2013. április 15., hétfő

∞2.rész.

Apa odaadta a csomagokat egy srácnak aki bevitte őket a hotelbe. Apa előre sietett a recepcióhoz, hogy kérjen szobákat, én is mentem utána, óriási volt a hotel belülről..
-Apa, éhes vagyok !
-Tessék ! -mondta és a kezembe nyomott egy kis pénzt.
Körbe néztem és megpillantottam egy olyan gépet, ahova beteszed a pénzt és kiadja a kaját. ( :D )
Rohantam venni egy óriás szendvicset. Miután meg vettem hátrafordultam és meg pillantottam Niall -t aki szorosan állt előttem és mosolygott.
-Mit vettél ? -kérdezte.
-Ööö.. semmit ! -mondtam és eldugtam a szendvicset.
' De gonosz vagyok ! Hazudtam Niall -nek ! De ha kell neki kaja akkor vegyen ! Neki több pénze van mint nekem ! ' gondoltam magamban.
-Rendben..  -mosolygott és elment.
Vissza mentem apához.
Miközben ettem rápillantottam Louis -ra aki szolt a fiuknak, hogy: ' Hé ! Van kajája ! ' ezt a rövidke kis mondatott suttogni akarta de másfél méterről tisztán hallottam mindent. A fiuk rám néztek avval az elégedett mosolyukkal és elkezdtem felém szaladni.
'Adj nekem is !  ',' Én is kérek ! ',' Csak egy harit ! ',' Légyszi ! ' ,' Csak egy kicsit ! ' .. mindenhol ezt hallottam, ráadásul kiskutya szemekkel néztek rám.. Ránéztem a szendvicsemre és oda adtam nekik... olyan aranyosan osztoztak rajta...
-Gyertek ! Meg vannak a szobák. -mondta apa és elindultunk a lift felé. -Összesen három szobába leszünk ! Van két szoba egy-egy nagy franciaággyal. Kik akarnak az első szobában aludni ?
-Én meg Louis ! -emelte fel a kezét Harry.
-LARRY STYLINSON ! -mondtam halkan, mire Zayn felnevetett.
-Oké, akkor Harry, Louis tietek a 37 -es szoba, és a második szobában kik akarnak aludni ?  -kérdezte apa, miközben valamit jegyzetelt.
-A harmadik szobába, hogy vannak az ágyak ? -kérdezte Niall karba tett kézzel.
-Ott van egy nagy franciaágy ahol Ash és én fogunk aludni, meg egy, egy személyes ágy.
A fiuk összenéztek és abban állapodtak meg, hogy Liam és Zayn maradnak a 39 -es szobába és akkor Niall lesz velünk !
' Je ! ' gondoltam magamba. A szám a fülemig ért a boldogságtól. Mindenki elfoglalta a szobáját, ki pakoltak.. már aki..
Liam, apa és én kipakoltunk de a többiek elhelyezték a bőröndjüket egy sarokban és kizibzározták azt.... ' Kipakoltak '.
-Oh, mostantól hat gyerekkel vagyok összezárva ! -motyogta apa miközben a homlokát piszkálta.
-Apa, én tudok viselkedni !
-Igen tudsz, csak mikor 1D van a TV -ben akkor nem.. Ja meg persze mikor meglátsz róluk egy képet vagy egy magazint, na meg persze mikor meglátsz egy Niall -es képet ! -sorolta.
-Apa ! -mordultam rá.
Szerencsére Niall pont WC -n volt ezért nem hallotta..
-HALLOTTAAAAAAAAAM ! -kiabálta Niall.
-Ha mindenki kipakolt, akkor menjünk enni ! -mondta apa és összecsapta kezeit.
-Végre ! -mondtam.
-Kaja ! -kiabálta Niall miközben kijött WC -ről.
Szóltunk a többieknek is és lementünk enni.
-Ki mit kér ? -kérdezte apa és végignézett rajtunk. Látszott rajta, hogy fél, hogy elszabadul a pokol, mivel elmondása szerint nem tudunk viselkedni...
Mindenkit körbekérdezett majd rendelt. Harry kajálás közben el kezdett unatkozni.. A kanalára fel tett egy borsó szemet és elkezdte apát bombázni.
-Harry ! -szolt apa.
-Igen, Simon ? -fordult felé mosolyogva.
-Fejezd be !
-Igen is kapitány.. -mondta és tovább evett.
Egy pár perc múlva újra elkezdett bombázni, de most Liam -et..
Liam tűrte nem szolt semmit..
-Annyit kell majd meséljek Daws -nak ! -súgtam apa fülébe.
-Azt elhiszem.. következőleg mikor ő is jön akkor fel kell készüljek még több ideggel, mert hát akkor már hét gyerekkel leszek összezárva.. -mondta apa miközben Harry -t figyelte ahogy Liam -et idegesíti.
-És Ash.. mindent tudsz rólunk ? -kérdezte Louis.
-Mindent. -ittam egy korty vizet.
-Aha.. -legyintett lenézően apa.
-Mikor született Zayn ? -tette fel a kérdést Liam.
-Ezer kilencszáz kilencven három, január, tizenkettő, este tíz órakor. -feleltem mosolyogva.
-Pf... -néztek össze a fiùk.
Kaja után mindenki elvonult a szobájába, apa elkezdett beszélni amire én nem nagyon figyeltem hanem inkább SMS -eztem.
-A buszban maradt a gitárom. -pattant fel Niall.
-Menj le érte DE vigyázz magadra ! -mondta apa és oda lökte Niall -nek a busz kulcsát.
Niall felvette a cipőjét és kiszaladt a szobából.
-Én megyek fürdeni.. -mondta apa és bevonult a fürdőbe. Felültem az ágyra és felhívtam Daws -t.
-Képzeld Niall velünk van egy szobába !
-Várj kitalálom ! Harry, Louis -al van !
-Igen ! És Liam Zayn -el !
-Oh én is akarok velük találkozni ! Niall most ott van ?
-Nem, le ment a gitárjáért.
-Kérd el tőle, hogy mutasd meg neki, hogy te is tudsz gitározni ! -mondta.
-Nem ! Oh, visszajött ! -mondtam halkabban.
-Oh ! Kérd meg, hogy mondja azt, hogy ' This is One Direction ! ' annyira szeretem ahogy mondja !
Szóltam Niall -nek majd elmondta.. Megkért a kis ír, hogy hangosítsam ki Daws -t.
-Istenem !  Mindjárt össze esek ! Ash ! Majd beszélhetek Harry -vel ?
-Hát.. -ránéztem Niall -re aki bólintott.- Igen. Csak majd holnap, mert már késő van !
-Imádlak ! Akkor holnap ! Ömm.. vigyázz Niall -re. -nevetett. -Jó éjt Mrs.Horan .
-Daws !  -mordultam rá.
-Upsz .. mondd azt, hogy nem voltam kihangosítva !
-De, ki voltál, mindegy.. szóval.. jó éjt Mrs.Styles. -mondtam és letettem.
-Aha, szóval Mrs.Horan ! -nevetett Niall és elkezdte behangolni a gitárját.
-Igen.. -mondtam és elindultam az ablak felé.
-Aranyos vagy, Mrs.Horan.. Simon hol van ?
-Köszönöm Mr.Horan. -kuncogtam. -Fürdik.
-Gyere ide, mutatok valamit. -mondta mosolyogva.
Leültem mellé és elkezdett egy nagyon ismerős dalt gitározni...

Hallgattam, hallgattam de az Istenért sem jöttem rá, hogy mit játszik. Aztán mikor elkezdett énekelni minden beugrott..
-Summer love ! -kiabáltam és felfigyeltem rá. Bólintott majd tovább gitározott...

6 megjegyzés:

  1. gyorsan hozd a kövit!Ez a világ legjobb Blogja :) xx Aletta :)

    VálaszTörlés
  2. nagyonjó, de a kinézeten változtass. kiemeltem a szöveget, és úgy is alig tudtam elolvasni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik <3 Imádom mint mindig a legjobb blog *-* :$$

    VálaszTörlés
  4. Juj *.* nagyon jó ! Siess a következővel ! <3
    Már az első két részt kívülről tudom :$ nagyon jó :)

    VálaszTörlés