2013. május 9., csütörtök

∞23.rész.

* Ash szemszöge *
A gépem éjjel tizenegy óra három perckor szállt le Londonba. Az eső esett, mint szinte mindig..
Fáradtan át sétáltam a váró terembe abba reménykedve, hogy anya ott fog várni és haza visz kocsival, de tévedtem. Nem láttam sehol se anyát se Daws -t. Leültem és vártam hátha mégis beugranak..
Fél tizenkettőig vártam és aztán elindultam haza fele.. gyalog.
Nem volt már semmi pénzem, hogy taxi -val menjek. Szarrá áztam.
*
Megálltam a házunk előtt és bámultam a sötétségbe. Minden villany le volt kapcsolva a házban. Egy picinyke fényforrást sem láttam.
Az ajtóig vonszoltam magam ami be volt zárva. Nem volt nálam kulcs ezért csengetnem kellet.
Eltelt vagy öt perc mire apa kinyitotta az ajtót.
-Apa ? Te mit keresel itthon ?
-Édes Istenem Ashley ! Te csupa víz vagy ! -rángatott be majd kiabált anyának, aki azonnal leszaladt.
-Ma jött haza apád és elfelejtettük, hogy ma jössz haza. -sopánkodott anya miközben leültetett a kanapéra és a vizes cipőmet rángatta le rólam.
' Elfelejtettek ! ' csak ennyi tudott az eszemben járni.
Jött, hogy sírjak, de nem akartam anyáék előtt elbőgni magam, mert akkor az lett volna, hogy: ' Jaj ne haragudj kicsim, de nem volt szándékos ! Ne sírj ! ' vagy ' Lehetnél megértőbb ! Apád is ma jött haza ! ' . Inkább felszaladtam az emeletre egyenes a szobámba.
Korom sötét volt bent és csend, csak a szipogásom hallatszodott.
Elkezdtem a falon tapogatózni, hogy leljem meg a villany kapcsolót, és pont mikor rá tettem a kezemet a kapcsolóra egy kéz megérintett. Akkorát sikítottam, hogy berekedtem de a villany azon perc felkapcsólódott.
Dani, El, Pezz, Daws, Louis, Liam, Zayn, Harry és Niall. Mind ott voltak a szobámban. Niall volt az aki megérintette a kezemet..
A szoba ajtó előtt álltam, a többiek az ágyam mellet. Nem adtunk ki semmi reakciót csak figyeltük egymást aztán Pezz elkezdett sikítozni és oda rohant hozzám, hogy jó erősen megölelhessen, a többiek is követték Pezz példáját. Mindenkit megöltem, megpusziltam, csak Niall -t nem. Már automatikusan oda akartam menni hozzá, hogy megöleljem de megálltam előtte bele néztem kék szemeibe, sóhajtottam egyet, megráztam a fejem és oda mentem Zayn -hez.
-Tudom, hogy egy kicsit kések de.. boldog szülinapot Zayn ! -öleltem meg és leráncigáltam a földszintre.
Kinyitottam bőröndömet és ki vettem az ajándékát.
-Azta ! Ez nagyon fasza ! -forgatta a kezében az ajándékát. -Kösz Ash ! -ölelt meg még egyszer.
Vissza mentünk az emeletre. A többiek a szobám előtt álltak, ki voltak öltözve.
-Ash. Niall beszélni szeretne veled ! -mondta Daws és kinyitotta a szoba ajtómat. Megpillantottam Niall -t amint az ágyamon ül és gondolkozik. Gyorsan vissza húztam az ajtót és leültem a földre.
-Ah, most mi a baj ? -tette csípőre a kezét Daws.
-Nem akarok vele beszélni !
-Akkor menj be, vegyél elő valami csini ruhát, tussolj le, fesd ki magad és gyere le ha kész vagy. -puszilt meg El és a többiekkel együtt levonult a földszintre. Időm sem volt megkérdezni, hogy minek öltözzek ki, vagy, hogy hova megyünk.
Vettem egy mély levegőt és beléptem a szobámba. Niall rögtön felfigyelt, felállt és elindult felém. Megakart ölelni de eltoltam magamtól, kinyitottam a szekrényemet elővettem valami normális cuccot és berohantam vele fürdőbe.
*
-Miért kellet ki öltözzek ? -sétáltam le a lépcsőn.
-Azért, mert megünnepeljük, hogy sikeresen leforgattátok a filmet és Zayn utó szülinapját. -mosolygott Louis.
Nem volt kedvem sehova sem menni leginkább nem bulizni, inkább otthon ültem volna.. csak nem akartam megbántani a többieket.
* Niall szemszöge *
Olyan jó volt újra látni Ash -t és olyan rossz volt, hogy nem akart megölelni..
A többiek direkt kettesben hagytak minket, hogy tudjunk beszélgetni de nem sikerült.
Miután elmondtuk Ash -nek, hogy megyünk bulizni nem nagyon kedvelte az ötletet. Húzta a száját de nem mondta, hogy nem akar menni.
-Gyertek induljunk. -mosolygott Harry és összekulcsolta a kezét Daws -al.
