2013. április 16., kedd

∞5.rész.

-Na, mit eszünk ?  -kérdezte miközben az étlapot lapozgatta.
-Kaját. -nevettem.
-Akkor együnk rántottát sonkával.
-Oké.
Niall rendelt és miután kihozták a kajánkat, láttuk, hogy Tommo széles mosollyal leül mellénk.
-Mit csináltok tubicáim ? -mosolygott és az étlapot vette a kezébe.
-Eszünk.. -mondtuk egyszerre Niall -el.
-Juj, ez jól néz ki ! Mi a neve ? Én is ilyet akarok enni ! -ugrált Louis.
-Ömm.. rántotta sonkával. -igazította ki Niall.
-Ou, már azt hittem, hogy valami izé-bizé.. vagyis olyan nehezebb kaja ! Nah, értitek ti.. -magyarázta miközben SMS -t ìrt El -nek.
-Oké, váltsunk témát ! Hogy aludtatok ? -kérdezte Niall és rám nézett.
-Jól.
-Én is ! -tette fel a kezét Tommo, miközben a telefonját piszkálta.
-És te Niall ? -kérdeztem fülig érő szájal.
-Jól, nagyon jól ! A ti ágyatok sokkal kényelmesebb mint az enyém. -mondta és ivott egy korty vizet.
-Mi ? Hogy hogy a ' Ti ' ágyatok ? Ti együtt aludtatok ? -nézett perverz tekintettel Louis..
-Igen.. -mondta Niall és megfogta a homlokát.
-És mit csináltatok ? -nézett ránk kiskutya szemekkel.
-Louis ! Tizennégy éves vagyok, és csak elaludt mellettem.. 
-Aha-aha, én is ezt mondanám ! -nevetett.
-Istenem.. -mondta Niall.
-Helló ! -ült le mellénk Hazza avval a széles mosolyával.
-Szia. -mondtuk egyszerre.
-Hogy aludtatok ? -kérdezte és körbe ölelt minket.
-Harry ! Képzeld ! Niall és Ash együtt aludtak ! -mondta hangosan Louis.
-Kik aludtak együtt ? -ült le Liam is.
-Ash és Niall ! -mutatott ránk Harry és Louis.
-Szálljatok már le rólunk ! Nem csináltunk semmi rosszat !
-Niall, te tizenhárom évesen veszítetted el a szüzességedet ! Nem jött el az ideje, hogy Ash is elveszítse ? -kötekedett Harry.
-Ömm.. hát.. én fiú vagyok és ő lány.. -nem volt kedvem tovább hallgatni őket, ezért felálltam és elmentem.
-Meg ehetem a maradék kajádat ? -kiabált utánam Harry.
* Niall szemszöge *
-Ti nem vagytok normálisak. -mondtam és megfogtam a homlokomat.
-Csak vicceltünk. -mondta Louis. 
-Minden oké ? -ült le mellénk Simon. -És hol van Ashley ?
-Elment... -mondtam.
-Hova ? -kérdezte ijedten.
-Biztos fel ment a szobájába. -mondta Liam, miközben az ajtót bámulta.
-Mit csináltatok vele ?
-Mi ? Semmit ! -mondták egyszerre a fiuk de én csak hallgattam.
-Niall ? Mi történt ? 
-Semmi.. -feleltem mosolyogva.
-Soha többet nem fogom el hozni a lányomat ! Nem értem most minek hoztam. Mindig csak megbántják. Gondoltam, hogy legalább két hétig boldog lesz, mert láthat titeket, de még ti is megbántjátok őt ! Csalódott vagyok ! -mondta Simon és elindult a lift felé.
* Ash szemszöge *
Fel mentem a szobámba be kapcsoltam a leptopomat, bömböltetni kezdtem a LFK -t, és elkezdtem sírni. Annyira szerencsétlen vagyok... 
Kifeküdtem az ágyon és csak sírtam. Megfogtam a párnámat, a számhoz szorítottam és jó erősen bele sikítottam. Olyan érzésem volt, hogy megkönnyebbültem...
-Kicsim, jól vagy ? -rontott be apa a szobába.
-Igen, apa.. 
-Mit mondtak neked azok a majmok ? -kérdezte és leült mellém.
-Semmit, semmit.. csak most depis kedvem van.. és ha kisírom magam akkor minden rendben lesz... -mondtam de úgy, hogy a hangom el-el csuklót.
-Jaj, szívem ! Vigyázz magadra ! -mondta szomorúan és adott egy puszit.
-Vigyázok !  -mondtam miközben felültem az ágy közepére és ölelgetni kezdtem a párnámat.
-Visszamegyek a fiukhoz, nem tudnak viselkedni ha nem vagyok ott. -nevetett.
Bólintottam majd kiment. 
Betettem az egyik kedvenc dalomat, ami.. nem 1D hanem csak sima zongora dal.. ettől mindig sírok.. 
Elkezdtem gondolkozni, hogy az utóbbi időben soha sem voltam úgy igazán boldog.. Engem mindìg csak kihasználtak.. Miért mindig olyanokba szeretünk bele akibe nem szabad ? Ráadásul nem csak a fiukban csalódtam hanem néhány barátomban is.. ez az én életem.. Egyszer, betűzöm: E G Y S Z E R majd.. én is boldog leszek és ahogy Niall mondta, majd el jön a szőke hercegem akivel boldog leszek.. ( Vagy nem. )
* Niall szemszöge *
Simon fel ment Ash -hez mi pedig sóhajtottunk egy nagyot.
-Jön ! -mondta halkan Harry.
Simon leült közénk, és rendelt valami kaját.
-Na ? -kérdezte Louis halkan.
-Mi na ? -kérdezte Simon.
-Mi van Ash -el ? Nagyon haragszik ránk ? -kérdezte Harry.
-Nem. Rátok nem haragszik, vagyis nekem azt mondta, hogy nem. Rettenetesen szeret titeket. Most sír.. azt mondta, jobb lesz neki ha kisírja magát. Nagyon érzékeny lány, és sajnos naiv. Rengetegszer becsapták, és nem tanul a hibáiból. Mindìg azt mondja, ' Ő más mint a többi ! ' ha valakit szeret, akkor azt tényleg szereti, teljes szivéből. 
Mindig kibeszélik, és ez neki fáj, nem tudja kiben bízhat meg. Most Dawsone a legjobb barátnője. Daws előtt volt egy másik csaj, mindent együtt csináltak, elválasztatlanok voltak, de ellene fordították.. -mondta szomorúan miközben a körmét piszkálta. 
Úgy éreztem cselekednem kel, valamit muszáj tegyek, hogy Ash boldog legyen. Felálltam az asztaltól és a lift felé kezdtem szaladni.
* Ash szemszöge *
A gyönyörű koktél ruhám már hót vizes a rengeteg könnyemtől. Nem tudtam abba hagyni a sírást. A zenét bömböltettem de legalább nem halatszodott a hangos zokogásom.. és akkor belépett ő.. vagyis inkább berontott az ajtón...
Látszott rajta a sajnálat. Hozzám rohant és jó erősen megölelt, abba reménykedve, hogy abba hagyom a sírást, de még akkor se ment...
-Css.. ! Ne sírj ! -ölelt szorosan.
-Olyan nehéz.. -nyögtem ki.
-Pontosabban mi ?
-Minden ! Az egész életem !
-Én itt vagyok neked ! Mostantól,mindentől megfoglak védeni.. Mrs.Horan... -mondta és jó mélyen bele nézet a szemeimbe miközben letörölte könnyeimet.
-Istenem.. annyira aranyos vagy ! Szeretlek.. -mondtam és megöleltem. 
' Szeretlek.. ' milyen szép szó.. Bár el mertem volna mondani neki, hogy nem csak úgy szeretem mint egy sztárt hanem.. több is van ott, szerelem, ami nem lesz viszonozva..
-Én is téged ! -mosolygott.
' De te nem úgy szeretsz engem, mint ahogy én szeretlek téged ! ' gondoltam magamban.
-Kicsim ? -nyitott be lassan apa. Látta, hogy Niall karjai között vagyok ezért csak mosolygott.
-Igen apa ? 
-Jössz ma velünk, vagy maradsz itt ? Nem megyünk messze, és nem fog sokat tartani az interjú..
-Körbenézek a városban. -mosolyogtam.
-Rendben. Niall, gyerünk ! Menj te is készülődni ! Mi van Zayn -el ?
-Alszik. -mondtam.
-Oh, őt is fel kéne költeni, hogy reggelizzen és utána indulhassunk.
-Majd szòlok neki Simon. -mondta Niall, miközben adott egy puszit majd kiment a szobából.
Bementem a fürdőbe, letussoltam, felöltöztem. 
-Hova készülsz ilyen csinosan ? -érdeklődött Niall.
-Megyek a parkba, meg iszok egy forró csokit. Indulok, legyetek jók és sok sikert az intrjuhoz. -mosolyogtam és elindultam a lift felé.
Amikor kiléptem a hotelből felhívtam anyát.
-Szia anya. Hogy vagy ? 
-Szia kicsim. Jól, csak hiányzol. Te ?
-Jól, köszi. Adnál egy kis tanácsot ? -kérdeztem és leültem egy padra.
-Persze. Mondd csak. -kuncogott.
-Ömm.. hát.. eléggé ciki.. tudod.. szerelmes vagyok egy srácba..
-Valahogy tudtam, hogy ez a bajod ! -nevetett. -Szerintem először figyeld meg, hogy hogy viselkedik veled, mert az is lehet, hogy ő is érez valamit irántad és próbál úgymond ' jeleket adni ', csak te eddig nem vetted észre, és ha úgy érzed, hogy minden oké köztetek akkor mondd el neki ! És mi a helyzet a srácokkal ? Mi a helyzet Niall -el ? 
-Köszi.. A-a-a .. fiukkal ? Semmi ! Mi lenne ? Helyesek, aranyosak satöbbi és Niall.. hát.. vele vagyok egy szobába. -kiabáltam és ugráltam miközben az emberek nagy szemekkel néztek.
-EGY SZOBÁBAN ?
-Vagyis... apa is ott van velünk ! Tehát hárman vagyunk.
-Rendben .. Autogramot kaptál ?
-Persze ! Az volt az első, már a turné buszon kunyeráltam tőlük autogramot. -nevettem.
-Ügyes vagy kicsim. Jaj ! Most le kell tegyem, mert oda sül a csirke ! Pusz ! -hadarta majd ki is nyomta a telefont.
Vettem egy forró csokit és unalmamban elsétáltam egy másik parkig, ahol volt egy bicikli, görkori, gördeszka pája, meg egy pár helyes srác.
Leültem egy padra és szürcsölgetni kezdtem a forró csokimat, miközben a telefonomat babráltam.
Bambultam és iszogattam a forró csokimat.

Felálltam és mikor majdnem kiértem a parkból, hallottam ahogy egy fiú: ' Héj ! Várj meg ! -et kiabál.
Hátrafordultam és egy tök helyes srác egy telefont tartott a kezébe.
-Ezt elhagytad ! -mondta mosolyogva.
-Ez nem az eny.. -és akkor le eset.. azért mondta, hogy álljunk le beszélni.
-Szia ! Ashley vagyok ! -nyújtottam a kezemet.
-Én Mark vagyok. Örülök, hogy megismerhetlek. Merre megy egy ennyire szép leányka, ha szabad kérdeznem ? 
-Vásárolni. -nevettem.
-Nem bánod ha én is csatlakozok ? -kérdezte kiskutya szemekkel.
-Nem, dehogy is.. 
Az egész napot Mark -al töltöttem, rengeteget nevettünk. Nagyon aranyos. Voltunk moziba, Nando's -ba.. számot is cseréltünk. Haza kísért vagyis a hotelig.
-Remek volt ez a nap ! -mondta mosolyogva és megfogta mind a két kezemet.
-Igen. -mosolyogtam vissza.
-Remélem majd még találkozunk ! 
-Remélem. Jó éjszakát. Szia ! -mondtam, megpusziltam, integettem és be mentem a hotelbe fülig érő szájjal. Fent, a hotel szobánkba a szokásos.. apa fürdik és Niall gitározik.
-Hol voltál ilyen sok ideig ?
-Mindenhol ! -mondtam és kidőltem az ágyon.
-Fiúval voltál ? -kérdezte és kifeküdt mellettem.
-Honnan tudod ?
-Tudom..
-Niall, szükségem van a boldogságra ! Te bármilyen lányt megkaphatsz ! De én nem kaphatok meg bármilyen srácot, és nagyon hiányzik a szeretett, a szerelem az életemből, az hogy viszont legyek szeretve..
-De én szeretlek.. -mondta kiskutya szemekkel.
-De nem úgy mint.. -és akkor elhallgattam.
-Mint ?
-Mint.. semmi.. tök mindegy..
-Hát oké, te tudod.. -nézett rám szomorúan és kiment a szobából. Mindent elcsesztem. Írtam apának egy levelet, hogy: ' Le mentem enni, mert ÉHES VAGYOK ! Ash xx ! '. 
Lent, Niall és Harry egy asztalnál ültek és beszélgettek, na meg persze ettek, vagyis csak Niall. Szerencsére nem vettek észre. Miután Niall evett, elköszönt Harry -től és felment. Harry észrevett engem és leült mellém.
-Szia Ash, ne haragudj ránk, a reggeli dolog miatt.. -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Nem haragszom.. -mondtam és ettem tovább.
-Hallod.. mi van veled meg Niall -el ? -kérdezte és megvakarta a tarkóját.
-Semmi, barátok vagyunk. Semmi több. Miért ? 
-Ömm.. ezt nem lenne szabad elmondanom de Niall -nek tetszel, és na ! -nézett rám ismét avval a széles mosolyával.
-Én nem tetszedhetek neki ! Akármilyen lányt megkaphat, miért pont engem akarna ? 
-Mert ő téged akar ! Nagyon hasonlitottok.. -nevetett.
-Figyelj, el mondok valamit, de csak akkor ha megígéred, hogy hallgatsz !
-Megígérem ! -mosolygott.
-Oké, szóval.. szerelmes vagyok Niall -be.
-Ez komoly ? -kérdezte tátott szájjal.
-Igen.
-De akkor.. vagyis.. te ezt most nem érted de majd idővel minden kiderül, meglátod ! Niall néha hülye és ha valami rosszat mondana akkor NE figyelj rá, mert majd úgy is minden egyes szavát meg fogja bánni. Oké ?
-Oké.. Na megyek le fekszek. Szia ! -mondtam, megöleltem, adtam neki egy puszit és felmentem.
Fent letussoltam és lefeküdtem aludni...

5 megjegyzés: