2013. május 14., kedd

∞25.rész.

* Daws szemszöge *
Egész nap bent ültem a szobámban és sírtam, étvágyam sem volt..
' Hogy lehet apa ilyen gonosz ? ' gondoltam magamban.
-Daws.. -kopogott anya majd lassan belépett.
Tekintetettemet felé fordítottam és észrevette, hogy szemeim vörösek a sok sirástól.
-Nem akarsz enni valamit ? -ült le mellém.
-Nem vagyok éhes.
-Ne durciz, nem áll neked jól !
-Nem durciznék ha hagynátok, hogy boldog legyek ! -mondtam.
Sóhajtott egyet majd nagy léptekben elhagyta a szobámat. Ahogy becsapta maga után az ajtót ismét síró görcsöm lett..
Az ágyon feküdtem és SMS -t írtam: ' Történt egy kis baj, egy ideig nem találkozhatunk ! #Utálomapát !!!!!  Szeretlek.. Xx '.
Miután elküldtem az SMS -t ledobtam a telefonomat az ágyra és az 1D -s posztereimet figyeltem amiket a nap sugarai világítottak meg.
* Ash szemszöge *
-Na, izé.. én lassan megyek.. -mondta Niall félénken. Bele nézett szemeimbe majd közeledni kezdett felém. Egy pár centi volt a szánk között mikor eltávolodott, sóhajtott majd elhagyta a házat.
-Miért nem békültök ki ? -kérdezte anya aki mindent látott.
-Minek ? Hogy megint összetörje szívemet ? -sóhajtottam.
-Felejtsétek el a múltat és kezdjetek egy új és szebb jövőt !
-Anya, ez most olyan költőien szólt. -néztem rá boci szemekkel.
-Tudom. -kuncogott majd bement a konyhába.
Leültem a kanapéra és elkezdtem a Spongyabob -ot nézni a tévében. Csengettek. Nehezen felálltam és elcammogtam az ajtóig.
Mikor kinyitottam egy csomó emberke rám ugrott.
-Minden oké ? Jól vagy ? -nézett meg alaposan El. Bólintottam és behívtam őket a házba.
-Nézd Ash ! Hoztuk neked valamit ! -mosolygott Zayn és a kezembe nyomott egy zacsi finomságot.
-Köszönöm szépen, nem kellet volna de azért megtartom ! -nyújtottam ki a nyelvem és megöleltem őket.
Elkezdtünk filmet nézni. A ' Hideg csontok ' -at. Az egy horror.
Teljesen bele voltam merülve a filmbe, nem hallottam, hogy a többiek mit motyognak, csak a filmre koncentráltam.
Egyszer csak egy hideg kéz megérintette a vállamat, megijedtem. Ijedtemben felpattantam és automatikusan sikítozni kezdtem. Niall a földön hemperget és ott nevetett.

El és Dani azon nevetett ahogy Niall nevet. Louis nem figyelt a csajokra, mert az Oreo kekszet kóstolgatta. Liam ijedten figyelte a többieket, akiknek már nem jött ki hang a torkukon csak csapkodtak a levegőben. Zayn pedig nézte tovább a filmet.
-Ne ! Nem bírom tovább ! Huh.. -próbált lenyugodni El de nem sikerült neki, tovább nevetett.
-Fáj a hasam. -nyögte ki halkan Dani ezt a két szót.
El és Dani lassan abbahagyta a nevetést és kinyujtóztak a kanapén, hogy tovább nézzék a filmet.
Leültem a földre. Közel voltam Niall -hez. Figyeltem ahogy még mindig nevet. Már kezdett ijesztővé válni ez a folyamat, több mint három perce nevet egyhuzamban..
Niall ijedten felnézett, mosolyra húzta a száját majd felállt..
Felrántott a földről és magához húzott.
-Niall, kérlek engedj el ! -néztem a földet, nem mertem a szemeibe nézni.
-Nem, ameddig nem mondod a szemembe, hogy már nem szeretsz !
' Nem tudok neki hazudni. ' gondoltam magamban.
Bele néztem tengerkék szemeibe majd sóhajtva lehajtottam fejem.
-Ash, nem válaszoltál !
-Nem tudok neked hazudni.. Még mindig halálosan szerelmes vagyok beléd. Nem tudlak elfelejteni. Nem tudok továbblépni a szakításunkon. Nem tudom elfelejteni az első csókunkat. Fáj mikor vissza gondolok rád és a közösen eltöltött csodás pillanatokra. Fáj, hogy szeretlek.. -mondtam mélyen a szemeibe nézve. Niall elmosolyodott majd megcsókolt. Nem haboztam, vissza csókoltam.
Annyira hiányzott már mindez.. a csók, a meleg ölelések, a szeretett. Mindezt most visszakaptam !
* Harry szemszöge *
Épp öltözködtem, amikor érkezett egy SMS -em.
Szóhoz sem tudtam jutni az SMS láttán. Először arra gondoltam, hogy beszélek Daws apukájával de egy kis gondolkozás után rájöttem, hogy ez csak rontana a helyzeten ezért majd a srácok segítségét fogom kérni.
Összeszedtem magam és gyalog elindultam Ash -ék felé. Útközben találkoztam Perrie -vel.
Nagyon meghatotta ez az egész dolog ami Ash -el történt..

' Ash. Istenkém.. Az én Ashley -im.. Szegénykém. ' egész úton ezt az egy mondatott mondogatta, ráadásul pityergett..
*
Mikor megérkeztünk Ash -hez, Ash Perrie nyakába ugrott és elvonultak beszélgetni, őket követte Dani és El.
-Ugye segítettek ? -ültem le fiuk közé a kanapéra.
-Mi a baj tesó ? -kérdezte Liam.
Megmutattam nekik a Daws -tol kapott SMS -emet. Bólogattak.
Olyan jó, hogy vannak barátaim és, hogy tudok rájuk számítani mikor van valami gondom !
Egy pár perccel később a csajok is nevetgélve visszajöttek, velük is megbeszéltem ezt az egész dolgot, és ők is fognak segíteni kiszabadítani Daws -t.
* Ash szemszöge *
Csoportosan elindultunk Daws -ék háza felé. Szorosan mentem Niall mellet, kezeink össze voltak kulcsolva. Biztonságban éreztem magam, de azért egy kis félelem még mindig volt bennem, hiszen alig huszonnégy órája történt velem az a szörnyű incidens.
Ahogy sétálgattunk az utcán minden embert jól megnéztem, hogy mit csinálnak.. Nem figyeltem a barátaimra.
-Ash ! Hahó jól vagy ? -csipkedett Eleanor.
-Jaj ne haragudj, szóltál ? -fordítottam felé a fejem.
-Igen ! Már vagy háromszor szólítottakak a neveden de te nem válaszoltál !
-Ne haragudj, csak bele mélyültem az emberek figyelésébe.
-Milyen ismét Niall -el lenni ? -mosolygott.
Felpillantottam a szöszimre aki némán ment Daws -ék felé.
-Jó. Nagyon jó ! -kerekedett mosolyra a szám.
:)

-Megérkeztünk. -kezdett el Harry pánikolni.
-Nyugi minden jól fog menni ! -nyugtattam és arrébb löktem.
Vette a célzást és becsengetett. A többiekkel szorosan háta mögött álltunk.
Daws anyukája nyitott ajtót. Szóhoz sem tudott jutni mikor meglátta, hogy mennyien vagyunk és pontosan tudta, hogy miért vagyunk itt ennyien..
-Sziasztok. -integetett. -Gyertek be. -mondta halkan és jobban kinyitotta az ajtót. Sorba bementünk és megálltunk a lépcső előtt.
-Daws, gyere le ! Vendégeid vannak ! -kiabált Tasha néni.
Egy pár másodperccel később Daws, piros szemekkel ballagott lefele a lépcsőn. Mikor meglátta, hogy mi vagyunk a vendégei szája mosolyra húzódótt és elkezdett lefele szaladni a lépcsőn.
' Oh esne el ! ' gondoltam magamban.
-Harry ! -kiabálta és megcsókolta.
-Mit keresel itt, Styles ? -jött ki a nappaliból Daws apukája.
-Jöttem, hogy beszéljek önnel.. -lökte el gyengéden Daws -t.
-Oh nézd meg.. Már beszélgettünk is ! Egy-egy mondat már beszélgetés, szóval mehetsz is ! Szia.
-Most miért beszél így ? Miért ilyen flegma velem ?
-Azért, mert csak meg akarod döngetni a lányomat !
-Pff.. szerintem apud meg apum összebeszéltek. -súgtam Daws -nak.
-Ha meg akarnám ' döngetni ' akkor már rég megtettem volna. Nem gondolja ? Szeretem Daws -t, ha tetszik önnek, ha nem ! Miért tiltja meg, hogy találkozzunk ? Miért nem akarja, hogy boldog legyen a lánya ? Miért ?
-Mert nem akarom, hogy kilenc hónap múlva gyereke legyen !
-Maga csak a szex -re tud gondolni ? Csak a szex miatt vette el feleségül Daws édesanyját ? Szerelmes volt belé mikor az oltár elött kimondta az Igen szót ? Vagy csak a szex miatt esküdött örök szerelmet ? -kiabált Harry.
Tasha néni nagyokat pislogott, George bácsi pedig be vörösödött mint egy rák.
-Hogy merészelsz így beszélni velem ? Jobb lenne ha most azonnal elhagynád a házamat !
Harry, megpuszilta Daws -t majd idegesen, nagy léptekben kirohant a házból.
-Majd még beszélünk. -öleltem meg Daws -t és ki mentem Harry -hez.
Harry a küszöbön ült és figyelte a kocsikat amik az úton közlekedtek.
-Egy pár nap múlva el lesz felejtve az egész cirkusz. -guggoltam le mellé. -Egyébként Daws -nak nem ilyen gonosz az apukája csak félti a lányát, pont mint engem apa..
* Daws szemszöge *
Harry ordibált apával, apa ordibált Harry -vel.
Apa elküldte Harry -t. Harry nyomott az arcomra egy puszit és kiviharzott a házból. A többiek megöleltek és elmentek.
Hárman maradtunk, apa, anya és én.
-Add ide a mobil telefonodat és addig nem mehetsz buliba amíg be nem töltöd a tizenhatot !
-Most komolyan ? Hogy tudsz ilyen lenni ? Tudod mit ? Inkább ne válaszolj erre a kérdésre, mert már megvan ròlad a véleményem és az extra szuper védési izédről ! Nesze, itt a telefonom ! -nyomtam a kezébe a kis ròzsaszin blekberimet. -Csak majd ne lepődjetek meg ha egyik reggel nem fogtok a szobámban találni ! -ordibáltam és sírva felrohantam a szobámba.
Bekulcsoltam magam után az ajtót és sírva végig csùztam a szoba ajtòmon..

Csak sírtam és sírtam. Nem bírtam leállni a bömböléssel.
Nem volt erőm elmenni az ágyamig, hogy felfeküdjek, hogy ott fojtassam a sírást.. A földön fetrengtem és ott itattam tovább az egereket..
*
Alig mozdulok ki a szobámból, csak épp, hogy letussolok meg eszek egy-két falat kaját..
Szerintem lefogytam. Ash úgy is mindig azt mondja, hogy úgy nézek ki mint egy terhes.. most már remélem meg lesz elégedve a test felépítésemmel. Tudom, hogy csak viccel..
*Betty szemszöge *
Anyukámmal és kishúgommal élek Magyarországon. Apám taxisként dolgozik kint Angliában. Már nagyon hiányzik, csak három hònaponként látogat haza. Nem szokott sokat itthon ülni maximum egy hetet. Nagyon rossz nélküle..
*
Épp a legjobb barátnőmmel Alex -el beszéltem szkájpon, mikor apum fellépet az internetes társalgóra és videó hívást küldött.
-Szia apa. -integettem vidáman a kamerába.
-Szerbussz kislányom. De megnőttél és sokakkal szebb is lettél ! -nézett bele a kamerába boci szemekkel.
-Apa ! Én mindig szép vagyok ! -nevettem.
-Ez az én egoista lányom ! -nevetett. -Lenne egy meglepim. Anyád biztos nem fogja díjazni de nem érdekel.. -legyintett.
-Mi az ? Harry Styles meztelenül ?
-Khm.. NEM ! Arról lenne szó, hogy kiszeretnélek hozni egy hétre ide, Angliába.
Szám automatikusan O alakba kinyílt de semmi hang sem jött ki. Lefagytam, majd mikor észhez kaptam sikítozni kezdtem és ugrálni.
-Betty, hívd ide anyádat, hogy megbeszéljem vele. Ha enged akkor holnap hajnalban felülsz a Londoni gépre.
Táncolva kimentem a szobámból, egyenesen be a konyhába és anyát felrángattam a szobámba. Leültettem a leptopom elé, kimentem a szobámból és bezártam az ajtót. Török ülésbe leültem és imádkozni kezdtem, hogy engedjen el.
Pár perccel később anya kijött a szobámból és én meg ledobtam magam a leptopom elé, figyeltem apát. Vett egy mély levegőt majd beszélni kezdett.
-Sajnálom kicsim... -mondta szomorúan. -de kénytelen leszel egy hétig kihagyni a sulit mivel holnap jössz Londonba ! -mondta boldogan.
Sikítozni kezdtem. Elővettem a bőröndömet, kinyitottam a szekrényemet és minden ruhámat bele nyomtam.. eléggé nehezen.
Apával minden infòt megbeszéltünk, elköszöntem tőle és boldogan felhívtam legjobb barátnőmet.
A hangja vidám volt az egész telefon beszélgetés alatt, de mikor megtudta, hogy ki utazok Londonba hangja szomorú lett, és teljesen megértem mivel ő is Directioner és minden álma az, hogy találkozhasson a fiukkal és, hogy kimehessen Londonba még ha egy ici-pici időre is. A fiuk Magyarországi koncertjére sem tudott eljönni, mert nem volt, hogy.. nem volt miből eljöjjön..
Nagyon rossz volt nélküle tombolni az első sorban és akárhányszor rá pillantottam Zayn -re mindig ő jutott az eszembe, arra gondoltam, hogy ameddig én a fiukkal és kábé tízezer rajongóval tombolok, addig ő otthon a szobájában, a posztereit figyeli miközben a szemét kisírja..
Alex -nek Zayn a kedvenc 1D tagja. Most is nehezen vettem tőle bùcsùt... Miután befejeződött a telefon beszélgetés bevonultam a fürdőbe, hogy lefürödjek.. Vacsoráztam és bebújtam a pihe-puha ágyikómba.
*
Úgy volt, hogy anya ki kísér a reptérre. Még aludt mikor én felkeltem, nem volt szívem felkölteni. Írtam neki egy hosszú levelet majd azt letettem a konyha pultra. Miután elkészültem hívtam egy taxit ami kivitt a reptérre. Épp a repülőjegyemet vettem amikor egy ismerős hangot hallottam a messzi távolból. Megfordultam és megpillantottam Alex -et amint integet. Sürgettem a jegy eladó nőcit, és miután durván a kezembe nyomta a repülőjegyet elkezdtem Alex felé szaladni.
-Na mi van ? Úgy akarsz el menni, hogy el sem köszönsz ? -nevetett és szorosan megölelt.
Még egy pár percig beszélgettünk, majd elindultam a Londoni géphez.
Felültem  és szerencsére pont az ablak mellet kaptam jegyet így tudtam integetni Alex -nek.

Felszállt a gép. Életemben először utaztam repülőgéppel és nagyon érdekesnek találtam, kivéve azt a részt mikor felszálltunk és hányingerem lett..
*
Sokáig tartott a repülő út. Az utolsó fél órában már nem bírtam egy helyben ülni. Zsibbadt fenekem.
Egy pár percig az óceán felett repültünk, ijesztő sodrása volt a víznek.. Talán ha tudnék úszni akkor nem félnék ennyire a mély viztől..
*
Miközben a felhők mellet repült el a gép eszembe jutott egy nagyon ismert dal..
' Elhiszem, hogy tudok repülni ! ' na de persze ez jobban hangzik angolul ' I believe I can fly ! ' .
Közeledtünk London felé, a repülő ablakát víz cseppek csapták meg. Londonba rendszeresen esik az eső..
Miután landolt a gép, felvettem a kabátomat és sorba álltam, hogy le tudjak szállni.
London olyan más volt mint Magyarország ! Be mentem a váró terembe a csomagomért majd apát kezdtem keresgélni.
Magyar felirattal ez állt az egyik kartonon: ' Helló édes kislányom ! ' . Tudtam, hogy apa az. Oda rohantam hozzá és megöleltem.
Olyan jó volt újra látni...

6 megjegyzés:

  1. megvan Daws képe ♥
    by:Dawsone Crugen :*

    VálaszTörlés
  2. iii dejóó *-*
    nagyon ügyes vagy.:) nem hiába a kedvenc blogom :)

    VálaszTörlés
  3. Jaaj, nagyon nagyon jó ! :$ Betty :$

    VálaszTörlés
  4. isteneem:c tipikus Dawsone mikor kiborulok:))<3

    VálaszTörlés
  5. Ez mindenki által elolvasott bizonyságtétel, itt vagyok, hogy az egész világ tudjon egy emberről, aki megmentette a kapcsolatomat, és ezt a nagyszerű embert Dr. IZOYA-nak hívják. Sőt, nagyszerű munkát végzett nekem azáltal, hogy visszahozta az ex-szeretőt, aki elhagyott, és ígérem, hogy soha többé nem térek vissza hozzám. Ezzel rájöttem, hogy Dr. IZOYA részleteinek a világnak való kiállítása sok mindent megtesz azoknak, akik törött otthonukkal vagy kapcsolataikkal segítik a törött kapcsolatot vagy a házasságot. Elérheti őt e-mail címén: drizayaomosolution@gmail.com. Lépjen kapcsolatba vele, és nézze meg, hogyan oldódik meg a probléma 24 órán belül. Szintén a következő ügyekben specializálódott:
    (1) Visszafelé akarod.
    (2) Az irodájában szeretne reklámozni.
    (3) Azt akarja, hogy a férfiak / nők kövessék Önt.
    (4) Egy gyereket akar.
    (5) Ön vállalkozó, és szerződést szeretne nyerni
    (6) Azt akarja, hogy a férje örökké legyen a tiéd
    (7) Lelki segítségre van szüksége.
    (8) Ön már átkozott, és elvesztett pénzt akar visszaszerezni.
    (9) Állítsa le a válást
    (10) Pénzrituálék felkérése
    (11) Nyerjen győzelmet

    VálaszTörlés