' Mi miért nem vagyunk boldogok Ash -el, mint Daws meg Harry ? ' gondoltam magamban.
-Gyere segítek. -mondtam Ash -nek illedelmesen mikor fel akarta venni a kabátját.
-Kösz de nem kell. Menni fog egyedül is. -mondta, majd elvonult.
-Majd miután ivott. Azután próbálkozz ! -súgta a fülembe Daws.
Hívtunk három taxit amik elvittek minket egy klubhoz.
Ash mellet ültem, hozzáértem a kezéhez és rögtön el is rántotta. Ránéztem Daws -ra aki szomorúan figyelt minket..
* Daws szemszöge *
Niall próbált kedveskedni Ash -nek, de az a makacs nem engedte, a taxiban is elrántotta a kezét mikor Niall hozzá ért.
' Mi lesz ebből ? ' gondoltam magamban miközben a makacs Ash -t, és a szerelmes Niall -t figyeltem. Fújtam egy nagyot és Harry felé fordultam.
*
London legdrágább klubjába mentünk ami teljesen ful volt ! A lányokkal leültünk ameddig a fiuk mentek piáért.
-Ash, mit akarsz inni ? -kérdezte Niall zsebre dugott kézzel.
-Nem kérek semmit. -motyogta.
Láttam Niall -en, hogy nem esnek neki jól Ash szavai, hogy annyira rideg vele. Megrázta a vállát és ment a fiuk után.
-Mi ütött beléd ? -ültem közelebb Ash -hez.
-Nem akarok inni.
-De ez egyben a te bulid is ! Miért nem tudsz vidám lenni ?
-Azért, mert össze vagyok zárva vele ! -mutatott Niall -re.
-Ah.. -forgattam meg a szemeimet. -Ne foglalkozz vele. Csinálj úgy mintha nem lenne itt.. -mosolyogtam.
Bólintott majd a cipőjének az órát kezdte bámulni.
* Ash szemszöge *
A többiek isznak, de nekem egy korty sem megy le a torkomon.
-Haza megyek ! -ordibáltam Daws fülébe.
-Ne már !
-Majd beszélünk ! -megöleltem, és kimentem a klubból.
Megint nem volt nálam pénz ezért megint gyalogolnom kellet.
*
London utcáit néhány lámpa világítja be, sehol sem jár egyetlen egy ember sem. Egyedül vagyok. Van bennem valami félelem, de nem tudom miért ! Rossz érzésem van, de nem tudom miért !
Valami azt súgja, hogy menjek vissza a klubba, hogy ott nagyobb biztonságba vagyok mint most itt..
Már majdnem otthon voltam, mikor.. elmentem egy kisebb ház mellet ahol valami buli volt. Néhány srác a ház előtt ült és ivott..
Hozzám szóltak. Úgy tettem mintha nem hallottam volna őket. Feléjük fordítottam a fejemet és észrevettem, hogy felállnak és elindulnak felém. Megijedtem. Elkezdtem szaladni, néha hátra fordultam és láttam, hogy a fiuk is szaladnak utánam.
A magassarkúm nehezítette a szaladást ezért lassítanom kellet..
Betértem egy kis utcába abba reménykedve, hogy elmennek és nem vesznek észre.
Egy pár perccel később lassan kijöttem a kis utcából, körülnéztem és megláttam őket ! Tudták, hogy hova bújtam el ! Vártak.. engem, hogy kijöjjek..
Hátrálni akartam de nem sikerült..
Az egyik a kezével befogta a számat, másik a táskámat dobta bele egy pocsolyába és ráugrott, a harmadik a kabátomat, blúzomat kezdte letépni rólam..
Sikítani akartam de nem tudtam, rugdosni akartam de nem volt erőm..
Arra gondoltam, hogy bárcsak most itt lenne Niall, hogy megvédjen..
* Niall szemszöge *
-Hol van Ash ? -böktem meg Daws -t miközben Ash -t keresgéltem a szememmel a sok ember között.
-Haza ment. Nem volt kedve bulizni.
-És mivel ment haza ?
-Szerintem gyalog.
-Baszd meg Daws ! És nem tudtál volna szólni, hogy elment ? -kiabáltam.
Kiszaladtam a klubból és elindultam Ash -ék háza felé.
Elmentem egy ház mellet ahol volt egy buli.
' Ez nem jelenthet jót. ' gondoltam magamban.
Tovább szaladtam. Senki sem volt az utcán, csend volt.
Már majdnem Ash -éknél voltam mikor meghallottam, hogy valaki liheg. Egy sötét kis utcából jött a zaj. Lassan elindultam és bementem az utcába.
Három fiú volt ott és Ash. Felül csak egy melltartó védte, alul pedig a nadrágját rángatták le róla.
Meg akarták erőszakolni !
A fiuk nem vettek észre csak Ash. A sminkje le volt kenődve a sok könnye miatt, sikítani nem tudott, mert lekötötték a száját a blúzával.
Hátulról támadtam, elkezdtem az egyiket püfölni mire a másik rám ugrott és ököllel ütni kezdett.. A harmadik elszaladt.
* Louis szemszöge *
Mindannyian ittunk, buliztunk. Kiélveztük, hogy Zayn húsz éves lett és, hogy Ash leforgatta első filmjét. Zayn ünnepelt Ash -el ellentétbe.
Pont Harry -t és Daws -t videóztam amint smárolnak, de megcsörrent a telefonom.
Niall hívott, eléggé rossz hírt közölt és megkért, hogy segítsek neki haza vinni Ash -t.
Nem haboztam, szóltam El -nek, hogy elmegyek egy kis ideig és futottam amennyire csak tudtam.
Egy kis utcában találtam rájuk. Niall szarrá volt verve, mindenhol csupa vér volt, Ash pedig maga alatt volt és ölelkeztek.
Volt ott egy rendőr kocsi is.. A kinézetük nagyon felkavart azt sem tudtam, hogy mit mondjak, vagy, hogy miben segítsek, hogy kit öleljek meg először Niall -t vagy Ash -t ?
* Niall szemszöge *
A fiukkal verekedtünk, amikor meghallottuk, hogy szirénáznak. Ránéztem Ash -re aki a kezébe tartotta a telefonját. Ő volt az aki kihívta a rendőröket.
A két srácot leszedték rólam és oda szaladtam Ash -hez, megöleltem, nyugtatni próbáltam.

Felhívtam Louis -t aki egy pár perccel később már itt is volt.
A rendőrök adtak nyugtatót Ash -nek, ráadtam még azokat a ruháit amik még egyben maradtak és Louis segítségével haza vittük..
* Eleanor szemszöge *
Sokat ittam, szerintem a lányok közül én ittam a legtöbbet.
parti állatok :D♥
Alig emlékszem, hogy mik történtek a bulin, de azt tudom, hogy Ash eltűnt és Niall is. A buli nélkülük kellet fojtatódjon.
Dani -vel kint, a klub elő csarnokában fényképezkedtünk mikor oda jött hozzám Louis és azt mondta, hogy ő vissza megy Ash -ékhez, mert történt egy kis gubanc, én persze azt mondtam, hogy jól van menjek csak. Nem gondoltam, hogy valami komolyabb dolog történt, de ha akkor tudtam volna, hogy mi is volt az a kis gubanc akkor sírva szaladtam volna Ash -hez, hogy vigasztaljam és, hogy ott legyek mellette azokban a nehéz percekben !
* Louis szemszöge *
Becsengettünk. Simon nyitott ajtót. A lélegzete is elállt mikor meglátta, hogy milyen állapotba visszük haza a lányát. Hátrább lépett és leült a lépcsőre majd sírni kezdett.
-Simon, ki jött ? -hallottam az emeletről Alyssa hangját.
Lassan lejött a lépcsőn majd szemei könnyekkel teltek meg.
Felváltotta Simon -t, leült a lépcsőre és figyelte ahogy felvisszük Ash -t az emeletre.
Ash -röl levettük a koszos ruháit, egy melltartóban és bokszerben befektettük az ágyba, betakartuk.
Hátrébb léptünk és figyeltük ahogy egy pontra mered és a könnycseppek potyognak ki szemeiből. Simon sírva oda ment hozzá megpuszilta és kiment a szobából.
-Gyere. Hagyjuk pihenni. -böktem meg Niall -t halkan.
-Nem ! Én vele maradok.
-Vigyázz rá. -megöleltem Niall -t, megpusziltam Ash -t és kimentem a szobából.
Lementem és leültem Alyssa mellé, megöleltem és elmeséltem neki a történteket.. legalábbis annyit amennyit én tudok.
Megnyugtattam Simon -t és Alyssa -t majd kimentem a házukból. Vissza mentem a klubba Eleanor -ért.
* Niall szemszöge *
Ash -el maradtam kettesben. Leültem az ágyára és a haját kezdtem simogatni. Azt hittem, hogy elaludt ezért megpusziltam és lassan kiléptem a szobájából. Ash hozzámázolt.
-Köszönöm. -mondta halkan.
-A lényeg az, hogy nem történt semmi komolyabb bajod. -próbáltam mosolyogni.
Ki mentem a szobájából és Alyssa -val találtam szembe magam. Ash szobája előtt állt és sírt, várta, hogy kijöjjek, hogy tudjon beszélni Ash -el.
-Köszönöm, hogy segítettél neki és, hogy megvédted. -ölelt magához. Bólintottam és be mentem Simon -hoz.
-Ha nem gond ma nálatok éjszakázok. -mondtam halkan.
-Felőlem, csak szólj Alyssa -nak, hogy mossa le a vért az arcodról. -mondta kedvetlenül.
-Rendben.
Megálltam Ash szobája előtt és hallgatózni kezdtem. Nem hallottam semmi beszédet bentről ezért be mentem. Alyssa Ash -t bámulta sírva.
-Alyssa, letörölnéd a vért az arcomról ?
-Igen, persze. Gyere. -mondta és előre sietett. Ránéztem Ash -re, aludt..
Miközben Alyssa a száradt vért törölte le az arcomról addig én elmeséltem neki, hogy hogy találtam rá Ash -re...

6 megjegyzés: