2013. május 11., szombat

∞24.rész.

* Ash szemszöge *
Rettenetes emlékeim vannak az elmúlt pár óráról. Az a három fiú úgy viselkedett velem mint valami állattal.
Kitudja mi történhetett volna ha nem jön Niall. Neki köszönhetem, hogy egyben vagyok, hogy nem lett semmi komolyabb bajom egy pár horzsoláson és a lelki sebeken kívül.
A lényeg, hogy itt van velem, most is itt ül velem szemben és engem figyel.
-Megmondanád miért figyelsz ennyire ? -törtem meg a zavaró csendet.
-Szeretlek. -mondta és lehajtotta a fejét. Sóhajtottam egyet és megfordultam a másik oldalamra.
* Daws szemszöge *
Ash, Niall, Louis és El is eltűnt a buliról.. Hajnali négykor ment mindenki haza, engem Harry kísért haza.
A kapuban megcsókoltuk egymást majd halkan bementem a házba. Abba reménykedtem, hogy anyáék alusznak és nem fognak kérdőre vonni, hogy miért ebben az órában érek haza.
Lassan beléptem a nappaliba. Sötét volt nem láttam semmit, nem láttam levenni a cipőmet. Felkapcsoltam a villanyt, szemeim majd kipattantak. Anya és apa a nappaliban ült karba tett kezekkel.
-Dawsone, tudod hány óra ? -kérdezte idegesen apa.
-Igen.
-Tizennégy éves vagy ! Miért ebben az órában jössz haza ?
-Ne haragudjatok, elnéztem az időt..
-Részeg is vagy, bűzlesz az alkohol szagtól ! Menj fürödj le és aztán nyomás aludni ! -tört ki magából apa.
Nem mondtam semmit csak ledobtam a cipőmet és elindultam felfele a lépcsőn.
' Miért beszél így velem ? Egyszer vagyunk fiatalok ! ' gondoltam magamban.
Becsaptam magam után a fürdő ajtót, ledobtam ruháimat, beültem a hideg kádba és meg eresztettem a meleg vizet. Olyan jó volt egy kicsit relaxálni. Minden tökéletes volt ameddig meg nem csörrent a telefonom, a telefonom pedig a farmerem zsebében volt, ami a földön feküdt.
-Oh ne ! Most ki kell szálljak ! -motyogtam.
Elkezdtem a kádból nyújtózkodni amíg el nem értem a nadrágomat és a benne csörgő telefonomat.
-Végre ! -mondtam halkan miután kihalásztam a telefonomat.
-Megzavartad a relaxálásomat ! -nevettem.
-Mi a fontosabb ? A relaxálás vagy a legjobb barátnőd ? -kérdezte komolyan Harry.
-Mi történt Ash -el ? -kérdeztem ijedten.
-Semmi komoly, csak majdnem megerőszakolták.
-Tessék ? -kiabáltam. Kihangosítottam a telefonomat és kiszálltam a kádból.
-Mindegy. Mit csinálsz ?
-Öltözök és aztán rohanok át Ash -hez. -mondtam miközben a ruháimat vettem vissza.
-Ki ne mozdulj egyedül a házból !
-Hát pedig egyedül fogok menni. Mindjárt visszahívlak ! -hadartam majd kinyomtam.
Leszaladtam a lépcsőn és bementem anyáék szobájába.
-Van egy kis gond Ash -el. Muszáj át menjek hozzá, meg kell vigasztaljam ! -mondtam halkan. Anya megijedt, rögtön kimászott az ágyból majd meg állt velem szemben.
-Mi történt Ashley -vel ?
-Majd reggel elmesélem de most muszáj ott legyek mellette !
-Rendben, menj. -puszilta meg a homlokom majd kiszaladtam a házból.
Hideg volt kint, fagyott. Az utcák csendesek voltak, egy lelket sem lehetett látni.
Pár másodpercig csak álltam, és némán meredtem a sötétségbe. Egy erős szél suvítás bele túrt hosszú csüngő, göndör fürtjeimbe. Szaladni kezdtem..

Sötétség volt az egész házban, csak Ash -nek a szobájában égett a villany. Becsengettem és Ash anyukája, Alyssa néni nyitott ajtót.
-Jesszus Daws ! Veszélyes ilyenkor az ut...
-Mi történt Ash -el ? -vágtam Alyssa néni szavába.
Be vitt a nappaliba és könnyeivel küszködve mindent elmesélt.
A hideg futkosott a hátamon ahogy mesélte.. A sztori végére elsírta magát, megöleltem és elindultam felfele a lépcsőn.
Lassan beléptem Ash szobájába. Rögtön felfigyelt, hogy nyílik az ajtó majd sírva a nyakamba borult.
-Sh ! Ne sírj ! -nyugtattam.
-Rettenetes volt ! -a hangja el-el csuklott.
Ránéztem Niall -re akinek az arcán sebek voltak és a szemei könnyel teltek meg..
*
Ash szobájában van két puff, arra leültünk és zokogva mindent elmesélt. Egyszer már hallottam a történetet Alyssa néni szájából, de ahogy Ash elmesélte az minden embert a sírásra késztette volna !
-Öm.. megyek eszek valamit. -állt fel Niall és kiment a szobából.
Egy csomó hülye kérdést tettem fel Ash -nek, de az utolsó kérdésemre már nem tudott válaszolni, elaludt. Halkan kiléptem a szobájából és le sétáltam a konyhába.
-Elaludt. -ültem le Niall mellé aki pont akkor fejezte be a kajálást.
Bólintott, megölelt majd felment az emeletre.
Ittam egy pohár tejet, és felmentem az emeletre. Be kopogtam Alyssa néniékhez, majd lassan beléptem a tágas szobába.
-Alyssa néni.. én megyek. -szóltam halkan.
-Nem akarsz itt maradni ? Vagy Simon ne kísérjen haza ? Vagy netán taxi -val szeretnél menni ?
-Nem, nem, nem.. -kuncogtam. -Tudok magamra vigyázni. -mosolyogtam.
-Ahogy akarod babám. -mosolygot és megpuszilt.
*
Vacogva kiléptem az óriási házból és meredtem az előttem álló emberkére.
-Hát te ? -ugrottam Harry nyakába.
-Gondoltam meglátogatom Ash -t ha már te is itt vagy. -kuncogott. -Daws, nem alszol ma nálam ?
Lefagytam. Nem tudtam mit válaszolni.
' Baj lesz ha apa rájön, hogy Harry -nél voltam és, hogy vele aludtam.. egy ágyba. ' gondoltam magamban.
-Öm, apám cirkuszt fog vágni ha megtudja az igazságot.. Nagyon félt engem ! Tisztára olyan mint Ash apukája. -forgattam meg a szemeimet.
-Nem fogja megtudni ! -mondta határozottan és összekulcsolta kezeinket.
Darry♥
Lenéztem összekulcsolt kezeinkre majd mélyen bele néztem Harry gyönyörű zöld szemeibe.
-Oké, ma nálad alszok.
* Niall szemszöge *
Lassan beléptem Ash -hez. ülve aludt el az egyik puff -on. A szám automatikusan mosolyra húzódott.
Oda mentem hozzá, megpusziltam és gyengéden felvettem az ölembe, lefektettem az ágyra majd betakartam. Annyira ártatlan volt..
Egy pár percig figyeltem ahogy alszik majd úgy döntöttem, hogy elteszem magam holnapra.
A két puffot függőlegesen letettem Ash ágya mellé majd kifeküdtem rajtuk, az volt az én ágyam. Nekem tökéletes ! A lényeg az, hogy Ash mellett voltam.
* Ash szemszöge *
Hajnalban arra ébredtem, hogy a szám kiszáradt, szomjas voltam. Először nem tudtam milyen táj egységen vagyok, mivel úgy emlékeztem, hogy az egyik puffban aludtam el.
Nehezen kiszálltam az ágyból és egy enyhe szív rohamot kaptam. Megijedtem Niall -töl aki a földön, két puffon aludt.
Legszívesebben felköltöttem volna, hogy szóljak neki: ' Nyugodtan aludhatsz az ágyamban ! ', de most, hogy nem vagyunk együtt.. ez lehetetlen.
Halkan kiléptem a szobámból és leballagtam a földszintre egészen a konyháig. Anya volt ott, háttal állt nekem. Valami gyógyszert vett be.
-Anya. -szóltam hozzá.
Ijedten hátrafordult majd a gyógyszeres dobozt bedobta a szekrénybe.
-Ash ! Kicsim.. mi a baj ? -puszilt meg.
-Csak szomjas vagyok.
-Oh, oké ! -mosolygott. -Akkor igyál és menj vissza aludni. -ölelt meg majd elindult felfele a lépcsőn.
Olyan furán viselkedett. Valami bántja, amiről én nem tudok. Kétszer láttam anyát sírni, de mikor ő sír akkor én is sírok. Ha ő szomorú akkor én is. Ha ő boldog akkor én is..
Valamit titkol, tudom.. érzem !
Ki vettem a szekrényből azt a bizonyos gyógyszert és elolvastam, hogy mire van, mit gyógyít...
' Haj növesztő ? Minek kell anyának haj növesztő ? ' gondoltam magamban miközben a gyógyszeres doboz -ra meredtem.
Megráztam a vállamat majd vissza tettem oda a dobozt ahonnan elvettem. Kivettem a hűtőből a tejet, ittam egy pár kortyot és vissza sétáltam a szobámba.
Niall még mindig azon a két kis puffon kuporgott. Megsajnáltam. Elkezdtem a vállát rángatni vagyis fel akartam költeni.
-Anya, csak még egy kicsit hadd aludjak.. -mondta csukott szemekkel, félig még aludt.
' De aranyos ! Azt hiszi, hogy az anyukája vagyok. ' gondoltam magamban.
-Niall, kelj fel !
Lassan kinyitotta tengerkék szemeit és a nyakát kezdte mozgatni, valószínűleg rosszul feküdt.
-Ha akarod aludhatsz az ágyamban.. velem.. -mondtam határozottan.
-Nem, nem.. hagyjad ! Nem akarlak zavarni. -legyintett.
-Nem zavarsz te buta ! -nevettem.
Niall megpuszilt és felfeküdt az ágyamba. Mikor jártunk és együtt aludtunk akkor mindig összebujtunk és úgy sétáltunk át álom lend -be, de most.. ő az egyik oldalra van fordulva én a másikra.
-Túl nagy köztünk a távolság.. -motyogtam halkan.
* Daws szemszöge *
Óriási háza van Harry -nek. Felmentünk a szobájába és ledobtam magam a francia ágyra. Olyan pihe puha volt.
Harry is kifeküdt mellettem majd fejünket egymás felé fordítottuk, elmosolyodtunk majd egy gyenge puszit nyomtunk egymás ajkára.
-Szeretlek Daws. -mondta halkan.
Éreztem, hogy elpirulok, de komoly akartam maradni.
-Én is téged, Harry.
Közelebb feküdtünk egymáshoz és elaludtunk.
* Alyssa szemszöge *
Szép napos reggelre ébredtek London lakosai. Felvettem a háló köpenyemet, adtam Simon -nak egy puszit, aki még nagyban szunyókált és lementem reggelit készíteni.
Rántotta sonkával tökéletes lesz. A sütögetésemet a telefonom csörgése zavarta meg.
-Jó reggelt Tasha.
-Szerbusz Alyssa. Kérlek fel tudnád most költeni Daws -t, hogy mondd meg neki, hogy siessen haza ? Én nem érem el telefonon.
-Tessék ? Daws nincs nálunk ! Még éjszaka haza ment. ült nálunk vagy másfél órát utána elment.
-Hogy mi ? Biztos vagy benne, hogy elment ? Nincs fent Ash -nél ?
-Nem hiszem, de azért megnézem. -mondtam és felmentem Ash szobájába.
*
-Sajnálom Tasha, nincs itt.
-Édes Istenem ! Akkor hol lehet ? Alyssa mindjárt visszahívlak. -hadarta el majd kinyomott.
* Daws szemszöge *
Arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Anya volt az.
-Haló ?
-Hol vagy Daws ?
-Hát.. egy barátnál. -néztem Harry -re aki épp akkor ébredezett.
-Máris told haza a segged, mert ha nem nagyon megbánod és nem tőlem fogsz kapni hanem apádtól ! -ordibált.
-Igenis.. Pár perc és indulok. Szia. -mondtam szerényen majd, anya kinyomta.
-Bajba fogok kerülni. -kezdtem el pityeregni.
-Nem lesz semmi baj. -nyugtatott Harry.
* Perrie szemszöge *
Reggel fél tizenegy volt amikor megébredtem. Egyedül feküdtem az egész ágyban.
-Hadd majd kinyitom én ! -lépett be a szobába Zayn.
Rámosolyogtam majd vissza dobtam magam az ágyba és a fehér plafont kezdtem bámulni.
Egy pár perccel később Dani és El jött be hozzám, mind a ketten szomorúak voltak.
-Mi történt ?
A lányok leültek mellém majd El elkezdett mesélni.
*
-És nem esett semmi komolyabb baja ? -kérdeztem.
-Nem, csak egy kicsit megsokkolta ez az egész durvaság. Nem volt ő ehhez hozzászokva.. -magyarázta Dani.
-Csajok, mi átmegyünk Ash -hez, legyetek jók. -nyitott be Zayn.
-Mi is megyünk ! -kiabált El meg Dani.
-Várjatok meg engem is ! Én is akarok menni ! -kiabáltam és felálltam az ágyra. Le akartam ugrani de a lábam bele akadt a takaróba és le estem a földre de úgy, hogy a lábaim fent voltak az ágyon és a felső testem pedig a padlót érintette.
-Jézusom Pezz ! -rohant hozzám Zayn és felsegített.
-Nyugi, minden oké. Jól vagyok !
-Gyertek induljunk már ! -jött be Louis és Liam.
-Öm Perrie. Minden oké ? -kérdezte Liam mikor látta, hogy Zayn felsegít.
-Igen csak szerencsétlen vagyok és elestem. Inkább menjetek előre. Nekem még úgy is kell egy kis idő ameddig kész leszek. Majd később átmegyek Ash -hez. -mondtam és megcsókoltam Zayn -t.
* Daws szemszöge *
Már előre féltem haza menni, tudtam, hogy anyáék lefognak szidni és, hogy büntit is fogok kapni..
Mikor haza értem szépen helyre tettem a cipőmet és kabátomat majd be mentem a nappaliba. Anya és apa szótlanul ült egymás mellet.
-Megmondanád, hol töltötted az éjszakát ? -kérdezte apa.
-Az egyik barátomnál. -mondtam halkan.
-Annál a Styles fiúnál aludtál. Igaz ? -kérdezte apa ismét.
Ránéztem anyára. Láttam a szemében, hogy csalódott bennem de mégis bólogatott, hogy mondjam el az igazat apának.
-Igen, Harry -nél aludtam.
-Amiatt, a fiú miatt egyszer már összevesztünk ! Nem így van ?
-De így van, és sajnálom.
-Megtiltom, hogy találkozz vele. Túl nagy hozzád !
-Tessék ? Megtiltod, hogy találkozzak vele ? Megtiltod, hogy szeressem ? Már olyan vagy mint Ash apukája, ő is megtiltotta, hogy Niall -el találkozgasson !
-Daws, ne emeld fel a hangod ! Amit megmondtam azt megmondtam ! Nagy hozzád az a fiú és kész, csak a rosszba visz téged bele !
-Közted és anya között is van kor különbség mégis szeretitek egymást. Mi is szeretjük egymást Harry -vel ! -ordibáltam.
-Dawsone ! -kiabált.
Szemeim könnyel teltek meg, össze omlottam belülről. Hirtelen gyengének éreztem magam..
-Gyűlöllek. -mondtam halkan miközben könnyek potyogtak a szemeimből.
Felrohantam a szobámba. Bezártam magam után az ajtót és ledobtam magam az ágyra.
Homályosan láttam a sok könnyem miatt. Nem tudtam másra gondolni csak Harry -re.
A szemei, haja, illata, nevetése, mosolya, teste.. egyszóval ő maga !

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!Huu ez lett a kedvenc részem!!Nagyon várom a kövitt !! :) :D

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan hozd a következőt ! :*

    VálaszTörlés
  3. Imádoom..!!! Gyorsan hozd a kövit..*-*

    VálaszTörlés
  4. Ez mindenki által elolvasott bizonyságtétel, itt vagyok, hogy az egész világ tudjon egy emberről, aki megmentette a kapcsolatomat, és ezt a nagyszerű embert Dr. IZOYA-nak hívják. Sőt, nagyszerű munkát végzett nekem azáltal, hogy visszahozta az ex-szeretőt, aki elhagyott, és ígérem, hogy soha többé nem térek vissza hozzám. Ezzel rájöttem, hogy Dr. IZOYA részleteinek a világnak való kiállítása sok mindent megtesz azoknak, akik törött otthonukkal vagy kapcsolataikkal segítik a törött kapcsolatot vagy a házasságot. Elérheti őt e-mail címén: drizayaomosolution@gmail.com. Lépjen kapcsolatba vele, és nézze meg, hogyan oldódik meg a probléma 24 órán belül. Szintén a következő ügyekben specializálódott:
    (1) Visszafelé akarod.
    (2) Az irodájában szeretne reklámozni.
    (3) Azt akarja, hogy a férfiak / nők kövessék Önt.
    (4) Egy gyereket akar.
    (5) Ön vállalkozó, és szerződést szeretne nyerni
    (6) Azt akarja, hogy a férje örökké legyen a tiéd
    (7) Lelki segítségre van szüksége.
    (8) Ön már átkozott, és elvesztett pénzt akar visszaszerezni.
    (9) Állítsa le a válást
    (10) Pénzrituálék felkérése
    (11) Nyerjen győzelmet

    VálaszTörlés