2013. április 20., szombat

∞6.rész.

Másnap reggel arra ébredtem, hogy Niall kiabál.
-Egész nap aludni akarsz ?
 Nagy nehezen kinyitom a szemeimet, és észrevettem a kis ír manót aki előttem állt.
-Hány óra ?
-Fél kettő. Nem vagy éhes ? -kérdezte mosolyogva.
-Most, hogy mondod, de.
-Oké, akkor öltözz fel, és menjünk ebédelni. Direkt nem ettem a többiekkel, mert téged vártalak. -mondta és leült az ágyra.
-Aranyos vagy ! -mondtam és megpusziltam.
Kipattantam az ágyból, elővettem valami normális cuccot, felöltöztem és le mentünk enni.
-A többiek hol vannak ? -kérdeztem.
-El mentek focizni. -nevetett.
-És te miért nem mentél ? 
-Csak ! -mosolygott.
*
-Nem megyünk el moziba, vagy valahova ? -kérdezte miközben a haját piszkálta.
-Tegnap voltam már moziba, de oké.
-Tegnap voltál moziba ? Kivel ?
-Egyedül.. -hazudtam.
-Egyedül senki sem megy moziba !
-Csak én ! -nevettem.
-Na, most komolyan. Kivel voltál ?
-Egy sráccal.
-Értem.. -vágta be a szomorú fejet.
*
-Milyen filmet akarsz megnézni ?
-Nem tudom, várj nézzem meg milyen filmek vannak.. Úr Isten ! -ugráltam össze-vissza. 
-Titanicot 3D -be ? -nevetett.
-Honnan tudtad ? 
-Mert ismerlek.. 
-Oké.. Te fizeted ! És a kaját is ! -nevettem.
-Megértettem Mrs.Horan. -mosolygott.
*
-Milyen kaját veszünk a filmre ? -kérdeztem.
-Csokit, popkornot, üditőt, szendvicset.. egyszóval mindenből veszünk egy keveset. -mosolygott.
Miután mindent megvettünk, be mentünk a terembe és vártuk, hogy elkezdődjön a film.
* Niall szemszöge *
Minden tök jól ment, egészen addig amikor megcsörrent a telefonja. Mikor rá pillantott a telefonja képernyőjére széles mosoly kerekedett az arcára és nagy örömmel vette fel.
' Szia ! ','Minden oké ! ','Veled ?','Az jó.','Holnap ? ','Oké, akkor kettőkor !','Szia.',
ennyit értettem az egész telefon beszélgetésből, és amilyen nagy mosollyal vette fel a telefont olyan nagy mosollyal tette is le. 
Miután vissza nyomta zsebébe a telefont, bele süppedt a mozi székbe és tele tömte a száját popkornal.
-Ki volt ?
-Egy ember.
-Him vagy nőstény ?
-Him.. -mosolygott.
-Az a srác akivel tegnap voltál ?
-Igen. -mondta elpirulva.
Nem, ez nem lehet ! Ha Mark az, akkor.. akkor... Nem lehet Mark !
* Ash szemszöge *
Felhívott és randit kért !
-Kezdődik a film. -mondtam halkan. Niall nem mondott semmit csak bele markolt a popkornba majd az egészet benyomta a szájába. -Mi a baj ?
-Semmi ! -mondta és bámulta a filmet miközben a fejét támasztotta.
-Hát jó.. -mondtam és el kezdtem durcizni.
-Ne haragudj ! -szolt hozzám halkan, de rá se néztem csak a filmet bámultam.
Niall ismét bele nyúlt a popkornos dobozba, kivett egy marék popkornot majd nevetve hozzám dobta.
-Te őrült manó ! -kiabáltam, mire mindenki: ' Ssssssss ! '. 
Niall csak nevetett. Én is kivettem egy marék popkornt és hozzá dobtam. Majd Niall ismét meg dobot és én is őt......
Megállt mellettünk egy magas kövér alak.
-Kérem fáradjanak ki a teremből ! -mondta mérgesen. Összenéztünk Niall -el és nevetve kimentünk.
-És most hova megyünk ? Még csak négy óra.
-Nem tudom.. mennyünk korcsojázni ?  
-Nem tudok korcsojázni ! 
-Nem baj ! Megtanulsz ! -mosolygott Nialler.
-Hát jó.. -sóhajtottam és elindultunk a korcsolya pája felé.
Amikor onnan is eljöttünk fél hat volt. Bementünk a Nando's -ba enni, majd sétáltunk egy kicsit a parkba, és végül vissza a hotelhez. 
-Hogy szórakoztatok ? -kérdezte apa és megpuszilt.
-Jól ! -mondtuk egyszerre.
-Harry mit csinál ? -kérdeztem apátol.
-Nem tudom.. miért ?
-Mert megígértem Daws -nak, hogy majd beszélhet Harry -vel telefonon.
-Oh. Hát nézd meg ! -mondta apa bekapcsolta a leptopját.
Bekopogtam Harry -ékhez. 
-Egy perc ! Harry gyorsan öltözz fel ! Jaj ! -nyöszörögte Louis.
-Louis ! -kiabálta Harry, majd kinyitotta az ajtót.
-Oh, szia Ash. Ne gondolj semmi rosszra, csak Louis már rég látta El -t és rohamai vannak. -mondta vigyorogva Hazza.
-Oké, figyelj, nem beszélnél Daws -al, hogy teljesüljön az álma ? -kérdeztem és elővettem a telefonomat.
-De ! -mosolygott. -Gyere be !
Be mentem. Soha életemben nem láttam olyan rendetlenséget mint ami ott volt.
-Szép tiszta a szobátok. -mondtam és leültem az ágyra.
-Tudjuk. Mi magunk diszitettük ki ! -ült le mellém vigyorogva Louis, mire én el nevettem magam.
-Nem veszi fel ! -nyöszörgött Harry.
-Majd megpróbálod később ! -mondta Louis.
-Később még át jövök, hátha majd akkor felveszi.. -mondtam és kiléptem a szobából.
-Mit csinálnak Harry -ék ? -kérdezte Niall.
-Semmit. -mondtam. Bólintott majd kiment a szobából..
* Niall szemszöge *
Bekopogtam Harry -ékhez, pont mikor be akartam lépni, megálltam.
-Egy perc ! Harry gyorsan öltözz fel ! Jaj ! -kiabálta Louis.
-Louis ! Mindenkivel el akarod ezt játszani ? -kérdezte Harry nevetve majd kinyitotta az ajtót.
-Haver baj van ! -mondtam és leültem az ágyra. 
-Mi ? -kérdezték egyszerre.
-Ash holnap randiznì fog.. Mark -al !
-Avval a Mark -al ? -lepődött meg Harry.
-Avval ! -mondtam idegesen és fel s alá kezdtem járkálni a szobába.
-Hát de.. Ash.. szerelmes beléd ! -mondta halkan abba reménykedve, hogy nem hallom meg.
-Hogy mi ?
-Upsz.. nem lett volna szabad elmondjam.. -magyarázkodott Harry.
Mit sem törődtem a fiukkal, kiszaladtam a szobából egyenesen be Ash -ez. Épp tussolt. Amikor kijött megölelt és át ment Harry -hez.
* Ash szemszöge *
-Na csörög ? -kérdeztem Harry -től.
-Igen ! -ugrált össze vissza.
És akkor Harry mondott egy ' Sziát ', majd szépen lassan elvette a telefont a fülétől mivel Daws részéről egy sikítás érkezett. Nem volt kihangosítva a telefon de a sikítás tisztán hallatszodott. Vagy tizenöt percig beszéltek... Niall is bejött a szobába. Miután Harry befejezte a telefonálást leült mellénk az ágyra, rá nézett Niall -re ..
-Ash ne haragudj ! Télleg véletlen volt ! -mondta kiskutya szemekkel Harold.
-Miért kéne haragudjak ? -kérdeztem. Szomorúan rá pillantott Niall -re majd rám nézett.
-Ugye nem AZT mondtad el neki ? -kérdeztem idegesen.
-Ne haragudj.. -mondta lehajtott fejjel.
Rá néztem Niall -re aki csak mosolygott, majd sírva kirohantam a szobából, egyenesen a mi szobánkba, be az ágyba a takaró alá és sírtam.
-Mi történt ? -rontott be a szobába apa.
-Semmi.. -mondtam szipogva.
-Na ne hülyéskedj ! Zayn -éknél voltam, és tisztán lehetett hallani ahogy becsapod az ajtót majd, hogy elkezdesz zokogni.
-Ash, ne haragudj ! -lépett be a szobába Harry.
-Holnap akartam elmondani neki ! Minek is bíztam meg benned ? -ordibáltam és be szaladtam a fürdőbe és tovább sírtam.
-Ash, gyere ki és beszéljük meg ! -kopogott Niall.
-Nem ! 
-Gyere már !
-Nem !
-Akkor legalább engedj be pisilni ! 
-Menj át Harry -hez pisilni. -mondtam és kifújtam az orrom.
-Léci ne legyél ilyen makacs, gyere ki és beszéljük meg..
-Nem akarok kimenni !
*
Egész este a fürdőben ültem, fél tizenkettő után kezdtem álmosodni, kintről vagyis a szobából semmi mozgolódást sem hallottam és azt hittem, hogy lefeküdtek aludni. Lassan kinyitottam az ajtót. 
Rápillantottam az ágyamra, ahol apa szépen aludt, de Niall -t sehol sem találtam. Kiléptem a fürdőből, jobb oldalra néztem és hirtelen megijedtem. A földön ült és ott aludt... Nem tudtam mit csináljak, költsem fel, vagy hagyjam ott.. nem volt szívem ott hagyni de.. nem is akartam vele beszélni. 
Percekig gondolkoztam, majd abban maradtam, hogy felköltöm.
-Niall. Kelj fel.. -szóltam halkan és megráztam a vállát. Szép lassan kinyitotta kék szemeit.
-Beszéljük meg ! -mondta és hirtelen felpattant a földről.
-Jó éjt ! -próbáltam terelni a témát és bebújtam az ágyba.
-Kérlek. -mondta és oda jött hozzám.
-Alszok ! Nem látod? krrrrhhhhhh.. -a fejemre húztam a takarót és tettetem, hogy horkolok.
Niall elkezdett nevetni, lekapcsolta a villanyt majd lefeküdt.
*
-Úr Isten ! El fogok késni ! -kiabáltam majd berohantam a fürdőbe a ruháimmal.
Mikor ki akartam menni a szobából Niall megállított. Megfogta a kezemet és visszahúzott.
-Biztos el akarsz menni vele randizni ?
-Azt hiszem igen.. -mondtam és kiszaladtam a szobából.
Mentem gyorsan enni, majd elindultam a megbeszélt, helyre ahol Mark -al fogok találkozni. 
Két óra előtt értem oda, ő már ott állt és várt..
* Niall szemszöge *
Ash boldogan tért vissza. Harry -vel felöltöztünk és felkerestük Mark -ot. Az anyukája nyitott ajtót. Fel mentünk Mark szobájába.
-Sziasztok srácok. -nyújtotta felénk a kezét.
-Nem beszélgetni jöttünk ! -mondta Harry.
-Akkor mit akartok ? -nevetett.
-Figyelj, ide Mark ! Nem vagyok jó kedvemben ! Rég óta ismerlek és megbíztam benned, de te ellenem fordultál ! Nem tudom mit érzel Ash iránt, de NEM is érdekel ! Csak annyit mondok.. ne hívd el többet randira ! Itt a pénz amit kértél ! Befejeztük ! Nincs több dolgod ! -mondtam, miközben az irò asztalára dobtam a pénzt. Miután befejeztem mondókámat hátat fordítottunk Harry -vel majd elindultunk kifele a szobájából.
-Szeretem őt ! És nem kell a pénzed, mert akkor is megszerzem Ash -t ! -vágott vissza. 
Akartam adni neki egy pofont de Harry megállított.
-Hadd, csak egy gyerek.
-Azt majd meglátjuk ! Ha még egyszer felhívod vagy írsz neki egy SMS -t, eltöröm a telefonját. -mondtam és kimentünk a szobájából...

5 megjegyzés: