2013. május 4., szombat

∞19.rész.

-Tessék ? -kiabált apa a telefonba.
-Van valaki a házban ! A fürdőből jöttem ki mikor meghallottam lent valami zajt, lassan lementem a lépcsőn, majd egy fekete alakot pillantottam meg a nappaliban.
-És egyedül vagy otthon ?
-Igen.
-Istenem ! Hol vannak a fiuk ? Liam miért nincs ott veled, hogy vigyázzon rád ? Hol vagy most ?
-A szobámban.
-Rendben ! Maradj ott kicsim ! Máris felhívom a fiukat és a rendőrséget ! Vigyázz magadra és ne engedd Nudli -t ugatni ! Szeretlek ! -mondta egyre szomorúbban majd kinyomott.
*
Pár perccel később szirénázást hallottam, megjöttek a rendőrök.
Halkan kiléptem a szobámból és hallottam ahogy betörik az ajtót és berontanak. Lámpákkal világítottak, mire én felkapcsoltam a villanyt és megláttuk Liam -et a földön feküdve, mellette az egyik törött fénykép ráma.
-Liam ! -rohantam oda hozzá és elkezdtem gyengéden pofozgatni.
-Ő Liam Payne ? -kérdezte az egyik rendőr.
-Igen. Ő kell vigyázzon rám ameddig apáék nincsenek itthon.
-Kérlek hozz egy pohár vizet. -mosolygott a rendőr.
Egy poharat tele töltöttem vízzel, s oda adtam a rendőrnek mire ő ráöntötte Liam -ra, aki azon perc felugrott.
-Jaj a fejem.. -nyávogott.
-Most, hogy minden rendben jött mi távozunk. Viszont látásra ! További szép estét. -mosolyogtak a rendőrök és elmentek.
-Felhívom Simon -t, hogy meséljem el neki a történteket. -ült le a kanapéra fejét fogva.
* Alyssa szemszöge *
Betörő. A tizenöt éves lányom egyedül van otthon egy betörő társaságában.
-Ha baja esik ? -kérdeztem Simon -tol. Nem válaszolt, csak idegesen rám nézet majd nyelt egy nagyot.
*
A sírás kerülget.. Simon a rendőrökkel beszél telefonon miközben engem vigasztal.
Miután letette a telefont sírva hullottam a karjaiba.
-Éreztem ! Tudtam, hogy nem lett volna szabad otthon hagyjuk ! -sírtam.
-Jaj ne hülyéskedj ! Minden rendbe fog jönni.
-Most miét veszed ilyen könnyen a dolgokat ? Miért csinálsz úgy mintha semmi sem történt volna ? Most nem érdekel téged, hogy mi van Ashley -vel, de bezzeg akkor érdekelt mikor Niall -el összejöttek ! -ordibáltam és egyszerre sírtam.
-Alyssa, hogy tudsz ilyet mondani, hogy nem érdekel, hogy mi van vele ? A lányom ! Csak azért nem aggódok, mert valószínűleg a rendőrök már meg is érkeztek és lenyugtatják Ash -t. És ami a Niall -es sztorit illeti, azt a kapcsolatot nem fogom ennyibe hagyni. Holnapután Ash visszautazik New York -ba, és én meg bejelentem a fiuknak, hogy turnéra indulnak ami ötven napig fog tartani.
-Hogy tudsz ilyen kegyetlen lenni ? Miért nem tudsz örülni a boldogságuknak ?
Ahelyet, hogy azon törnéd az agyad, hogy hogyan válaszd szét őket, inkább köszönetet mondhatnál Niall -nek, hogy szereti Ash -t és hogy nem töri össze a szívét !
-Biztos vagyok benne, hogy ő mást akar.. én már csak tudom hiszen én is voltam húsz éves. -ült le az ágyra.
-Lassan öt hónapja együtt vannak és ha csak azt akarná akkor már rég megtette volna, nem gondolod ?
Nem válaszolt mivel megcsörrent a telefonja..
* Liam szemszöge *
-Szia Simon. -szóltam bele halkan a telefonba.
-Liam, mi a franc van veled ? Miért nem vetted fel a telefont ? Nálunk otthon kint van a rendőrség mivel állítólag betörtek. Miért nem vagy ott, hogy vigyázz Ash -re ? -ordítozott.
-Simon. Semmilyen betörő sincs.. Itt vagyok Ash -nél, csak.. -fogdostam a fejem. -Mikor megérkeztem felakartam kapcsolni a villanyt de a ti szeretett családi fotótok a fejemre esett és elájultam..
-Oh, vagy úgy.. Akkor azt hallotta Ash. Na mindegy, ez már nem lényeges.. Jól vagy ? Nem fáj a fejed ? Menj be a kórházba !
-Nem, nincs miért bemenjek. Beveszek egy fájdalom csillapítót, lepihenek és minden oké lesz.
-Ahogy te akarod. Na.. jó éjszakát.
-Jó éjt. -mondtam majd kinyomtam.
Ránéztem Ash -re aki előttem állt és a körmét rágta.
-Megijedtél ? -öleltem meg.
-Csak egy kicsit. -nevetett.
* Ash szemszöge *
Másnap reggel korán keltem, nem tudtam aludni.. A fejem és a torkom rettenetesen fájt.
' Remek a forgatásokra lebetegszem. ' gondoltam magamban.
Lassan leballagtam a konyhába és készítettem valami reggelit majd, tárcsázni kezdtem..
-Haló ? -szolt bele anya fáradtan a telefonba.
-Ne haragudj, hogy felébresztettelek, csak megszeretném kérdezni, hogy ha van -e itthon valami gyógyszer fej és torok fájásra..
-Jaj te. -sóhajtott. -A konyhában, az aragáz melletti polcon, ott ahol vannak a teák abban a szekrényben.
-Rendben. Köszönöm. Most aludj tovább. Puszi. -mosolyogtam majd letettem.
Nagy nehezen felálltam a székről, elővettem egy gyógyszert és készítettem egy teát. Lassan elkezdtem iszogatni..
' Milyen rossz lesz megint elválni egy kis időre ezektől a bolond emberektől de legalább ott lesz Rebecca. Három hónap. Ismét három hónap, áprilisban film premier ahol az egész csipet-csapat ott lesz ! Aztán másfél hónapig még mehetek suliba és befejeztem a kilencedik osztályt.
Nyáron remélhetőleg elutazunk valahova ahol jól fogjuk érezni magunkat. ' gondoltam magamban.
A gondolat menetemet egy csengetés zavarta meg..
Kinyitottam az ajtót és Daws -t pillantottam meg akit azon perc lehapciztam, időm sem volt, hogy a kezemet a szám elé tegyem.
-Mja.. -törölgette az arcát. -Neked is jó reggelt ! -nézett rám csúnyán.
-Ne haragudj nem volt szándékos. -mondtam és ismét trüszköltem egyet.
-Te asszony ! Hogy fogsz így forgatni ? -dobta le csizmáját és kabátját.
-Vettem be gyógyszert. Remélhetőleg holnapra meggyógyulok. Ha nem akkor betegen fogok forgatni. -ráztam meg a vállam. -Egyébként mit keresel itt ilyen korán ? -ittam bele a teámba.
-Hát, tudtommal még nem költötted el a szülinapi pénzed.. -nézett rám kiskutya szemekkel.
-És te most komolyan azt hiszed, hogy veled fogom elkölteni a pénzt ?
-Hát ha nem velem akkor kivel ? Én vagyok az aki mindig a legdrágább cuccokat válogatja ki és amiket te mindig megveszel. -kezdett el balettozni..
' Hülye.. ' gondoltam magamban.
-Jól van. Akkor megyek elkészülök és aztán megyünk vásárolni. -szántam el magam.
-Végre ! -ült le a földre.
*
-Te ! -böktem meg. -Biztos vagyok benne, hogy a többiek elfelejtették, hogy holnap utazok vissza New York -ba.
-Nem tudom, de holnap ismét búcsúzkodnod kell.
-De ha elfelejtették akkor nem kell.
-Azt nézd ! -mutatott egy London zászlós táskára.
-Nekem ez nem tetszik. Nekem az kell ! -vettem le egy fekete táskát amire az volt ráírva, hogy: I♥London
*
Vásárlás közben megcsörrent a telefonom, El volt az.
-Mit csinálsz ?
-Vásárolunk Daws -al. Miért ?
-Oké. Három órakor átmegyünk hozzád a csajokkal. Puszi. -hadarta el majd kinyomta.
-Ma átjönnek a csajok. -tettem vissza a telefonomat a zsebembe.
-Lehet, hogy mégse felejtették el, hogy holnap visszautazol. -mondta Daws miközben egy parfümöt szagolgatott.
-Attól félek..
*
Felmentem a fürdőbe kifújni az orromat.. mikor Daws kiabált.
-Megjöttek a csajok !
Zsepivel a kezemben leballagtam és megpillantottam őket amint épp Daws -al beszélgetnek.
-Ash ! -rohant hozzám Pezz.
-Sziasztok lányok. -szipogtam.
-Minden oké ? -ölelt meg Dani.
-Nem épp.. Megvagyok fázva, vagy nem tudom ezt minek lehet nevezni, de biztos, hogy nem egészségnek. -kuncogtam.
-Holnap hánykor indulsz vissza New York -ba ? -kérdezte mosolyogva El.
-Oh, pedig abban reménykedtem, hogy elfelejtettétek. -ültem le a kanapéra.
-Miért kellet volna elfelejtsük ? -ült le mellém Dani.
-Mert most ismét kell búcsúzkodjunk..
-Na, akkor azt csináljuk, hogy este mikor elmegyünk úgy teszünk mintha holnap nem mennél sehova. Oké ? -mosolygott El.
-De aranyosak vagytok, rendben. -öleltem meg őket csoportosan.
*
A csajokkal épp a manikűrünket csináltuk, amikor hazaért Rebecca.
-Ash, megyek bepakolok. -mosolygott és felment az emeletre.
Este, miután elmentek a csajok átjött Niall.
-Holnap nem jössz el velünk interjúra ? -kérdezte mire én odabújtam hozzá. -Ash.. Minden oké ?
-Igen. -mosolyogtam.
-Már késő van, megyek. Vigyázz magadra. -mondta mélyen a szemembe nézve majd nyomott egy puszit a számra.
-Szeretlek. -mosolyogtam miután kilépett a házból. Felém fordult, bólintott majd elment.
-Biztos, hogy nem szeret ! -dobtam le magam a kanapéra Rebecca mellé.
-Bolond vagy ! Ha nem szeretne akkor már dobott volna. Gondolkozz ! Minek égesse magát egy tizenöt évessel ha nem szereti ?
-Lehet, hogy igazad van, de akkor miért nem mondta, hogy szeret ?
-Öm, kint hideg van és lehet, hogy befagyott a szája..
-Rebecca ! Hányszor gondoltad át ezt a mondatott mielőtt kimondtad ?
-Jól van na ! És most ha megbocsájtasz megyek lefürdök. Na csá ! -indult el felfele a lépcsőn.
*
-Gyere, itt a taxi ! -indult el idegesen Rebecca az ajtó felé.
-Jaj ne ! Megint repülővel kell menjünk ! -nyöszörögtem.
*
-Jaj annyira izgulok ! Már csak harminc percet kell leforgassunk és kész ! -mondta Rebecca miközben egyszer engem bámult egyszer pedig kifele a repülő ablakán.
-Ja, már csak harminc perc.. -mondtam elkenődve.
-Mi a baj ? -bökött meg jó erősen, hogy majdnem leestem a székről.
-Megvagyok fázva és most szívesebben otthon feküdnék a puha ágyikómban minthogy itt görnyedjek..
-De nézd a dolgok jó oldalát. Első osztályon ülünk ! -nevetett.
-Az is igaz.. -néztem rá elégedetten és kényelembe helyeztem magam, elaludtam..
* Niall szemszöge *
-Nos, Louis. Hogy áll a kapcsolatotok Eleanor -al ? -kérdezte mosolyogva a riporter.
-Remekül ! Lesz egy meglepim neki és minden Directioner -nek, de ez a meglepi majd csak nyáron fog kiderülni, El szülinapján.
-Niall ! Ti, hogy álltok Simon lányával, Ashley -vel ?
-Jól. Szeretjük egymást. -mosolyogtam.
-És nem zavar, hogy ő még csak tizenöt éves ?
-Nem. Tiszteletben tartom és vigyázok rá !
-Twitteren olvastam, hogy rengeteg Directioner dicséri őt, hogy milyen szép, tehetséges.. és még sorolhatnám. -nevetett a riporter.
Amíg ezeket mondta elkezdtem mosolyogni. Nekem tisztára természetesnek tűnt.. ameddig Harry meg nem bökött..

-Haver, ne viselkedj úgy mint egy ovis ! -bólintottam és ránéztem a riporterre.
-Igen, igen tehetséges. Áprilisban fog jelenni az első filmje.
-Akkor sok sikert neki ! Na, haladjunk. Liam ! -fordult Liam felé, a szőke, magas riporter.
*
Miután az interjú befejeződött és kimentünk a teremből Daws -t, El -t, Pezz -t és Dani -t pillantottam meg de Ash sehol sem volt..
Eléggé rossz érzés volt, hogy a többiek ott előttem csókolóznak a párjukkal és én meg egyedül vagyok.
-Öm.. Ash -el mi van ?
-Te tényleg elfelejtetted ? -nézett rám Daws szúrós szemekkel.
-Úgy látszik. -tettem a kezemet a tarkómhoz.
-Mi történt ? Hol van ? -nézett rá Liam, Daws -ra.
-Olyan tuskók vagytok ! -ült le Pezz egy székre.
-Mondjátok már, hogy hol van ! Vagy ez a titkos csaj nyelv, vagy mi ? Hol van Ash ? -emeltem fel  a hangom.
-A repülőn ül és New York felé tart. -mondta gúnyos mosollyal Daws.
-Ma ötödike van ? -kérdezte Zayn.
-Ja ! -mondták egyszerre a csajok.
Gyorsan a telefonomhoz kaptam és felhívtam Ash -t.
-Ki van kapcsolva..
-Akkor még a repülőn ül. -csapott Dani a vállamra.
Abban a pillanatban megcsörrent a telefonom. Abban reménykedtem, hogy Ash az, de.. csak Simon volt.
*
-Gyertek menjünk el Simon -hoz. Azt mondta van valami bejelenteni valója. -mondtam miután letettem a telefont.
*
Óriási a csend, látszik, hogy nincs itthon Ash..
Alyssa még pakolászik mivel pont ma értek haza a kis romantikus nyaráluskból Simon -al.
-Holnap indultuk egy ötven napos turnéra. Meglepetés ! -kiabált Simon.
-Holnap ? -kérdezett vissza Liam aki megfogta Dani kezét.
-Holnap ! -mosolygott Simon.
Végig néztem a fiukon. Láttam rajtuk, hogy nem örülnek.
' Legalább még találkozunk Directionerek -el.. ' gondoltam magamban.
-Oké, akkor majd este megbeszéljük az infókat. -mondtam unottan és elindultam hazafelé.
Ötven nap az sok ! Mi lesz így velem meg Ash -el ? A kapcsolatunkkal ? Jobb lenne ha.. ez a mese ami majdnem öt hónapja tart, ha befejeződne, legalábbis egy kis időre.
* Ash szemszöge *
-Kelj már fel ! Mindjárt szálunk ! -ráncigált Rebecca.
-Jól van ! -nyitottam ki nehezen a szemeimet.
Lenéztem a földre és megpillantottam az I♥London -os táskámat ami valahogy lekerült a földre.
Az emberek hülyének fognak nézni, hogy New York -ban London -os táskával járkálok de, semmi baj ! Hozom a formám..
Miután leszálltunk a gépről bementünk a váró terembe és ott megvártuk a többi színész palántát majd közösen elindultunk a szállodához.
Rebecca -val ismét ugyanazt a szobát kaptuk. Berendezkedtünk majd lementünk enni.
Kaja közben felhívtam Niall -t.
Hallatszott a hangján, hogy szomorú vagy, hogy sírt..
-Kérlek most nagyon figyelj ! Eléggé nehéz döntést hoztam de muszáj volt, hogy így döntsek.. -mondta akadozva.
-Mondjad csak. -mondtam boldogan miközben tovább ettem.
-Apád ma bejelentette, hogy holnap turnéra indul a One Direction. A turné ötven napig fog tartani, és.. a kapcsolatunk most itt végett ért. Csodálatos öt hónapot éltem át veled, de nem tudok úgy turnéra indulni, hogy tudom, hogy nekem van egy barátnőm a világ másik oldalán..
Nyelni sem bírtam, a lélegzetem is elállt..
-Niall ne ! Kérlek ne mondd ezt ! És mikor elsőnek voltam a film forgatásán ? Három hónapot kibírtunk egymás nélkül !
-Az teljesen más volt ! Sajnálom.. Vigyázz magadra..
-De Niall ! Szeretlek.. -mondtam bele a telefonba de már hiába, kinyomott.
Ránéztem Rebecca -ra aki ijedten, teli szájjal engem bámult.
-Ugye nem ? -kérdezte mire én felálltam az asztaltól és felrohantam a szobánkba.
Az ágyam mellet leültem a földre és sírva bámultam az ablakot.
*
Sohasem akartam öngyilkos lenni, de most már csak az jár a fejemben, hogy többé nincs értelme az életemnek..
Csöszögve elindultam a szekrényemhez és kivettem a fájdalomcsíllapítókat.
Egy csomót a markomba szórtam és vissza csöszögtem az ágyam aljához.

Beakartam venni őket de Rebecca berontott a szobába..
-Ash ne ! Az nem megoldás ! -csúszott végig az ágyamon, leesett a földre és kiverte a kezemből a gyógyszereket.
-Rebecca ! -hullottam a karjaiba sírva. -Meg akarok halni ! Nincs miért éljek ! Összetörte a szívemet !
-Sh ! Ne sírj ! -dédelgetett mint egy kisgyereket. -Ez még nem a világ ! Úgy is kifogtok békülni ! Ha ő az igazi akkor minden rendbe fog jönni ! Én éltem már át szörnyebb dolgot is, mint most te.. -mondta lehajtott fejjel.
-Mire érted ? -töröltem le a könnyeimet.
Felültünk az ágyamra és elmesélt nekem egy igaz történetet ami teljesen lesokkolt..

4 megjegyzés: