2013. április 20., szombat

∞8.rész.

-Kicsim, kelj fel, és kezdj el pakolászni ! -költögetett apa.
A torkom iszonyatosan fájt, meg a fejem is.
-Hány óra ? -tátogtam, nem jött ki hang a számon.
Próbáltam szólni apának, hogy figyeljen rám, de nem ment. Végül hozzá dobtam egy párnát.
-Mi van ? -fordult felém gonosz tekintettel. Rámutattam a torkomra és ő egyből vette az adást.
-Istenkém ! -jött oda hozzám, és rá tette a kezét a homlokomra.
-Szia Ashley. -jött ki mosolyogva Niall a fürdőből. Ránéztem egy gyilkoló tekintettel, és a mosoly már le is fagyot az arcáról.
-Kicsim, kezdj el pakolni.. -mondta apa és elkezdett a gyógyszerek között kotorászni.
Elővettem a telefonomat és be mentem a jegyzetekhez.
-Hova megyünk ? -írtam és megmutattam apának.
-Dublinba. -válaszolt nagy szemekkel.
-Írországba ? -ugrott oda Niall.
-Igen Niall, oda.. -nevetett apa.
Tíz perc alatt összepakoltam és óriási sebességgel beviharoztam a fürdőbe.
*
Miután mindenki kész volt, levittük a csomagokat.
-Hol van a turné busz ? -kérdezte Harry.
-Londonban. -mosolygott apa.
-Akkor mi mivel fogunk tovább menni ? -értetlenkedett Louis.
-Taxikkal és repülővel, mivel...... Dublinba megyünk ! -kiabálta apa.
Mikor meghallották a fiuk a hírt elkezdtek ugrálni meg őrjöngeni mint a vadállatok, én persze álltam egy helyben, a fülesemmel a fülemben.
-Megjöttek a taxik. -mondta vigyorogva Harry.
-Látjuk.. -mondta Liam nevetve.
-Első taxi: előre ül Niall, hátra Ash, Harry és Louis. -magyarázta apa, miközben valami papírt figyelt.
' Remek.. ' gondoltam magamban.
-Második taxi: Liam és Zayn plusz Ash, és az én csomagom... Harmadik taxival megyek én, a ti csomagjaitokkal. -mondta apa és végig nézett rajtunk.
Mindenki nevetve beült a taxikba, kivéve én.
-Ash, ne haragudj. -szolt hozzám halkan Harry mikor beültünk a taxiba.
-Csak meg akartunk védeni téged. -fordult hátra Niall.
-Sikerült is. -mondtam be rekedt hangon.
-Jól vagy ? -fordult hozzám hirtelen Louis.
-Mint látod.. -mosolyogtam rá egy áll mosollyal.
-Ash, légyszi, bocsáss meg nekünk.. -puszilt meg Harry.
-Hagyjad már, nem látod milyen búval baszott ? Tetszik neki, hogy könyörgünk.. -mondta Niall flegmán.
-Ha te mondod.. -mondtam halkan.
Könnyek gördültek ki szemeimből amik végig fojtak az arcomon majd le potyogtak. Gyorsan megtöröltem könnybe lábadt szemeimet, szipogtam egy nagyot majd fejemet az ablaknak támasztottam és figyeltem az utcán közlekedő embereket. Nagyon fájt amit Niall mondott, nem gondoltam, hogy ő ilyen is tud lenni..
Amikor kiszálltunk a taxikból, mindenki megfogta a saját batyuját és húzni kezdte. Miután mindenki megvette magának a jegyet, elindultunk a repülőhöz.
*
Első osztályon voltunk, szóval kettesével voltak a székek. Egyedül ültem az ablak mellet.
-Mi történt közted és a fiuk között ? -ült le mellém apa.
-Semmi.. -mondtam és lehajtottam a fejemet.
-Nem tudsz hazudni. -nevetett és megpuszilt.
-Csak.. haragszom rájuk, vagyis csak Niall -re, Harry -re és Louis -ra.
-Mit csináltak azok a vadállatok ? -nevetett.
-Semmit.. nem szeretnék erről beszélni. Soha többet nem fogok jönni, mini turnéra.. -mondtam könnyes szemekkel miközben kinéztem az ablakon.
-Huh, ha te ilyet mondasz akkor nagy baj van ! Meglátod minden rendben lesz. -mondta mosolyogva majd elment.
Amikor leszálltunk minden olyan csendes volt..
Ismét taxiba ültünk, ami elvitt minket a hotelig. Apa elment kivenni a szobákat, addig én leültem egy kanapéra, és figyeltem a fiukat ahogy hülyéskednek. Niall észrevette, hogy figyelem őket és elindult felém, majd leült.
-Ne haragudj.. -mondta halkan. Sóhajtottam egy nagyot, majd ránéztem.
-Gyertek ! -kiabált apa.
Bementünk az egyik liftbe és apa ismét elő vett egy lapot és arról osztotta be a szobákat.
-Szóval, mivel ez a hotel sokkal nagyobb ezért mindenki saját szobát kap. Louis tied a kétszázas, Liam kétszázegy, Zayn kétszázkettő, Niall kétszázhárom, Harry kétszáznégy, enyém a kétszázötös és Ash, tied a kétszázhatos. -nézet rám apa.
Mikor felértünk a kilencedik emeletre ( ahol a szobáink voltak ), mindenki mint az őrültek, üvöltve, berohantak a szobákba, és mindenki jól becsapta maga után az ajtót. Én sem voltam különb. Ledobtam a csomagomat és kidőltem az ágyon.
Lassan kipakoltam majd oda mentem az ablakhoz bámészkodni.
-Gyere, megyünk ebédelni. -nyitott be apa.
*
-Mikor hozzák már a kaját ? Éhes vagyok ! -türelmetlenkedett Niall.
-Még nem is rendeltünk ! -nézett Louis Niall -re nagy szemekkel.
-Simon. Én nem kérek levest, mert ahhoz kel kanalat használni.. -húzta a száját Liam.
-Én csak levest kérek. -mondtam halkan és megfogtam a fejemet.
Apa rendelt. Öt perccel később már mindenki a táplálkozott.
Miután megettem a levesemet, felálltam az asztaltól és elindultam a lift felé. Fel mentem a szobámba, fel vettem a pizsimet és bebújtam az ágyba, elaludtam..
* Niall szemszöge *
Miután ettem, elmentem egy cédé/dévédé kölcsönzőhöz, és kivettem a Titanick -ot 3D -be.
Amikor vissza értem a hotelhez, bekukucskáltam Ash -hez és láttam, hogy alszik. Be mentem az én szobámba letussoltam és felvettem a pizsimet, majd be mentem Ash -hez.
* Ash szemszöge *
-Kelj fel ! Van egy meglepim ! -költögetett Niall.
-Nem érdekel ! Hagyj aludni ! -nyöszörögtem és a fejemre húztam a takarót.
-Van csokim is. -nevetett.
-A csokit tedd le az ágyra, és aztán menj ki.. -mondtam egy kis mosollyal az arcomon.
-Hát persze már ! Csak akkor kapsz csokit ha meg nézed velem a Titanick -ot 3D -be ! -fenyegetett.
-Én nem mozdulok ki innen ! Olyan jó meleg van itt.
Hallottam, hogy Niall bekapcsolja a TV -t majd a házi mozit. Felültem és figyeltem, hogy mit csinál, közben kibontottam a csokit és elkezdtem enni.
-Miért vagy pizsiben ? -kérdeztem rekedt hangon.
-Mert te is pizsiben vagy. -mondta perverz tekintettel.
-Félek tőled ! -nevettem.
-Hát miért ? Én nem bántok kis gyerekeket ! -nyújtotta ki a nyelvét.
' Kisgyerekeket '. Nyeltem egy nagyot, pedig akartam volna mondani valamit.. valami szépet, hogy vegye észre, hogy nem vagyok kisgyerek !
-Ezt tedd fel ! -dobot hozzám egy 3D -s szemüveget.
Betetette a filmet, és bebùjt mellém az ágyba.
-Hol a csoki ? -kérdezte és elkezdte keresni.
-Nincs több, megettem.. -vigyorogtam.
-Na persze.. -legyintett. -Hol van ? -komolyodott el.
Elővettem a párnám alól a maradék csokit.
-Csak ennyit hagytál nekem ? Két kockát ? Ezért megcsikizlek ! -mondta és levette a 3D -s szemüveget.
-Hé hé ! Akarom nézni a filmet ! -hùzodtam arrébb.
*
A film végén elsírtam magam, Niall csak nevetett.
-Kisgyerek. -nevetett.
-Ou, igen ? -néztem rá gonosz tekintettel majd RÁMÁSZTAM és elkezdtem csikizni. Olyan aranyosan nevetett.
-Khmm.. mit csináltok ? -lépett be apa.
-Csikiztem. Semmi mást ! -mondtam rekedten.
-És mit keres Niall az ágyadban ?
-Filmet néztünk. -mondta Niall mosolyogva.
-Niall, légyszíves menj át a saját szobádba, és egy ideig ne találkozz Ashley -vel ! -mondta idegesen apa.
Niall szomorúan rám nézett, majd kiment.
-Apa ! Most eltiltottál Niall -től ? -háborodtam fel.
-Ashley ! Tizennégy éves vagy ! Niall tizenkilenc ! Ébredj fel ! -kiabált.
-De csak barátok vagyunk ! Semmi más ! -idegeskedtem.
-Azért voltál rámászva ? -tette csípőjére a kezét.
-Csikiztem..
-Oké.. Megtiltom, hogy átmenj hozzá vagy, hogy ő jöjjön át hozzád ! Megértettük ? -ordibált.
-Igen.. De tudod, hogy ez hülyeség amit csinálsz. Nem ? -szóltam halkan. Apa idegesen rám nézett, megforgatta szemeit majd kiment.
Tisztelem apát, mert megvéd, de azért ennyire.. hogy eltiltson Niall -től.. ez már túlzás.
* Niall szemszöge *
Simon kiküldött Ash -től. Bementem a szobámba, leültem az ágyra és vártam, hogy Simon bejöjjön és kioktasson. Nem kellet sokat várjak...
-Ne próbáld elcsábítani a lányomat, aztán meg összetörni a szívét ! -mondta szùros szemekkel.
-De nem csináltunk semmi rosszat és csak barátok vagyunk ! Amùgysem áll szándékomban kihasználni. -háborodtam fel. Megforgatta szemeit és ki ment.
-Bazdmeg ! -mondtam ki hangosan miután elhagyta a szobámat.
* Ash szemszöge *
' Éhes vagyok, és unatkozok.. ' gondoltam magamban. Kopogtak.
-Szia Ash. -jött be mosolyogva Harry.
-Szia Harry. -mondtam halkan.
-Még mindig haragszol ? -ült le mellém szomorúan.
-Már nem annyira, egyébként Mark -al úgysem lehettem volna boldog mivel ő nem Londonban lakik. -mosolyogtam.
-Na, látod. -ölelt meg. -Azt szeretném kérdezni, hogy nem jössz -e át Liam szobájába, mert társasozunk.
-Mindenki ott lesz ? Vagyis az egész One Direction ?
-Igen. Miért ?
-Akkor nem mehetek át.. -mondtam szomorúan. -Apa eltiltott Niall -től, nem találkozhatok vele.
-És ezt miért csinálta ?
-Mert Niall az ágyamban volt, DE csak filmet néztünk, na meg rámásztam, mert csikiztem.. -kuncogtam.
-Akkor mindegy, sajnálom. -mondta és felállt majd lassan ki ment.
*
Úgy érzem, hogy megbolondulok, három napja nem láttam Niall -t, és apa ezt élvezi. A kajálásnál csoportokban vagyunk, egyik csoportban én vagyok Louis -al és Zayn -el, meg néha apával, a másik csoportba pedig Niall, Harry és Liam, na de van amikor változtatnak a fiuk. Van amikor Harry van velem Louis pedig Niall -el.. és így tovább..
Apa azt is megtiltotta, hogy SMS -ezzek Niall -el. Nem tudom mitől fél ennyire, csak rosszat tesz nekem, de nincs honnan tudja, mivel még nem világosítottam fel, hogy SZERELMES VAGYOK NIALL -BE. Lassan egy hete vagyok összezárva a fiukkal, és már nagyon sok mindent megéltünk együtt. Veszekedést, boldogságot, sírást, nevetést..
Van amikor Harry postást játszik, Niall mindig üzenget..
A fiuk most fellépésen vannak, apával együtt, én meg a szálloda szobámban, a kedvenc helyemen, az ablakban ülök és bámészkodok, miközben az egyik kedvenc számomat hallgatom.. esik az eső és szinte sírok..
*
A fiuk most érkeznek meg a szálloda elé. Esernyővel a kezükben autogramokat osztogatnak. Nehezen látok ki, mivel az ablak bepárásodott.. Nem látom tisztán Niall arcát, csak annyit, hogy a tekintetemet keresi lentről.
Öt perc autogram osztás után bejönnek a szállodába. Tisztán lehet hallani a nevetéseket, beszélgetéseket amikor kiszállnak a liftből és elindulnak a szobáik fele.
Apa egyenesen bejött hozzám.
-Minden oké ? -kérdezte félig behajolva a szobámba. Bólintottam, mire ő bejött. -Szerelmes vagy Niall -be ? -ült le velem szemben.
Eléggé ciki volt a kérdés. Nem tudtam, hogy válaszolni. Apámmal soha nem beszéltem a szerelmi ügyeimről inkább anyával.
-Nagyon ! Soha életemben nem szerettem még így egy fiút sem ! És te azt a boldogságot is elveszed tőlem, hogy láthassam.
-Majd jövőhéten láthatod. -mosolygott, adott egy puszit majd kiment.
Alig ment ki, be is jött Zayn.
-Szervusz kislány. -ölelt meg. -Te sírsz ? -akadt fel a szeme.
-Nagyon szeretem.. -mondtam és szorosan megöleltem Zayn -t.
-Ez így nem mehet tovább ! Ebben a szobában fog összetörni a szíved ! Megyek beszélek a többiekkel.. -mondta majd kiviharzott a szobából.
* Zayn szemszöge *
Miután kijöttem Ash -től, sorba mindegyik fiúhoz beszóltam kivéve Niall -hez, hogy jöjjenek át az én szobámba.
-Mi történt ? -kérdezte Liam és leült az ágyamra.
-Ash őrülten szereti Niall -t, és Niall is őrülten szereti Ash -t. Valamit muszáj tegyünk, hogy találkozzanak.
-De mit ? -kérdezte Louis.
-Beszéljünk Simon -al, hogy tanultak a leckéből. -mondtam.
-De ha mégsem enged a ' büntetésből ' ? -kérdezte Liam és fel állt az ágyamról.
-Akkor éjszaka kiszöktetjük őket ! -mondta Harry, miközben felemelte a szemöldökét.
-Igen ! -csapott Louis az éjjeli szekrényemre.
Vettünk egy mély levegőt és bementünk Simon -hoz.
-Oh, csoportosan jössztök ? -nevetett.
-Figyelj, szeretnénk veled beszélni ! Ash -ről és Niall -ről. -mondtam.
-Mi van velük ?
-Hadd találkozhassanak. -mondta Liam.
-Nem. Majd jövőhéten. Kibírnak még egy napot. -mondta és elővett valami papír munkát.
-Te nem érted ? Megőrülnek egymás nélkül ! -kiabált Harry.
-Szeretik egymást ! Olyan nehéz felfogni ? -forgattam meg a szemeimet.
-Szeressék ! De nem fogom meg engedni, hogy együtt legyenek ! Ashley tizennégy éves Niall pedig tizenkilenc !
-A kor mit számit ? Szeretik egymást az a lényeg ! Nem tudnak egymás nélkül élni ! -csattant fel Liam.
-Sokat számit a kor ! Niall ki is használhatja Ash -t ! Ti arra nem gondoltok ?
-Niall nem olyan ! Niall a szívével szeret és nem a szemével ! -emelte fel a hangját Louis.
-Azt majd meglátjuk, hogy mivel szeret ! Hétfőn majd találkozhatnak, addig nem ! -mondta és kezébe vette a telefonját.
Ránéztem a fiukra, majd kimentünk. Vissza mentünk a szobámba.
-Ez hihetetlen ! -csaptam össze tenyereimet.
-Akkor majd éjszaka... -mondta Harry.
-Igen. Éjfél után. -mondtam.
-Ki jön vacsorázni velünk ? -lépett be Simon és Ash.
-Harry és én ! -mondtam.
Simon bólintott, és elindultunk enni.
* Liam szemszöge *
-Te Louis. -böktem meg. -Simon honnan tudta, hogy mind itt vagyunk ?
-Nem tudom. -rázta a vállát. -Lehet hallotta, hogy csak egy ajtó csapódott be. -nevetett.
-Nem hiszem.. Gyere menjünk be Niall -hez. -mondtam. Louis bólintott és bementünk a kis manóhoz.
Szótlanul ült az ágyán és a fejét fogta.
-Héj.. -mondta könnyes szemekkel.
-Jól vagy tesó ? -ültünk le mellé.
-Nem. Szerelmes vagyok. -mondta és megtörölte szemeit.
-Figyelj. Simon azt mondta, hogy jövőhéten láthatod Ash -t. -mondta Louis.
-Jövőhéten ? Én addig megbolondulok ! -állt fel idegesen.
-Kitaláltuk a fiukkal, hogy ma éjszaka találkozni fogtok Ash -el. Kiszöktetünk titeket. -magyaráztam.
-De hisz ez remek ! -kerekedett egy mosoly az arcán.
Egy kicsit még beszélgettünk majd beszólt Simon, hogy menjünk enni.
* Ash szemszöge *
Kaja után bejött hozzám Harry és Zayn.
-Figyelj, ma éjfél után, találkozni fogtok Niall -el.. -mondta Harry.
-Istenem ! El sem hiszem ! -mosolyogtam egy nagyot majd megöleltem őket.
* Harry szemszöge *
Mióta megismertem Ash -t, soha nem láttam ilyen boldognak.
-Majd küldök egy SMS -t amikor gyere majd ki a szobád elé ! -mondtam és megpusziltam. Vidáman bólintott, majd kimentünk.
* Ash szemszöge *
Olyan boldog vagyok ! Végre láthatom !
' Éjfélig még van egy egész óra, mit fogok én addig csinálni ? ' kérdeztem magamtól.
Be mentem apához jó éjt puszit adni, majd vártam Harry SMS -ét.
* oo:oo óra *
Éjfél van.. Ez az ! Mùùù -zik a telefonom.
Niall ìrt: ' Nemsokára Xxxx'.
Nem értem.. Ő miért akar ennyire találkozni velem ? Hiszen az ő szemébe én csak egy Directioner, vagy egy barát vagyok, semmi több..
* oo:o5 òra *
Ismét SMS, de most már Harry ìrt: ' Menj ki a szobád elé, és élvezd a boldogságot, csak HALKAN ! ' .
Halkan kinyitottam az ajtót, és Niall -t pillantottam meg.
Annyit sem tudtam mondani, hogy ' Szia ! ', mert magához húzott és szorosan megölelt. Alig kaptam levegőt, de megérte...
Mikor lassan elengedett, megfogta a két kezemet a szemembe nézett és egy ' Szeretlek ! ' szót lehelt ki halkan. Nem tudtam mit reagálni csak néztem a gyönyörű kék szemeit.
-Szerelmes vagyok beléd ! -nyögte ki halkan.
-De-de-de.. -dadogtam. -Te nem szerethetsz engem ! Bármilyen lányt megkaphatsz, miért pont én kellenék neked ?
-Mert te vagy a mindenem ! Tudom, hogy rengeteg feleségem meg barátnőm van, de nem mondhatom azt, hogy szerelmes vagyok beléjük. De beléd igen.. Mrs.Horan.
-Szeretlek ! Szerelmes vagyok beléd ! -mondtam, és megöleltem.
Miután abba hagytuk az ölelkezést, ismét megfogtuk egymás kezét, egymás szemébe néztünk és megcsókoltuk egymást.
Az a csók.. varázslatos volt.. soha életemben nem kaptam még olyan csókot.
-Jobb lesz ha megyek még mielőtt kijön apád. -súgta a fülembe. Bólintottam.
Elengedte az egyik kezemet, és lassan végül a másikat.
Amikor a szobája ajtójához ért, küldött egy puszit majd bement. Én is be mentem a szobámba, és ledobtam magam az ágyra.
Letussoltam és próbáltam elaludni, de sehogy sem ment..

6 megjegyzés: