2013. április 23., kedd

∞9.rész.

* Niall szemszöge *
Éjjel fél kettő fele aludtam el, és eléggé korán keltem.. hét órakor. 
Éhes voltam, ezért le mentem enni, egyedül.. 
Amikor mentem volna vissza a szobámba, össze futottam Simon -al.
-Jó reggelt Niall. -bökött meg.
-Reggelt.. 
-Nézd.. gondolkoztam. Felfüggesztem a ' büntetéseteket '. Már akár most is be mehetsz Ash -hez ha akarsz. -mosolygott.
-Ez komoly ? Köszönöm ! -megöleltem és már rohantam is.
Lassan benyitottam Ash szobájába és láttam, hogy még alszik. Nem volt szívem felkölteni ezért lassan leültem az ágyára és figyeltem ahogy alszik. 
Alìg figyeltem tíz percen keresztül, de már meg is ébredt, mint ha érezte volna, hogy ott vagyok mellette.
-Niall ? -kérdezte kòmás hangon.
-Szia szívem. -mosolyogtam.
-Te mit keresel itt ? Vagyis.. hogy, hogy bejöttél ? Baj lesz ha apa meglát itt téged ! -ült fel.
-Nem lesz semmi baj. Ő mondta, hogy bejöhetek.
-Komolyan ? -nézett rám kikerekedett szemekkel.
-Szeretlek. -mondtam.
-Én is szeretlek. -mondta lehajtott, bepirosodott fejjel és megfogta kezeimet.
-Mit csináltok tubicáim ? -tört be Louis.
-Jaj.. -mondta Ash nevetve majd a fejéhez nyomta a párnáját.
-De boldog valaki. -jött be Zayn is és rám nézett.
*
-Jó titeket boldognak látni. -mondta mosolyogva Harry.
-Szóval, akkor most Ash a barátnőd. -nézett perverz tekintettel Louis.
-Hát, még nem.. -mondtam, és ránéztem Ash -re. -Ash, akarsz a barátnőm lenni ? 
Nem mondott semmit, csak nagy szemekkel figyelt..
* Ash szemszöge *
Megkérdezte hogyha szeretnék -e a barátnője lenni.. Szinte lefagytam mikor feltette a kérdést. Eszembe jutottak azok a gonosz hozzászólások amik azoknál az 1D -s oldalaknál voltak.. Ha megtudja a világ, hogy Niall barátnője vagyok, akkor még többet fogok kapni...
-Ö..ö..ö persze. Igen.. -dadogtam. 
A fiuk összenéztek.
-Minden oké ? -kérdezte felemelt szemöldökkel Harry.
-Persze, persze..
-Hát oké. Akkor gyerünk twitterre és tudassuk meg a világgal a boldogságunkat ! -mondta Niall és a elővette a telefonját.
-NE ! -kiabáltam.
-Miért ne ? -nevetett.
-Ah.. ez így nem lesz jó.. -öleltem meg a párnámat.
-MI VAN ? -állt fel idegesen Niall.
-Félek.. És ha annyi fenyegető üzenetet fogok kapni mint Dani ? 
-Nem fogsz ! -ölelt meg Niall.
-Hát oké.. akkor megyek beszélek Daws -al. -mosolyogtam.
*
-Daws ! Nem fogod elhinni mi történt ! -kiabáltam a telefonba.
-Jársz Niall -el ? -nevetett.
-Honnan tudod ?
-Mindenki tudja ! -nevetett. -Harry meg Liam már tegnap éjszaka kiírták twitterre, hogy: ' @NiallOfficial és @Ashley_Cowell járnak ! Woho ! Sok boldogságot nekik ! Xx ' . -miközben ezt olvasta lassan ránéztem Liam -ra meg Harry -re akik mosolyogtak, sőt Harry integetett is.
-Később visszahívlak. -mondtam komolyan és kinyomtam. -Ti... -indultam el lassan, gonosz tekintettel Liam és Harry felé.
-Kész ! Most már mindenki tudja ! -mondta Niall, és vissza tette a telefonját a zsebébe.
-Mi ez a kupak tanács ? -bùjt be apa nevetve.
-Elmondjuk neki ? -súgta Niall a fülembe.
-Igen.
Megfogtam Niall kezét majd apához húztam.
-Apa, szeretem Niall -t ! -mosolyogtam.
-Simon, szeretem Ash -t ! -mosolygott.
-Szóval, mi szeretjük egymást ! -mondtuk egyszerre majd villantottunk egy ezer wattos mosolyt.
-Jól van, csak meglátjuk meddig fog tartani köztetek ez a nagy szerelem. -legyintett.
Lassan elindult felém, közel hajolt hozzám majd a fülembe súgta: ' Készen állsz a szerelemre ? '. 
Nem tudom miért de hülyén éreztem magam ettől a kérdéstől. 
Ijedten rá pillantottam mire apára mire ő egy mosolyt 'dobott' felém.. Az a mosoly.. mintha erőt adott volna ahhoz, hogy azt mondjam: ' Igen ! '.
*
-Szóval a mai napunk így hangzik.. -mondta apa. -Először reggelizünk aztán mentek interjúra majd azt csináltok amit akartok. Mi lenne ha elmennénk ma közösen golfozni ?
-Jó. -mondtuk egyszerre.
*
-Jössz velünk az interjúra ? -kérdezte apa.
-Ha nem gond akkor nem megyek.
-Oké. Akkor ötkor legyél a vidámpark előtt. -mondta apa és be ment a szobájába. 
Mindenki elvonult készülni, én meg bekapcsoltam a leptopomat és fel mentem twitterre.
-Wow ! -mondtam hangosan mikor megláttam, hány követőm van. 
Alig egy nap alatt 1.000.000 követő.. és akkor megnéztem az üzeneteket meg az üzenő fali bejegyzéseket ( vagy mi az ).
' Utállak ! '.
' Egyszer úgy is elkaplak, és akkor MEGHALSZ :) '.
' Rondaság ! Mit szeret benned Niall ? A csecseidet ? Hahahaaa.. Kopj el a férjemtől ! :* '.
' Ash, imádlak ! Remélem nagyon sokáig együtt lesznek Niall -el. Sok boldogságot ! Szeretlek ! Léci kövess.. :3 '. Az ilyeneket követtem, és vissza is írtam nekik.
' Szia Ashley, nagyon szép vagy, és nagyon aranyosak vagytok Niall -el. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de nem vagyok boldog, hogy ti együtt vagytok.. mivel szerelmes vagyok Niall -be, és minden álmom az volt, hogy egyszer találkozhassak vele, és elnyerjem a szívét.. nem rossz indulatból mondtam ezeket a dolgokat ! Légyszi ne haragudj meg ! Sok boldogságot :) .. puszi♥ '.
Ez az üzenet szíven ütött. Ameddig nem találkoztam a fiúkkal addig én is egy sima, tinédzser lány voltam, akinek a szülei gazdagok és akinek az apja a leghíresebb fiú banda menedzsere.
Nekem is az volt az álmom, hogy találkozzak a One Direction -el, pontosabban Niall -el.. hogy elnyerjem a szívét. Mind ez sikerült, szerencsésnek mondhatom magam !
*
Háromnegyed ötkor elindultam. Az úton mindenki megnézet, fényképeztek és mutogattak rám.. eléggé fura érzés volt.
Hirtelen az eső el kezdett zuhogni, sötétebb lett..
-Héj Ashley ! -rohant hozzám két tinédzser lány.
-Sziasztok. -köszöntem illedelmesen.
-Én Jess vagyok ő pedig a legjobb barátnőm Emily. Directionerek vagyunk. -mosolyogtak.
-Én is Directioner vagyok ! Ki a kedvencetek ? -kérdeztem miközben előkotorásztam az esernyőmet.
-Nekem Niall és Jess -nek Louis. -magyarázta Emily.
-Ma voltál fent twitteren ? -kérdezte Jess kedvesen.
-Igen. Miért ? -kuncogtam.
-És nem kaptál valami fenyegető üzenetet ? Mint például: ' Egyszer úgy is elkaplak, és akkor meghalsz ! ' ? -kérdezte Emily.
-De, asszem pont ezt írták. -gondolkoztam.
-Remek ! -mosolygott Emily. -Az tőlem jött ! -mondta és a mosoly hirtelen le fagyott az arcáról.
-Ömm.. Büszke lehetsz magadra ! -mondtam flegmán és tovább mentem.
-MOST ! -kiabálta Emily. Valami szúrást éreztem a hátamban.. többre nem emlékszem.
*
Amikor megébredtem nem tudtam, hogy hol vagyok, de valami pince féleség lehetett. Gyorsan felálltam és elkezdtem a telefonomat keresni.
-Ezt keresed ? -lépett be gonosz vigyorral Emily, kezében a telefonommal.
-Add vissza ! -utasítottam.
-Jess ! -kiabált Emily. 
Jess azon perc bejött kezében egy nagy kővel. Letették a telefonomat a földre, majd rádobták a követ, darabokra tört..
-Tessék itt van ! Hívd fel Niall -t, hogy jöjjön érted ! -nevettek majd kimentek.
Sóhajtottam egy óriásit majd hátra dobtam magam egy koszos matracon, ami az ágyat biztosította.
Hirtelen észrevettem, hogy a kártyám egybe van. Gyorsan el vettem. 
Volt valami kisebb ablak féleség ami az utcára nézett, az eső még mindig esett sőt, zuhogott.. Sötét volt, korom sötét..
* Niall szemszöge *
-Hol van már Ash ? -türelmetlenkedett Louis.
-Mindjárt meg fog érkezni. -bìztattam.
-Lehet, hogy elaludt vagy valami.. -mondta Harry és leült egy padra, ami tiszta víz volt.
-Felhívom. -mondta Zayn és a telefonjához nyúlt. -Ki van kapcsolva. -folytatta egy kis idő után.
-Na, remek ! Gyertek menjünk vissza a szállodához ! -mondta Simon majd beültünk egy-egy taxiba.
*
Simon be akart menni Ash szobájába de az zárva volt.
-Ezt nem hiszem el ! Niall, Harry ! Menjetek le a recepcióra és kérdezzétek meg, hogyha nem látták-e kimenni a szállodából '
Harry -vel a lifthez rohantunk és lementünk.
-Elnézést, Ashley Cowell -t nem látták ki menni a szállodából öt óra körül ? -kérdezte Harry illedelmesen.
-Dehogyisnem ! Valahova nagyon sietett. -mondta mosolyogva a recepciós. Harry ijedten rám pillantott.
-Rendben, köszönjük.. -mondta Harry sóhajtva.
*
-Miért nem tudja be kapcsolni azt a kurva telefont ? -idegeskedtem.
-Hol lehet ? -kérdezte Harry.
-Fogalmam sincs, de valami nincs rendben. Érzem.. 
-Na ? -kérdezte Simon, mikor kiszálltunk liftből.
-Azt mondták, hogy öt óra előtt látták ahogy elhagyja a szállodát. -mondta Harry és megfogta a fejét.
-És akkor hol van ? -kiabált Simon. -Fiuk öltözzetek fel ! Csapatokra oszlunk és elmegyünk megkeresni ! -mindenki bólintott majd elindult a szobája fele. -Niall ! -kiabált Simon. -Ha valami baja esett a lányomnak.. esküszöm megöllek !
Nyeltem egy nagyot majd megszólaltam.
-Meg fogom találni ! -mondtam férfiasan, és elszaladtam a szobámba.
*
-Simon, azt mondta, hogy mi ketten egy csapat vagyunk, szóval gyere ! Ne pazaroljuk az időt !
Mindenki elindult a szakadó esőbe Ash -t megkeresni...
Több mint két óra keresgélés után, sírni kezdtem.. nem bírtam tovább, az út közepén leültem és csak sírtam.
-És ha nem találjuk meg ? Ha valami baja esett ? Igaza van Simon -nak, minden az én hibám !
-Haver ! -pofozott meg gyengéden. -Induljunk már ! Ha nem keressük akkor soha nem is fogjuk megtalálni ! -ráncigált fel.
-És ha megh...
-Kuss és gyere !  
* Ash szemszöge *
Elkezdtem fel s alá járkálni.. gondolkoztam, hogy most mi legyen.. de semmi sem jutott az eszembe. 
Oda sétáltam az ablakhoz és figyeltem ahogy esik az eső. Meg hallottam egy halk reccsenést. Gyorsan a zaj irányába fordultam és megpillantottam Jess -t amint az ajtóban áll és figyel.
-Mit akartok ? -sétáltam oda hozzá.
-Figyelj ! Emily nem tudja, hogy be jöttem hozzád szóval hallgass ! Ez az egész az ő ötlete volt ! Nekem egyáltalán nem tetszett ez a dolog de.. megfenyegetett. -hajtotta le a fejét. -Először is Emily nem Directioner vagyis, az én szememben NEM ! Niall nevét se tudja rendesen leirni, és az NEM Directioner, aki meg akarja ölni a kedvencének a barátnőjét. Én Directioner vagyok, 1D koncerten is voltam, és soha nem tennék ilyet veled, és Dani -ékkel sem. Amint ki tudlak szöktetni vagy valami.. megteszem. Emily most WC -n van ezért tudtam bejönni hozzád. Ha megkérdi miért voltam bent, mondd azt, hogy vizet hoztam. -hadarta el és elindult az ajtó fele.
-Jess ! Csak azt mondd meg, hogy hol vagyok !
-Egy elhagyathatott ház pincéjében. -mondta és kiszaladt.
Vettem egy mély levegőt és visszasétáltam az ablakhoz.
-Na, hogy vagy ribanc ? -jött be nevetve Emily.
-Mit akarsz tőlem ? 
-Megölni... vagyis éhezni fogsz ... -nevetett.
-Sok sikert ! -mondtam és leültem. -Meglátod, még ma meg fog találni Niall !
-Azt majd még meglátjuk ! Soha a büdös életbe nem fog téged itt megtalálni. -mondta csúf, rekedtes hangján majd kiment.
A telefon kártyámat forgattam a kezemben, mikor úgy hallottam, hogy kopognak azon a kis ablakon.
Nagy boldogsággal oda fordultam.. de csalódnom kellet.. csak az eső volt az..
Csak ültem és vártam.. 
* Jess szemszöge *
Ültünk Emily -vel, és vártunk.. de fogalmam sincs mire.
-Meddig akarod itt tartani ? -kérdeztem halkan.
-Ameddig meg nem hal. -nevetett.
-Te őrült vagy ? Ha meghal börtönbe kerülünk, és én nem fogok börtönbe menni miattad ! Hallottad ? -ordítoztam. Felpofozott majd nevetve felvette a kabátját.
-Ma éjszaka te maradsz itt vigyázni rá ! Hívd fel anyádat és hazudd azt, hogy nálam alszol ! Na csá ! -mondta majd kiment.
Ahogy kilépett az ajtón be rohantam Ash -hez.
-Elment.
-És mikor jön vissza ? 
-Holnap. Nem tudod fejből Niall számát ?
-Itt a telefon kártyám ! Hozz ide egy telefont, és elintézem ! -ugrott fel. 
* Niall szemszöge *
Úgy éreztem mintha csak körbe és körbe járkáltunk volna. Szerencsére egy rajongóval sem találkoztunk.
-Várj ! Csörög a telefonom ! -állítottam le Harry -t. -Ash az ! -mondtam boldogan.
*
-Megvan ! Minden oké vele ! Elrabolta egy elme beteg csaj.. Gyere siessünk. -böktem meg Harry -t és szaladni kezdtem a romokban álló épület felé ahol Ash -t tartják.
* Simon szemszöge *
Órákon keresztül kerestük, de nem találtuk sehol..
-Csörög a telefonom.. -mondta Liam, és előkotorászta a telefonját.
' Haló ? ' ,' Ez remek ! ' , ' Hát oké.. Ott találkozunk ! Szevassz ! ' -ennyit hallottam.
-Meg van Ash ! -mondta boldogan.
-És hol van ? -kérdezte Zayn.
-Nem tudom ! Harry -ék most mennek érte, és azt mondta, hogy menjünk vissza a szállodához, hogy a végén nehogy mi is eltűnjünk.. -mondta nevetve. Keresztet vetettem és boldogan vissza indultunk a szállodához.
* Ash szemszöge *
-Köszönöm. -öleltem meg Jess -t.
-Nincs mit megköszönni. -mosolygott. -Niall -el milyen a kapcsolatod ?
-Jó. Még csak egy napja vagyunk együtt, de ő a mindenem.. -mosolyogtam.
Jess fülig érő szájjal hallgatott végig.
-Várj, dörömbölnek az ajtón.. -mondta Jess, majd kiment. 
Felálltam, és lassan utána mentem.
Niall mint a szélvész rohant be hozzám, még Jess -t is félrelökte.
-Jól vagy ? -ölelt meg jó erősen.
-Igen. -mondtam halkan.
-Héj.. - jött be mosolyogva Harry, megöleltem őt is. 
Miközben Harry -t öleltem nem figyeltem a körülöttem történő dolgokra, csak egy csattanásra lettem figyelmes. Harry meg ijedt. Hirtelen ki esten karjai közül és Niall -hez szaladtam. Jess a jobb tenyerét szorosan az arcánál tartotta, miközben szemeiből milliónyi könny cseppent ki, de egy hangot sem adott ki.
-Jess, mi történt ? -rohantam oda hozzá és lassan elvettem tenyerét az arcától.
-Se-semmi.. -dadogott és gyorsan megtörölte szemeit.
-Niall.. -fordultam felé. Ökle össze volt szorítva és mérgesen bámulta Jess -t. -Mi a baj -fogtam meg ökölbe szorított kezét ami azonnal elpuhult.
-Felpofoztam.. -hajtotta le a fejét.
-Hogy mit csináltál ? Kezet emeltél egy nőre ? -kiabáltam.
-Ash, ne ! Ne kiabálj vele. Meg érdemeltem azt a pofont. És Niall -nek teljesen igaza van. Hibáztam..
-Nem értelek.. -ráztam a fejem érthetetlenül
-Azért pofoztam fel, mert nem értesítette a rendőrséget, hogy bajban vagy.
-Ennyiért ? Ennyiért emelsz kezet egy nőre ?
-És ha valami komolyabb gondod lett volna ? -kiabált.
-Ah. Inkább hagyjuk.. -legyintettem. Oda mentem Jess -hey, megöleltem, bocsánatot kértem Niall nevében is és ki szaladtam abból a régi pincéből.
-Ash ! -kiabált utánam Niall.
-Hagyj !
Az eső még mindig zuhogott.. Harry utánam szaladt és elkísért a szállodáig. Niall végig a nyomunkban volt. Öt perc alatt vissza értünk. Fel mentünk a szobámba, a fiuk és apa az ágyamon ültek, és beszélgettek.
-Kicsim ! -tátotta szét a karjait apa amikor beléptem a szobámba.
-Apa.. -rohantam oda hozzá.
Ki faggattak, hogy mi történt velem.. Hosszasan mindent elmeséltem nekik.. Aztán llementünk vacsizni.
*
-Niall, ha akarsz ma Ash -el aludhatsz. -mosolygott apa.
-Köszönöm ! -mondta vidáman majd le nyelte le az utolsó falat kajáját.
-Engem meg kérdeztél, hogyha akarom -e, hogy velem aludj ? -flegmáskodtam.
-Ne durcizz.. -bujt oda hozzám.
-Niall ! -kiabáltam rá. -Még mindig nem tudom ki verni a fejemböl Jess könnyekkel teli arcát.
-Oh ! Lécci ! Na..
-Ah.. -forgattam meg a szemeimet. -Velem aludhatsz, de csak azért, mert SZERETLEK.. amúgy még mindig haragszok.. -rántottam meg a vállam, felpattantam és felrángattam Niall -t.
-Nem fogunk zavarni ! -kiabálta nevetve Louis.
-ASH ! Mindjárt meggondolom magam ! -mordult rám apa.
-Nyugi, nem vagyok hülye ! -mondtam és összekulcsoltuk a kezünket Niall -el.
A liftben nagyon hallgattunk.. szerintem mind a ketten ugyan arra gondoltunk, mert mikor beértünk a szobámba minden úgy történt mint ha meg lett volna tervezve.
Ahogy beértünk, alig csuktuk be az ajtót, de Niall már neki is szorított a falnak és elkezdett csókolni.. meg volt az első hosszú csókunk...

6 megjegyzés: