2013. május 1., szerda

∞15.rész.

*Ash szemszöge*
Miután úgy éreztem, hogy kialudtam magam, kiléptem a szobából és lementem egy kacskaringós lépcsőn. Megláttam azt a helyett ahol a tizenötödik szülinapomat ünnepeltem és ahol jól bebasztam.
Kiderült, hogy végig a klubban voltunk, csak az emeleten ahol a szobák vannak.
Megpillantottam a többieket amint egy asztal körül ülnek, előttük starbucks kávé és a fejüket fogják, Liam meg csak kuncogva bámulta őket.
-Fáj.. a.. fejem. -csöszögtem oda a többiekhez.
-Nekünk is. -mondta Dani, majd gyengéden belevágta fejét az asztalba.
-Mik történtek az éjszaka folyamán ? -kérdezte Rebecca.
-Ha ti azt tudnátok ! -nevetett Liam.
-Mesélj már ! Te nem ittál annyit mint mi ! -lökte arrébb a kávéját Niall.
-Biztos akarjátok tudni ? -nézett nagy szemekkel Liam majd elnevette magát.
-Liam ! mordultunk rá.
-Jó na ! Nem nagyon tudom, hogy ti páronként mit csináltatok, mert én a legtöbbet Dani -vel voltam. -rángatta a vállát. -Először Dani nem akart inni, mert én sem ittam annyit a vesém miatt, de megmondtam neki, hogy csak nyugodtan igyon, ne zavartassa magát.. erre ő jól bebaszott.. -rázta a fejét. -Idővel mindenki eltűnt. Elindultam megkeresni titeket, és észrevettem, hogy egy sarokban, csoportosan cigiztek..
-Hogy mit csináltunk ? -pattantam fel.
-Cigiztetek. -mosolygott Liam.
-Ha apa megtudja akkor negyven éves koromig szoba fogságot kapok ! -idegeskedett Daws.
-Nyugi, nem fog megtudni semmit. -mosolygott Harry.
-És még mik történtek ? -kérdezte Pezz.
-A buli vége fele derült ki, hogy valamelyik barom hozott parti drogot, és szinte mindenkinek bele öntött egy kicsit a piájába.
-Én tudtam ! Éreztem, hogy az drog ! -pattant fel Rebecca. Nagy szemekkel ránéztünk majd leült.
-Ki, hogy éjszakázót ? -kérdezte El.
-Szarul. -mondta Pezz miközben engem nézett.
-Én jól aludtam. -mosolygott Niall.
-Aha, el tudom képzelni. -mondta szánalom fejjel Zayn.
-Szédülök. -panaszkodott Dani.
-Menjek venni valami kaját ? -ült le óvatosan Liam, Dani mellé és megpuszilta.
-Nem kérek semmit, minden rendben lesz.
* Daws szemszöge *
-Gyere kicsim, haza kísérlek. -fogta meg a kezem Harry.
-Harry, mit csinálsz ? -néztem rá nagy szemekkel.
-Megfogom a kezed, mert a barátnőm vagy. Miért, szerinted mit csinálok ? -nevetett.
-Nem vagyok a barátnőd.
-De az vagy ! Tegnap este összejöttünk. Nem emlékszel ?
-Nem. Semmire sem emlékszem..
-Na, mindegy.. A lényeg, hogy a barátnőm vagy és kész ! -hadarta majd megcsókolt.
-Szia Harry. -rohantam be a házba miután megcsókolt.
Senki sem volt otthon. Leültem a kanapéra ami a nappaliba volt és felhívtam Ash -t, hogy mondjam el neki ami a szívemet bántja.. hátha tudd tanácsot adni.
-Ash, baj van, át tudnál jönni ? -kezdtem el a sírni.
-Jól vagy ? Mi a baj ? Vagyis.. rohanok ! Mindjárt ott leszek ! Szia. -hadarta majd kinyomott.
Egy pár perec alatt itt volt, berohant majd lehuppant mellém a kanapéra.
-Ash, én.. ah.. azt se tudom, hogy mondjam. -temettem a fejemet a tenyerembe és elkezdtem sírni.
-Sh ! Ne sírj ! -ölelt meg. -Mi a baj ?
-Azt hiszem, hogy lefeküdtem Harry -vel..
-Hogy mit csináltál ? -hallottam meg apa hangját. Hátra fordultam és megláttam, hogy idegesen, az ajtóban áll.
-Apa én.. -kezdtem el a magyarázkodást, de apa.. felpofozott.
-Mars fel a szobádba ! Később beszélünk ! -kiabált.
Elkezdtem sírni, bezárkóztam a szobámba és a Harry -s poszteremet figyeltem ami az ágyam mellet lógott.
-Miért ? Miért ? -kérdeztem magamtól.
Berontott apa.. és elkezdett mindennek lehordani..
-Így jobban érzed magad ? Nem bírtál volna várni még egy-két évet ? Mi járt a fejedben mikor megtetted ? Gondoltál arra, hogy tizennégy éves vagy ? -fakadt ki magából.
-Apa, én komolyan nem tudom mit csináltam. Nem ittam sokat, csak valaki parti drogot tett az italomba és azért nem emlékszem semmire. -mondtam könnyes szemekkel.
-Akkor honnan veszed, hogy lefeküdtél vele ? -bökött a Harry -s poszterem felé.
-Reggel mikor megébredtem Harry mellettem volt.. meztelenül, vagyis takaró fedte, de rajtam volt melltartó meg bokszer.
-Csalódtam benned. -mondta halkan, szomorúan majd kiment.
* Ash szemszöge *
-Ash, jobb lenne ha most elmennél. Majd később megbeszélitek Daws -al a dolgokat. -tette kezét a vállamra Daws anyukája. Bólintottam majd elmentem.
Út közben felhívtam Harry -t.
-Nagyon fontos ! Lefeküdtetek Daws -al ?
-Mi van ? Nem ! Azért én sem voltam annyira berúgva és soha nem feküdnék le egy tizennégy éves lánnyal, csak ha ő akarja.
-Rendben. Majd még hívlak. Szia. -mondtam majd kinyomtam.
Megfordultam majd vissza mentem Daws -hoz.
El kezdtem csengetni mint egy őrült. Nagyon nehezen nyitottak ajtót mint mindig..
-Muszáj beszélnem Daws -al ! -mondtam Daws anyukájának.
-Most ez nem a legalkalmasabb pillanat. Ne haragudj ! -mondta halkan és már csukta volna be az ajtót.
-Nem feküdt le Harry -vel ! -mondtam. Daws anyukáján egy kis boldogság látszott. Tágasabbra kinyitotta az ajtót.
Felszaladtam Daws szobájához. Pont akkor jött le az apukája.
-Mit keresel itt Ash ? Minden a te hibád ! Mert neked kelet buli ! -mondta gorombán, nyápic hangon. Az egészet a fülem mellet elengedtem.
-Daws nem feküdt le senkivel ! Félreértés az egész ! -magyarázkodtam.
Berontottam Daws -hoz és láttam, hogy a földön ül és sír.
-Istenem. -rohantam oda hozzá, és felszedtem a földről.
Be lépett Daws anyukája és apukája. Megálltak az ajtóban és várták a magyarázatomat.
-Daws figyelj ! Nem történt közted és Harry között semmi !
-De akkor... -nézte a szüleit.
-Hívd fel és hangosítsd ki, hogy a szüleid is hallják. -nyomtam a kezébe a telefonját.
-Harry.. -szolt bele remegő hangon a telefonba.
-Daws, mi történt ?
-Mi.. lefeküdtünk ?
-Nem ! Ash -nek is megmondtam, de neked is elmondom, hogy semmi sem történt köztünk az éjszaka. Vagyis azon kívül, hogy a barátnőm lettél semmi más.
-De, akkor miért voltál meztelen ?
-Tudod jól, hogy nekem úgy a kényelmes. -nevetett.
Láttam Daws -on a megkönnyebülést, elköszönt Hazza -tol majd letette. A szülei összenéztek majd elmosolyodtak.
Ránéztem Daws -ra aki épp az anyukáját ölelte.
-Kislányom ne haragudj, hogy csúnyán beszéltem veled, csak ideges voltam és nekem fontos a biztonságod, mert szeretlek, pont ezért hoztam azt a döntést, hogy ne találkozz Harry -vel.
-Nem hiszem el ! Pont azt csinálod amit Ash apukája csinált !
-Sajnálom. -mondta majd kiment.
* Dani szemszöge *
-Liam ! Figyelj.. Nagyon fura kérdést fogok feltenni, de muszáj lesz.. -nyeltem egyet. -Ash szülinapi buliján egy fojtában együtt voltunk ?
-Igen, szinte mindig. Miért ?
-Az teljesen mindegy. -ráztam a fejem. -Később elmondom. De most átmegyek El -hez. Szia. -nyomtam egy puszit az arcára majd kiviharoztam a házból, egyenesen át legjobb barátnőmhöz. Útközben találkoztam Ash -el, aki Nudli -t sétáltatta.
-Szia Dani. -köszönt aranyosan.
-Ne haragudj de most sietek. Később felhívlak. -viharoztam el mellette mintha nem is ismerném.
*
Amikor megérkeztem El -hez, egyenesen bementem.. Láttam, hogy főz. Bementem a konyhába és elkezdtem enni.
-Dani jól vagy ? -kuncogott.
-Azt hiszem terhes vagyok ! -mondtam teli szájjal.
-Wáó ! Lesz kicsi Liam vagy kicsi Dani. -kezdett el táncolni.
-Épp erről akarok veled beszélni.. Attól félek, hogy Ash partiján megcsaltam Liam -ot. Nagyon be voltam rúgva.. vagyis nem emlékszem, hogy Liam -el lefeküdtem volna, de tudom, hogy valakivel lefeküdtem.. -magyarázkodtam miközben a fejemet fogtam.
-Ne őrits meg ! -idegeskedett. -Gyere megyünk a kórházba megnézetni hogyha terhes vagy-e ! -mondta és elkezdte felvenni a kabátját.
*
-Kisasszony, maga terhes. Gratulálok ! -mosolygott az orvos. Összenéztünk El -el, majd nagy levegőt vettem.
-Elszeretném vettetni a babát. -mondtam halkan.
-Biztos ezt akarja ? Vagyis, még csak két napja terhes, még eltudja vettetni..
-Igen ezt akarom ! Még ma.. még most..
-Rendben, jöjjön velem, és el is intézzük.. -mondta.
Megöleltem El -t, majd követtem az orvost.
* El szemszöge *
Dani terhes, és nem lehet tudni, hogy kitől..
Nem hiszem, hogy képes lenne megcsalni Liam -et, habár a pia mindent kitud hozni az emberből.
*
-Gyere El menjünk haza.. -jött ki szomorúan Dani egy szobából majd elindultunk haza fele.
* Dani szemszöge *
Rettenetes érzés azt tudni, hogy megöltem egy gyermeket, és mi van akkor ha az a gyerek mégis Liam -tol lett volna ? Mi van akkor ha Liam meg fog haragudni és szakítani fog velem ? Muszáj beszéljek vele, bármi is lesz.
-Lefeküdtünk Ash buliján ? -ültem le mellé.
-Igen.. -tette át a karját a vállamon büszkén.
Összetörtem.. Liam -el a közös babánkat vetettem el... A szerelmünk gyümölcsét.. Egy szörnyeteg vagyok...
-Ne haragudj.. -kezdtem el sírni.
-Mi történt ? -húzott oda magához.
-Terhes voltam. Ma elvetettem a babát, mert.. azt hitem, hogy más a baba apja.. -sírtam.
-Hogy mi ? -pattant fel. -A közös gyerekünket elvetélted anélkül, hogy én tudtam volna ? -pattant fel.
-Liam, én nem tudtam, hogy tőled van a baba. -zokogtam. -Ne haragudj. -mentem oda hozzá.
-Hagyjál békén ! -mondta mogorván és kiszaladt a házból.
* Liam szemszöge *
Dani terhes volt, és nekem nem szolt.. csak miután elvetette a babánkat. Nem emlékszik hogyha velem feküdt-e le aznap este.. ezt nem tudom másnak nevezni csak felelőtlenségnek...
-Csá. -rontottam be idegesen Niall -hez aki épp Nudli -val játszott.
-Szevasz tesó. -fogtunk kezet.
-Szia Liam ! -kiabált Ash a konyhából.
-Szia ! -próbáltam mosolyogni, majd ledobtam magam Nudli mellé aki rögtön rám mászott.
-Minden oké ? -jött oda hozzám Ash egy tányérral amin szendvics volt.
-Nem.
-Mi a baj ? -ült le Niall.
-Dani..
-Mi van vele ? -kapta fel a fejét Ash.
-Terhes volt és.. elvetette a babát anélkül, hogy szolt volna.
Niall és Ash lefagytak.. nem tudtak semmit sem szólni.. Csend lepte be Niall óriási házát.
-Felhívom. -indult el Ash a telefonjáért.
-Sajnálom.. Nem mondta, hogy miért vetette el ? -kérdezősködött Niall.
-Mert azt hitte, hogy nem tőlem van a baba. Azt hitte, hogy megcsalt Ash buliján..
-Mondd azt, hogy nem beszéltél vele csúnyán, vagy, hogy nem idegesítetted fel ! -jött oda hozzám idegesen Ash.
-Nem épp a legboldogabb állapotba váltunk el egymástól. -mondtam halkan, és vissza gondoltam a szép percekre amiket együtt töltöttünk Dani -vel..
-Bassza meg. -mondta idegesen Ash. Felvette a csizmáját, kabátját majd kiment a házból.
-Hova mész ? -kiabált Niall Ash után.
-Dani -hez ! -kiabált vissza.
* Ash szemszöge *
' Valami rosszat érzek Dani -vel kapcsolatosan. ' gondoltam magamban.
Amikor beértem a házba,megijedtem.. Egy pár másodpercre még a lélegzetem is elállt. Szemeimben könnyek gyűltek össze, amik lassan végig folytak az arcomon vagy leestek a padlóra. Némán álltam és bámultam magam elé.
Dani a földön feküdt, hót fehéren.
-Úr Isten Dani ! Ébredj ! -huppantam le mellé és gyengéden elkezdtem pofozgatni.
Semmi jel.. A pulzusa nagyon gyenge, alig érezhető..
Kihívtam a mentőket majd Niall -t tárcsáztam.
-Gyertek át ! Kihívtam a mentőket ! Dani eszméletlenül a földön fekszik ! -nyomtam ki a telefont majd visszaültem Dani mellé.
-Dani, nem hagyhatsz itt minket ! Hallod ? Túl fiatal vagy ! Szükségem van rád, olyan vagy mintha a nővérem lennél. Liam szeret téged, csak ideges volt.. Dani kérlek kelj fel. -kuporogtam mellette könnyes szemekkel.
Be rontott Liam a hátánál állt Niall.
-Dani ! -ordítozott Liam, majd zokogva leült mellé és a haját simogatta.
Megjöttek a mentők és elvitték Dani -t..
Liam a földön ült és csak sírt. Letörölte könnyeit, beült Niall kocsijába és elment.
*
Niall -el elindultunk gyalog a kórház felé. Egy csomó Directioner letámadott minket. Niall próbálta elmagyarázni, hogy most sietnünk kel, de ők csak tovább zavartak minket. Niall idegességébe félre tolta a lányokat megfogta a kezemet majd elkezdett szaladni. Miután leráztuk a lányokat felhívtam El-t, Daws -t és Perrie -t, Niall hívta a fiukat.
Mikor beértünk a kórházba láttuk, hogy Liam a váró terembe ül és sír. Szótlanul leültünk mellé és vártunk.
Egy pár perccel később befutottak a többiek.. Amint El meglátta, hogy Liam milyen állapotba van, elkezdett sírni.
-Istenkém miért ? Miért pont Dani ? -mondogatta halkan El.
Liam mindent elmesélt a többieknek is, akik könnyezve hallgatták végig..
Lassan esteledett és mi még mindig az orvost vártuk, hogy mondjon valami hírt Dani állapotáról.
Daws körbenézett majd felszólalt.
-Holnap iskolába kell menjek, most haza megyek. Ne haragudjatok, hogy itt hagylak titeket. Ha van valami hír hívjatok ! -mondta szomorúan, megcsókolta Harry -t, majd elindult az ajtó felé.
-Elkísérlek. -állt fel Hazza. -Mindjárt jövök srácok. -vetett ránk egy pillantást.
Harry -ék elmentek és ismét csend lett.. csak azok az ember beszéltek akik más okokból jöttek a kórházba, de mi mind hallgattunk..
Néha Eleanor szipogása törte meg a csendet.
-Miért kellet kiabáljak vele ? -kérdezte halkan Liam.
Kijött az orvos.
-Sajnáljuk de... kómába esett.. -mondta szomorúan majd elment.
Amint El meghallotta a hírt, sírva hullott le a földre. Louis nyugtatta..
Elkezdtem zokogni.. csak akkor fogtam fel, hogy Dani csak testileg van köztünk, lelkileg nem...
Liam elszaladt Dani szobája felé..
Niall, sóhajtozva felállt és tárcsázni kezdett..
Perrie az orrát fújva leült mellém és átkarolt..
Zayn szipogva meredt egy pontra...
* Liam szemszöge *
Dani kómába esett. Megkerestem a szobáját.
' Muszáj, hogy lássam.. ' gondoltam magamban.
Minden szobába benéztem, hogy megnézzem nem Dani fekszik-e ott.. de mindig eltévesztettem.. Végül egy kicsi szobában találtam rá....
Az ágya mellé kuporogtam és megsimogattam a kezét miközben milliónnyi könny patakzott ki a szememből.
-Dani kérlek kelj fel ! Te jelented a mindent az életemben ! Nélküled halott vagyok.. Bocsájts meg mindenért ! Bocsájts meg, mert csúnyán beszéltem veled. Bocsájts meg, mert nem úgy viselkedtem veled ahogy te azt megérdemled. Szeretlek Dani ! Szükségem van rád ! Hallod ? -figyeltem és vártam.. de semmi választ sem kaptam..
Felálltam majd visszamentem a többiekhez..
Eleanor hozzám rohant, megölelt és elkezdett könyörögni, hogy mutassam meg neki Dani szobáját..
* El szemszöge *
Be mentem Dani -hez..
Mozdulatlanul feküdt és fal fehér volt.. rettenetesen rossz kimondani de úgy nézett ki mint egy halott..
-Miért teszed ezt velem, velünk, Liam -el ? Szükségünk van rád ! Dani válaszolj ! -mozgattam meg a kezét, de semmi..
Tudom, hogy hallja amit mondunk csak nem tud válaszolni !
Ez pont olyan mint amikor rosszat álmodunk és álmunkba kiabálunk de nem jön ki elég hang a torkunkon ahhoz, hogy valaki meghallja...

4 megjegyzés: