2013. április 16., kedd

∞3.rész.

-Ti mit csináltok ? -lépett ki apa a fürdőből.
-Semmit ! Most én megyek fürdeni ! -hadartam el és gyorsan kivettem a szekrényemből a pizsimet és berohantam a fürdőbe.
Eresztettem egy kád forró vizet, és elkezdtem hibernálni. Elaludtam ! Szerencsétlen vagyok !
Arra ébredtem, hogy kopognak a fürdő ajtaján.
-Ash ! Siess már ! Össze pisilem magam !
-Juj ne haragudj ! Elaludtam !
-De szerencsétlen vagy ! -nevetett.
Gyorsan megtörölköztem, felvettem a pizsimet és kimentem. Ahogy kinyitottam az ajtót Niall abban a szent másodpercben rohant be a fürdőbe.
-Hé ! -álitottam meg, akartam egy kicsit idegesíteni. -Várj, hogy menjek ki ! Nem vagyok kíváncsi a nemi szervedre ! -nevettem.
-Siess ! -nevetett ő is, de próbált komoly lenni.
-Mit csinálsz apa ? -kérdeztem és leültem mellé az ágyra.
-SMS -t írok a fiuknak, hogy feküdjenek le, mert holnap korán kel kelljenek !
-Oké .. -néztem rá furán majd bebújtam az ágyba és felhívtam anyát.
*
Niall kiszaladt a fürdőből, de úgy hogy lent egy törölköző takarta. Rápillantottam majd gyorsan a fejemre húztam a takarót.
-Niaaaall ! -kiabáltam a takaró alatt.
-Itt hagytam a pizsimet !
-Mozogj ! -mordult rá apa.
-Bement ? -kérdeztem apát.
-Be !
*
-Fekvés ! -mondta apa.
Lekapcsolta a villanyt és bebùjt az ágyba. Mikor majdnem elaludtam volna meghallottam a szomszéd szobába valami ismerős zenét: Who let the dog out ?! aztán pedig, hogy ' Louis ! ' . Mikor ezt meghallottam elkezdtem nevetni. Röhögő görcsöt kaptam. Már az első napon hülyét csinálok magamból, Niall előtt.. aztán hallottam, hogy Niall is csatlakozik a nevetéshez.. kiderült, hogy ő azon nevetett ahogy én nevettem ! Érdekes....
-Istenem .. -mondta apa..
Nagy nehezen befejeztem a nevetést. Elaludtam...
*
-Kelés ! -szolt apa.
-Ne ! Ne kérd azt tőlem ! -mondtam félig becsukott szemmel miközben a párnámat Niall -hez dobtam, hogy ébredjen fel.
-Krumpli.. -motyogta Niall és visszadobta a párnámat, kisebb sikerekkel. Félig aludt.
-Ash, te még aludhatsz. De a fiuk fel kell keljenek ! Hallottad Niall ? -kérdezte apa.
-Ühüm.. -mondta csukott szemekkel.
Ami innen történt az kiesett, bealudtam ..
Tizenkét óra tizenkét perc volt amikor felkeltem.
Felöltöztem, és észrevettem, hogy a telefonom alatt van pénz, biztos kajára. Szóval lementem reggelizni. Kaja után felhívtam apát, hogy kérdezzem meg merre vannak, de megtiltotta, hogy elmenjek mivel eltévednék, ezért visszamentem a szobába és bámultam ki az ablakon.
' Miért ilyen unalmas az élet ? ' gondoltam magamban. Megcsörrent a telefonom. Apa volt az.
-Mit csinálsz ? -kérdezte.
-Szét unom a fejemet..
-Menj le a hotel elé, ülj be egy taxiba és gyere a Stundanick stùdiòhoz !
-Végre valami izgi !  Szia. -letettem a telefont és már szaladtam is.
Öt percet sem utaztam. Apa kint várt. Kifizette a taxit és bevitt.
-Hol vannak a fiuk ? -kérdeztem miközben körbe néztem.
-Ott bent ! Interjún vannak. -mutatott egy ajtóra.
-Aha, oké. És én minek kellet ide jöjjek ?
-Hogy ne unatkozz otthon.. -magyarázott.
-Kijöttek a fiuk ! -mondtam és figyeltem, hogy egymás hegyén hátán vannak.
-Szia Ash ! -mondták kórusban, kivéve Niall.
-Szia Mrs.Horan ! -mondta *troll face*  fejjel.
-Niall nem hiszem el, hogy most is evvel akarsz piszkálni ! -nevettem.
-Nem piszkállak, csak az igazat mondom, vagyis... még mielőtt valaki félreértené... Daws becézte úgy Ash -t !
-Na és ? Én Daws -t pedig Mrs. Styles -nek becéztem ! -álltunk le veszekedni.
-Be fejeznétek ? Vagy azt akarjátok, hogy holnap minden újságnak a címlapján az álljon, hogy Niall veszekedett Simon Cowell lányával ?! -kérdezte idegesen apa.
-Nem.. -mondtuk egyszerre lehajtott fejjel.
-Én is így gondoltam ! Most gyertek, megyünk ebédelni, majd a fiuknak tánc próba. -mondta apa és előre ment, de mi Niall -el csak szemeztünk.
*
-Louis, mi volt az a vicces zene, ami tegnap este szolt ? -mikor ezt kérdeztem Niall rám nézett és elkezdett nevetni.
-Eleanor hívott..
-Ash ! Ma erre jön Dani. -pillantott rám Liam.
-Komolyan ? Megismerkedhetek vele ? -kérdeztem izgatottan.
-Persze !  Egy óra múlva itt lesz.
-De jó !  Louis, El -el is megszeretnék ismerkedni ! Juj meg Perrie -vel ! -néztem Zayn -re.
-El és Dani legjobb barátnők, tehát ma el jöhetne El -is ! -magyarázott Harry.
-Beszélek vele. -mondta mosolyogva Tommo.
-Köszönöm.. -mosolyogtam.
*
A fiuk tánc próbán vannak én pedig várom El -t és Dani -t. Annyira boldog vagyok, hogy őket is megismerhetem.
' Istenem !  Ott jönnek ! ' gondoltam magamban.
-Szia ! Biztos te vagy Ash ! -köszönt illedelmesen El.
-Aha.. -beszélni is alig bírtam.
-Szia Ash. Hogy vagy ? -kérdezte Dani és megölelt.
-Köszönöm jól. Ti ?
-Remekül ! -mondták egyszerre.
-Este jössz a fiuk fellépésére ? -kérdezte Dani és elővette a telefonját.
-Este ? Fellépés ? -kérdeztem meglepődve.
-Igen. Nem tudsz róla ? -kérdezte El és rá pillantott Dani -re.
-Most már tudok, biztos később fog szólni apa....
-Igen.. -bólogattak.
*
Este hét óra van és apa még mindìg nem szolt a koncert miatt. Biztos nem is fog...
Daniék -kel rengeteget nevettem, és egy csomó képet készítettünk, számot is cseréltünk, nagyon aranyosak.
-Hova mész ? -kérdeztem.
-Egy megbeszélésre a fiukkal.. -hadarta el.
-Az jó, de este kel menni egy megbeszélésre ?
-Ömm.. tudod mit ? Öltözz fel !
-De én miért menjek egy megbeszélésre ? -kérdeztem sunyin.
-Öltözz !
-Tudom, hogy nem megbeszélés lesz, hanem KONCERT ! -emeltem ki a 'koncert' szócskát.
-Négy dalt fognak előadni ! Az nem koncert ! -mondta apa és megigazította a haját.
-Hát de énekelnek !
-Ash, akarsz jönni vagy nem ? -szolt hozzám Niall.
-Jól van na.. megyek.. -forgattam meg a szemeimet.
Felöltöztem és elindultunk. Csak a turné buszban vettem észre, hogy mindenki ki van öltözve, csak én nem..
Amikor megérkeztünk El -t, Dani -t és Perrie -t pillantottam meg, akik úgyszintén ki voltak öltözve.
' De tróger vagyok... ' gondoltam magamban.
Louis El -hez szaladt, Liam Dani -hez és Zayn pedig Perrie -hez.
~annyira szépek :3
-Legszebb párok. -mondta Niall miközben az ölelkező szerelmeseket figyelte és megállt mellettem.
-Igen azok..
-Te miért nem öltöztél ki ? -nézett rajtam végig.
-Kellet volna ?
-Nem látod, hogy mindenki ki van ? Tudod mi fog most történni ?
-Nem.
-A legújabb albumunkat bemutatjuk és annak a négy legfőbb dalát.
-Nem hiszem el ! -csaptam kezeimet csípőmhöz. -Apa ! Adj pénzt ! Van itt egy ruha bolt megyek veszek ruhát.
Apa adott pénzt és elkezdtem szaladni, de egy ' Várj meg ! ' meg álitott...

4 megjegyzés:

  1. :) Gyorsan hozd a 4. részt! :) xx Aletta

    VálaszTörlés
  2. Juj *.* ... El *.* Perrie *.* Danielle *.*
    annyira tökéletesek..öhm..Mrs.Horan <3
    Bettyvoltam. :)

    VálaszTörlés