgetni kezdtünk, Demi is leült közénk.
-Én megyek, fáradt vagyok. -ráztam kezet a fiukkal, Demi -t megöleltem majd elindultam az ajtó felé.
-Niall, haza tudnál vinni ? -szolt utánam Demi.
Sóhajtottam egyet majd megfordultam.
-Persze. -mosolyogtam. Megpuszilta a fiukat, felvette a táskáját és már jött is utánam.
Beültünk a kocsimba, beindítottam a motort és elindultunk Demi háza felé.
-Mondd, még mindig Ashley -vel vagy együtt ?
-Igen. -pillantottam rá széles mosollyal majd ismét az autó pályát figyeltem.
-Mit szeretsz benne ? Csak tizenöt éves !
-Engem nem érdekel, hogy hány éves ! Szeretem.
-Niall figyelj.. Elgondolkoztam azon amit régebben mondtál.
-Mire gondolsz ?
-Hát kettőnkről.. Most már szívesen lennék a barátnőd.
-Mikor megkértelek, hogy legyél a barátnőm nemet mondtál. Szerelmes voltam beléd de túl léptem, és megtaláltam a boldogságot egy másik lány mellett.
-Egy kiskorúba vagy szerelmes ! -emelte fel a hangját.
Sóhajtottam majd leparkoltam Demi háza előtt.
-Megérkeztünk. -hajtottam a fejem a kormányra.
-Köszönöm, hogy haza hoztál. Majd találkozunk a videoklip forgatásán. Jó éjt ! -mondta szomorúan majd becsapta maga után a kocsi ajtót.
-Nem kell vigyázni a kocsira, de komolyan nem, á minek ?! -mondtam magamban halkan miután becsapta az ajtót.
* Ash szemszöge *
-Kicsim gyere vacsorázni ! -kiabált anya a földszintről.
-Rohanok ! -kiabáltam vissza és kirohantam a szobámból.
Lusta voltam le menni a lépcsőn ezért rá ültem a korlátra és lecsúsztam azon.
-Nem a játszótéren vagyunk lányom ! -nézett rám apa.
Csak mosolyogtam és ugrálva be mentem a konyhába. Meg mostam a kezeimet, ledobtam magam egy székre és a körmömmel kezdtem kopogtatni az asztalt. Vártam, hogy anya elém tegye a vacsorát. Csengettek.
-Ashley drágám, kinyitnád ? -mosolygott rám anya.
Nehezen felálltam majd az ajtóhoz vonszoltam magam. Grámpi-ket pofával kinyitottam az ajtót majd sikítozni kezdtem és ráugrottam a hívatlan vendégemre.
-Hát te ? -kérdeztem nevetve és kivettem a kezéből a csomagját.
-Gondoltam megleplek, ha már felfüggesztettek téged. -kuncogott és levette a kabátját.
Felrángattam az emeletre, hogy ki pakolja a cuccait. Valamit kivett a bőröndjéből amit aztán elrejtett a háta mögé, és mosolyogva felém fordult.
-Emlékszel amikor rajzoltam valamit még New York -ban és nem akartam megmutatni ?
-Aha.
-Na, ezt rajzoltam. Ez a tied ! -nyomott a kezembe egy rajzot.
-Ez de szép. Köszönöm. -öleltem meg.
-Tudtam, hogy ki fogtok békülni Niall -el, ezért lerajzoltalak titeket. Nem hasonlít rátok, de a szándék a fontos !
-Hülye vagy ! Nagyon is hasonlít, hiszen oda van írva, hogy: ' Éhes vagyok ! ' -nevettem. -Oh, tényleg ! Menjünk le vacsizni !
A rajzot kitettem a falamra és lementünk enni. Egy csomót beszélgettünk, nevetgéltünk. Azt mondta holnap lesz egy másik meglepim, vagyis.. ami nem csak nekem lesz meglepi hanem az egész baráti körünknek.
* Daws szemszöge *
Vacsora után lefürödtem, felmentem a szobámba, halkan betettem egy zenét és tanulni kezdtem. Anyáék már lefeküdtek, ezért csend volt a házban. Teljesen bele merültem a tanulásba, még azt sem vettem észre, hogy a zene véget ért, csak arra lettem figyelmes, hogy egy kisebb de nehéz kő betöri a szoba ablakomat. Megijedtem. Gyorsan felálltam és az ablakhoz siettem, kinéztem és megpillantottam lent Harry -t amint mosolyog és integet.

Legszívesebben kiugrottam volna az ablakon, hogy végre érezhessem az illatát, meg érinthessem izmos testét, göndör fürtjeit, láthassam gyönyörű nagy zöld szemeit, kerek tökéletes ajkait..
-Te hülye, betört az ablak. -mondtam halkan, nevetve.
-Mi ? -kiabált.
-Sh ! Anyumék alusznak !
-Upsz, bocsi. Gyere le ! -mutogatott.
-Anyuék észre fognak venni..
-Ha az erkélyen ereszkedsz le akkor nem.
Belebújtam az 1D kezes lábasomba és csendben elhagytam a szobámat. Halkan kinyitottam az erkély ajtót majd halkan be is csuktam. Lenéztem és Harry -t figyeltem amint még mindig a szobámat figyeli és a nevemet mondogatja.
-Hogy fogok én itt lemászni ? -kérdeztem halkan magamtól miközben a távolságot figyeltem az erkély és a föld között.
Másfél méter távolság, nem túl sokk.
Elszántam magam. Ráültem a korlátra, jobb lábamat rá helyeztem a korlát mögötti csempére, bal lábamat elkezdtem le engedni.
-Harry ! Segíts ! -mondtam halkan miközben levegőért kapkodtam. Tök hülyén nézhettem ki, fél spárgát csináltam a házunk falán..
-Jézusom ! -mondta a göndör nevetve és oda sprintelt hozzám majd megfogta bal lábamat, talpamat.
-Vigyázz, jön a jobb lábam is ! -kuncogtam. -Harry ! El fogok esni, elveszítem az egyensúlyomat ! -nyafogtam.
-Ne ! Két centiméterre van a talpad a földtől ! -nevetett miközben guggolva még mindig a talpamat tartotta. Talpaimat tartotta, miközben én a kiálló csempébe kapaszkodtam. Nem mertem leugrani.
-Ugorj már le ! Nem bírlak sokáig tartani, már fáj a hátam !
-Nem merek !
-Két centimétert kell ugorj az Isten szerelméért !
-Oké, akkor engedj el ! Háromra ugrok ! Egy..
-Mi a faszért háromra ? -vágott a szavamba. -Már meggörnyedtem ! Nem fogok bírni felállni !
-Ne húzd a szót ! Amennyit most beszélünk, már rég elszámoltam volna háromig és már rég a földön lennék ! Egy.. kettő..
-Ugorj már ! -nyögött fel.
-Huh. Egy.. kettő.. három ! Öhm.. Harry engedj el ! -figyeltem le a gyötrődő Harry -re aki azon perc elengedte a két lábamat és fáradtan dőlt le a földre.
-Ez nehéz szülés volt. -nyafogott.
-Szerintem kelj fel a földről, mert fel fogsz fázni.
-A hátam már úgy is fáj, nem mindegy ha minden öt percben fogok dobni egy sárgát ? -kérdezte.
Kezeit a tarkójára tette és a földön feküdve bámulta a csillagos eget.
Felé hajoltam és figyeltem göndör fürtjeit. A tekintette rám kószált majd elmosolyodott.
-Te nem jössz ide mellém ? -ütögette a kemény földet.
-Nem akarok még jobban megfázni. -húztam a szám.
-Semmi baj ! Akkor ha nem fekszel mellém akkor majd rajtam fogsz feküdni. -mondta perverz vigyorral majd egy szem pillantás alatt magára húzott lovagló ülésbe.
-Héj ! Erről nem volt szó ! -vágtam be a durcit.
-De ne mondd azt, hogy nem tetszik ! -vigyorgott.
Mosolyogva lehajtottam a fejem.
-Gondoltam. -kuncogott majd felemelte a fejemet és megcsókolt.
Csak mosolyogni tudtam, semmi mást !
Biztonságban éreztem magam mellette. A szerelmünk letudta győzni a csatát apával szemben. Harry képes bevállalni, hogy szerelmes egy teljesen hétköznapi lányba.. belém !
Nem vagyok modell vagy akár énekes nő de híres sem, neki így vagyok tökéletes ahogy vagyok..

6 megjegyzés:

  1. Jaj, de aranyos ! Hamar hozd a következőt ! <3

    VálaszTörlés
  2. Meglepi:3 http://delancyblogtortenet.blogspot.hu/2013/05/1dijam.html

    VálaszTörlés
  3. Ez mindenki által elolvasott bizonyságtétel, itt vagyok, hogy az egész világ tudjon egy emberről, aki megmentette a kapcsolatomat, és ezt a nagyszerű embert Dr. IZOYA-nak hívják. Sőt, nagyszerű munkát végzett nekem azáltal, hogy visszahozta az ex-szeretőt, aki elhagyott, és ígérem, hogy soha többé nem térek vissza hozzám. Ezzel rájöttem, hogy Dr. IZOYA részleteinek a világnak való kiállítása sok mindent megtesz azoknak, akik törött otthonukkal vagy kapcsolataikkal segítik a törött kapcsolatot vagy a házasságot. Elérheti őt e-mail címén: drizayaomosolution@gmail.com. Lépjen kapcsolatba vele, és nézze meg, hogyan oldódik meg a probléma 24 órán belül. Szintén a következő ügyekben specializálódott:
    (1) Visszafelé akarod.
    (2) Az irodájában szeretne reklámozni.
    (3) Azt akarja, hogy a férfiak / nők kövessék Önt.
    (4) Egy gyereket akar.
    (5) Ön vállalkozó, és szerződést szeretne nyerni
    (6) Azt akarja, hogy a férje örökké legyen a tiéd
    (7) Lelki segítségre van szüksége.
    (8) Ön már átkozott, és elvesztett pénzt akar visszaszerezni.
    (9) Állítsa le a válást
    (10) Pénzrituálék felkérése
    (11) Nyerjen győzelmet

    VálaszTörlés