2013. május 3., péntek

∞17.rész.

* Ash szemszöge *
Reggel tíz óra. Én keltem fel a leghamarabb, még mindenki alszik.
A karácsonyfa alatt még semmi ajándék, úgy látszik elaludt a Jézuska..
Eldöntöttem, hogy gonosz leszek és mindenkit felköltök.
Dani és Liam az egyik vendégszobában. Pezz és Zayn a másikban. El és Louis a harmadikban. Daws és Harry a negyedikben. Niall pedig az én szobámban.
-Karácsony van ! Gyerünk keljetek fel ! Anya, apa gyerünk ! Woho ! -ugráltam az ágyon.
-Ashley Cowell ! Mars le máris az ágyról vagy nem kapod meg a karácsonyi ajándékodat ! -dobott hozzám egy párnát apa.
-De karácsony van ! A szeretett ünnepe. -néztem rá kiskutya szemekkel.
-Mindjárt lesz itt szeretett ha nem hagysz aludni.
-Durcis zsidó ! -mentem ki karba tett kézzel anyáéktól, és bementem a következő áldozataimhoz.
-Zaaaaaaaaaayn ! Perrieeeeeeeeeee ! Keljetek fel ! Egész nap aludni akartok ? Karácsony van ! -pattogtam.
-Ash kérlek.. korán van még. -ült fel Perrie, majd vissza is dobta magát az ágyba.
-Öregek.. -fújtam egy nagyot majd bementem Dani -ékhez.
-Karácsony van, és hull a hó.. Vagyis nem.. -halkultam el. -Keljetek fel ! -dobáltam hozzájuk a ruhadarabokat amik a földön hevertek.
-Hány óra ? -kérdezte Liam kòmásan.
-Öö... egy óra múlt. -hazudtam.
-Basszus ! A többiek felkeltek már ? -pattant ki az ágyból és kezébe vette a telefonját. Ránézett a képernyőre és poker fészel rám nézett. -Tíz óra múlt tizenkét perce ! Na hagyjál aludni ! -feküdt vissza. Dani elnevette magát és megpuszilta Liam -et.
Inkább kettesben hagytam ôket..
-O Da-aws ! -mondtam énekelve.
-Hm.. ? -szolt halkan.
-Fel kéne keljél.
-Miért ?
-Mert azt mondtam !
-Akkor nem mondta senki. -nevetett majd bealudt.
' Oké, akkor most Niall -t fogom zaklatni ! ' gondoltam magamban.
Gondolkoztam, hogy gyengéden csókokkal költsem fel.. vagy durván, hogy párnákat dobálok hozzá.. Végül a durvánál maradtam..
-Keeeeeeelj feeeeeeeeel ! -dobáltam párnákkal, amik az éjszaka során lekerültek az ágyról.
Több mint tíz párnával szoktam aludni, még akkor is ha valakivel alszok. Szóval förtelmesen alszunk Niall -el mind a ketten és reggelre, csak a két nagy párna maradt fent épségben az ágyon.
Mikor már vagy három párnát hozzádobtam akkor, nem vettem észre, hogy Niall lassan hangtalanul elkezdett felülni, és véletlenül eltaláltam arcon egy párnával.
-Na ez fájt.. Kárpótlást kérek ! -csücsöritett, mire én a pofájába nyomtam még egy párnát. -Nem is szeretsz ! -húzta magára a takarót, és úgy csinált mintha sírna. Lassan bemásztam a takaró alá majd ráugrottam és megcsókoltam.
-Karácsony van ! -mondtam két csók között.
-Nem mondod ? -nevetett, majd felkelt. -Gyere zaklassuk Louis -t ! -emelgette a szemöldökét, miközben kajánul mosolygott.
-Hé ! Az az én munkám ! -kiabáltam majd berontottam Louis -ékhoz de csak El -t találtam ott, aki aludt..
-Hát hova ment ez az ember ? -kérdezte Niall és leszaladt megnézni, hogyha nincs-e a konyhába. De ott sem volt..
Véletlen szerűen megálltam a fürdőszoba előtt és elkezdtem gondolkozni, hogy hova mehetett Boo Bear, pont a szülinapján.
Nem volt kedvem felkutatni a házat, pedig arra gondoltam, hogy elbujt az egyik konyha szekrénybe és megakar minket ijeszteni, mikor reggelit készítünk.. Egyszer csak hallottam, hogy nyílik egy ajtó.. Megfordultam és megpillantottam Louis -t aki épp a vécéről jött ki egy újsággal a kezében.
Elkezdtem röhögni mint egy retardált állat de Louis csak egyenes állt előttem és mosolygott.
azt a mosolyt♥
-Igen, boldog születésnapot nekem. -mondta vékony hangon, és elindult a konyha felé.
-Boldog-szülinapot-Boo-Bear ! -mondtam akadozva, a sok nevetés miatt. Követtem le a lépcsőn, egészen a konyháig.
-Booooldog szülinapot Tomlinson ! Nos, milyen huszonkét évesnek lenni ? -ölelte meg Niall, Louis -t.
-Kösz. -mondta halkan, leült majd a konyha pultot kezdte piszkálni.
Összenéztünk Niall -el és leültünk Louis mellé. Louis mindig mosolyog még akkor is mikor komoly kéne legyen..
-Minden oké ? -kérdeztem.
-Aha. -mondta egyhangúan.
-Nem hiszem.. -sóhajtott Niall és kivette a narancslét a hűtőből.
-Tényleg tudni akarjátok, hogy mi bajom ?
-Aha. -mondtuk egyszerre Niall -el mosolyogva.
-MEGY A HASAM ! -mondta, és elkezdett felszaladni a lépcsőn, egyenesen be a fürdőbe majd becsapta maga után az ajtót.
Niall -el próbáltunk megértőek lenni, de sehogy sem ment..
Ahogy Louis becsapta az ajtót elkezdtünk nevetni. A földön feküdtünk a röhögéstől.
-Ti mit csináltok ? -kérdezte egy hang. Niall -el felkaptuk a fejünket és láttuk, hogy anya karba tett kézzel áll a lépcsőn.
-Anya. Szóval az úgy történt, hogy... -nem bírtam fojtatni, elnevettem magam.
-Louis fosik ! -folytatta Niall nevetve.
Észrevettük, hogy Louis lassan kezd lebicegni a lépcsőn ezért vissza fogtuk magunkat.
-Boldog születésnapot Louis. -puszilta meg anya Tommo -t.
-Köszönöm, de eddig.. nem valami boldog.. -feküdt le a kanapéra, megfogta a hasát és elkezdett jobbra-balra forgolódni.
-Kérsz valami különleges kaját Louis ? -csapta össze tenyereit Niall.
-Készíts valami olyasmit ami megfogja a hasam.
-Anya ! -kiabáltam. -Készíts banán tortát Louis -nak !
-Rég nem csináltam banán tortát. Nem garantálom, hogy ehető lesz de azért megpróbálom. A születésnaposnak mindent ! -mosolygott majd elindult a lépcsőn felfele.
-Jó reggelt parasztok ! -jött le Daws mosolyogva, és elindult a nappali felé. -Mint látom még nem jött a Jézuska ! Hm.. pedig azt mondták anyáék, hogy ma reggel áthozzák a karácsonyi ajándékomat, úgy látszik elaludtak. -nézte a karácsonyfát majd bejött a konyhába.
-Fáj a hasaaam ! -nyávogott Louis, és elindult felfelé a lépcsőn.
-Ennek meg mi baja ? -kérdezte Daws.
-Megy a hasa.. -mondtam.
Lassan mindenki lejött kivéve Louis.. ő a vécén ült és.. khm.. végezte dolgait..
-Nem vettünk Louis -nak semmi ajándékot. Mit adunk neki ? -töprengett Liam.
-Karácsony van. Ma nem nagyon találunk nyitva üzletet. -tette hozzá Dani.
-Akkor adjunk neki kézzel készített ajándékokat ! -mosolyogtam.
-Mégpedig ? Nincs annyi időnk. -mondta Harry.
-Akkor ellopok apától egy trikót és ráírjuk a nevünket, rajzolunk.. satöbbi.
-De, ez nem lesz túl kevés ? -kérdezte Zayn.
-Hát figyeljetek, adjuk neki a trikót, plusz nyáron úgyis fogunk menni nyaralni és akkor fizetjük mi neki a szállást vagy valami ilyesmit. -mondta Niall.
-Ja.. -bólogatott Liam.
Felszaladtam elvettem apától egy fehér trikót majd összefirkáltuk.
*
-Tisztára úgy néz ki mintha ovisok csinálták volna. -nézte Daws a trikót.
-Nem baj. Jó az Louis -nak. -mondta Niall majd becsomagolta egy újság papírba.
Újság papír.. gyönyörű.. Senki se vett semmit senkinek.. az utóbbi időben több gondunk is volt, mint vásárolgatni..
-Anya, kész van már a banán torta ? -mentem oda hozzá.
-Nemsokára ! -égette meg a kezét.
-Alyssa néni, mikor lesz kész az a csodatevő torta ? -jött le nyávogva Louis.
-Nemsokára Louis ! Nemsokára.. Addig is menj be a nappaliba ! -kiabált anya Louis -nak.
Mi megálltunk a karácsonyfa előtt, kezünkben Louis kis ajándékával, és mikor belépett a nappaliba hozzá dobtuk az ajándékot.
-Boldog szülinapot ! -mondtuk egyszerre mosolyogva.
Louis nem tudott mit szólni, elkezdett sírni. Mi körbenéztünk és nem tudtunk mit szólni, El oda ment Louis -hoz, mi meg kupak tanácsot tartottunk..
-Ennyire szarul érezné magát ? -kérdezte Perrie.
-Szerintem csak kevés neki az ajándék. -rángatta a vállát Daws.
-Miért sírsz tesó ? -ölelte meg Zayn a szülinapost.
-Ez annyira aranyos dolog volt tőletek amit csináltatok, hogy csoportosan felköszöntettetek.. csak kevés az ajándék. -bömbölt.
-Én megmondtam, hogy kevés neki az ajándék ! -súgta a fülembe Daws.
-Szerintem meg, meghatódott csak nem meri bevallani. -mondtam.
-Kész a torta ! -kiabált anya a konyhából.
Mikor meghallottuk a ' torta ' szót egyenesen átszaladtunk a konyhába. Nem törődtünk Louis -al, hogy sír, csak mentünk.
-Mi a mai programotok ? -kérdezte anya miközben kitett nekünk egy-egy szelet tortát.
-Ma az én házamat fogják szétcsapni ! -mondta El miközben nagyban ette a tortát.
*
-Mikor lesztek hajlandóak elindulni ? -kérdezte sóhajtozva El.
-Hova megyünk ? -kérdezte nevetve Louis.
-Hát, hozzám kéne jöjjetek, de senki sem készülődik. -idegeskedett.
-Na, gyertek legyünk komolyak. Menjetek öltözzetek fel, és aztán induljunk. -állt fel magabiztosan Dani.
Mindenki elvonult készülődni, majd elindultunk El -hez.
Egész este filmeket néztünk, meg.. kaja csatáztunk.
-Nem tudom el hinni, hogy egy pár órával ezelőtt itt még rend volt. -mondta El miközben jól végigmérte a házát amit teljesen felforgattunk.
-Csak volt ! -nevetett Niall, és lassan lecsúszott a kanapéról.
-Ez hülye. -mondta nevetve Perrie.
-Nem tagadom.. -mondta Zayn komolyan.
*
Este nyolc fele megcsörrent a telefonom.
-Gyere haza, mert jött a Jézuska. Daws Jézuskája is ide jött. Siessetek ! Puszi. -hadarta anya.
-Daws ! -kiabáltam. Daws épp a konyhába volt és tömte a fejét.
-Mi az ?
-Gyere menjünk egy pár percre haza ! Meg jött a Jézuska. -nevettem.
-Rohanok ! -mondta és elvett egy szelet kalácsot, beletömte a szájába majd elkezdte felvenni csizmáját és kabátját.
-Siessetek vissza. -puszilt meg Niall.
-Sietünk. -mosolyogtam és elindultunk.
A hó nagy pelyhekben hullt. Eddig még nem volt fehér karácsonyunk, de úgy látszik most az lesz..
-Megjöttünk ! -kiabáltam és becsaptam az ajtót.
Be mentünk a nappaliba és megpillantottuk a szüleimet és Daws szüleit.
-Ott vannak a fa alatt ! -mutatta Daws anyukája, majd tovább beszélgetett anyummal.
Daws -al megálltunk a fa mellet és bámultuk az ajándékokat.
-Ha azt vesszük nem is olyan nagyok. -néztem a két kis dobozt ami a karácsonyi fa alatt gubbasztott.
-Ja, de kitudja mit kaptunk. -nevetett, majd elvett egy rózsaszín papír csomagolású dobozt.
Elkezdte kibontani az ajándékot majd tátott szájjal meredt a hosszú valamire.
-Atya Szent egy Úr Isten ! -mondta.
-Mi az ? Mit kaptál ? -böktem meg.
Nem válaszolt csak oda szaladt a szüleihez és elkezdte őket ölelgetni.
-Mit kaptál ? -nevettem.
-Harry -s konverszet ! -mondta és elkezdte felpróbálni.
-Használd egészséggel ! -mosolyogtam, majd elindultam az én ajándékom felé.
-Louis Vuitton táska, áááááá ! -sikítoztam. -Köszönöm, köszönöm ! -ugráltam anya és apa körül.
-Nagyon szívesen. -puszilt meg apa.
-Menj fel a szobádba. Ott fog várni az igazi meglepetés ! -mosolygott anya.
Csöszögve elindultam felfele a lépcsőn majd be a szobámba.. Lassan benyitottam és Rebecca elém ugrott. Mind a ketten elsikítottuk magunkat, majd gyorsan meg is öleltük egymást.
-Hát te ? -kérdeztem.
-A szüleid hívtak. -mosolygott és megölelt.
*
-És Louis megy még a hasad ? -ültem le mellé.
-Nem, már nem. Anyud tortája mindent rendbe hozott. -mosolygott.
*
-Ah.. Rettenetesen unatkozok ! -nyávogtam.
-Öm.. mi .. most.. felmegyünk ! Nemsokára lejövünk ! -mondta nevetve Louis, és csókolózva felmentek El -el a lépcsőn.
Ránéztem Niall -re aki szomorúan figyelte ahogy elmennek..
Lassan öt hónapja együtt vagyunk és olyan hülyén érzem magam, hogy nem adhatom meg Niall -nek azt amit akar.. még nem..
Ő egy éredt férfi.. én meg csak.. egy tizenöt éves lány vagyok.
Akármennyire is szeretem Niall -t, azt hiszem az lenne a legjobb ha hagynám, hogy más lánnyal legyen boldog, aki megtudja neki azt adni, ami neki kell..
-Niall.. -húzódtam mellé.
-Mondjad szívem. -karolt át.
-Azt mondják, ha valakit nagyon szeretsz akkor.. azt engedd el.. -halkultam el. Niall nagy szemekkel meredt rám.
-Nem értelek.
-Szakítani akarok veled.
-Miért ? -sóhajtott és felült.
-Mert, én nem vagyok annyira éredt mint te.. és, mert nem tudom neked azt megadni ami kell, vagyis még nem..
-De buta vagy ! -puszilt meg kuncogva. -Nekem most még nem kell semmi olyasmi amit nem tudnál megadni.. majd idővel mikor úgy érzed, hogy itt az idő, akkor majd.. minden más lesz, de most elegek nekem az öleléseid, csókjaid.. és, hogy itt vagy velem ! Soha többet ne gondolj ilyen hülyeségekre. Szeretlek.. -csókolt meg.
-De Niall, biztos, hogy jó ez így neked ? -néztem rá szomorúan.
-Teljes mértékben ! -mosolygott.
-Csak.. nehogy más legyen a vége.. -hajtottam le a fejem, és elkezdtem a hajszálaimmal játszadozni.
-Nem lesz semmi rossz. -vette ki a hajamat szememből.
-Hát oké.. Szeretlek.
-Én is szeretlek te bolond. -puszilt meg.
Elkezdtünk beszélgetni, de egyszer csak hallottam, hogy Rebecca álmodozva beszél.. de.. magában. Vagy lehet, hogy valakinek mondta csak senki sem figyelt rá.
-Olyan szép az élet.. -áradozott.
Kimásztam Niall karjai közül és oda ugrottam Rebecca -hoz.
-Szia Rebecca ! -néztem rá gonoszan.
-Mit akarsz ?
-Tán csak nem vagy szerelmes ? -kérdeztem perverz tekintettel.
-Én ? Soha ! -mondta akadozva, majd gyorsan felállt és elakart szaladni, de én nem engedtem.
-Ki a szerencsés ?
-Senki ! Komolyan. -nevetett, majd bement El konyhájába.
*
Pezz -el beszélgettem mikor Rebecca elhúzott..
-Figyelj ! Azt hiszem.. de csak azt hiszem ! Szerelmes vagyok. -mondta óriási mosollyal.
-Juj ! Tudtam ! -kezdtem fel s alá ugrálni.
-Sh ! Hülye ! -nevetett. -Ez titok kell maradjon !
-Jó ! Bocsánat. -halkultam le. -Ki a szerencsés ?
-Josh ! -mosolygott.
-Josh ? Az a Josh ?Vagyis Josh.. Josh ? -akaratlanul kitört belőlem a röhögő görcs.
-Igen ő, de kérlek, ne áruld el senkinek !
-Oké, de szerintem itt lenne az idő, hogy haza menjünk.. -néztem a kar órámra. -Menj és vedd fel a csizmádat. -mosolyogtam. Bólintott majd elindult öltözni.
-Mi most indulunk. Nem jössztök át hozzánk ? -tettem fel a kérdést.
-De, majd később. -mosolygott Daws.
-Lehet később én is átmegyek. -mondta Harry és átölelte Daws -t.
-Még egy kicsit maradok, és aztán át megyek. -puszilt meg Niall.
-Lehet mi is átmegyünk. -mondta Zayn és Perrie.
-Mi száz százalék, és majd áthurcoljuk Louis -ékat is ! -nevetett Liam és Dani.
-Oké, akkor később találkozunk. -mindenkit sorba pusziltam és elindultunk Rebecca -val.
Amikor megérkeztünk a házunkhoz, szinte elájultam a látványtól.
Minden évben apa szokta feldíszíteni a házat kívülről és a kertet. Nem mondhatom azt, hogy minden évben remekül jön ki a díszítés, de az idelyi..
álomszép...

4 megjegyzés: