2013. április 14., vasárnap

∞1.rész.

Az ágyon ugrálva kezemben a fésűmmel énekeltem vagyis inkább ordítoztam: ' Yeah, so tell me girl if every time we, touch you get this kinda rush. Let me say yea a yea a yea a yea a yea.. ' .. amikor berontott apám a szobámba...
-Ash, pakolj össze két héti cuccot ! Egy óra múlva indulunk !
-Apa ! Berontottál a magánszférámba, de hova megyünk ? 
-Jaj ne kérdezősködj annyit ! Hol a telefonom ?! -kérdezte és elkezdett gondolkozni.
-A kezedben..
-Jah oké, nah menj már pakolni ! -hessegetett.
-De hova megyünk ?
-Figyelj ! -kezdett el magyarázkodni miközben leültetett egy fotelbe. -Azt szeretném, hogy higgadt maradj, tudom, hogy Directioner vagy és arra gondoltam, hogy találkozhatnál a srácokkal, amit persze nagyon könnyen el tudunk intézni, mivel hát én vagyok a menedzserük. Ma indulunk velük egy kisebb turnéra ami csak két hétig fog tartani. Gondolom akarsz jönni.. -mondta mosolyogva. Amikor befejezte a mondanivalóját meg se tudtam mukkanni csak néztem rá tátott szájjal..
-Ash ? Jól vagy ?
-Apa, én.. FOGOK TALÁLKOZNI A ONE DIRECTION -EL ! -kiabáltam miközben össze-vissza ugráltam a szobába. 
-Mi ez a nagy hangoskodás ? -jött fel anya és a csípőjére tette a kezét.
-Hát, most közöltem vele a hírt.. -mondta apa és bement a fürdőbe.
-Anya, el sem tudod hinni milyen boldog vagyok ! Rettenetesen szeretlek titeket ! -mondtam és szorosan megöleltem anyát.
-Mi is szeretünk téged kicsim ! -mondta és megpuszilta a homlokomat. -Na de most menj és pakolj, hogy ha nem akarod, hogy itt hagyjanak !
-Rohanok ! -mondtam és elkezdtem szaladni, közben elestem, elcsúsztam a padlón. Amikor a földön landoltam elkezdtem nevetni, felálltam majd tovább szaladtam egészen a szobámig.
' Oh jeh igen, igen, aha aha aha.. ' mondogattam magamban. 
Miután nagy nehezen bepakoltam letussoltam, felöltöztem, kifésültem a hajamat, tettem szempilla spirált és lecipeltem a bőröndömet a nappaliba. 
-Anya, te nem jössz ? -rohantam be anyához a konyhába.
-Sajnálom de nem, túl sok dolgom van.. de ha valami baj lenne van telefonod és feltudsz hívni. -mondta mosolyogva és elkezdte felvágni a főt répát.
-Mehetünk ? -jött le apa, miközben a nyakkendőjét igazítgatta.
-Igen.. -mondtam vidáman. Adtam anyunak egy puszit és beültem a kocsiba. 
-Basszus ! Nem hívtam fel Dawsone -t ! -mondtam és gyorsan a telefonomhoz kaptam majd tárcsáztam.
-Haló ? -szòlt bele vidáman a telefonba.
-Szervusz ! Mi jót csinálsz ?
-Semmi érdekeset, 1D -s blogot olvasok, 1D -s zenét hallgatok.. te ?
-Ömm.. mondok valamit, szóval az a helyzet.. de ne hogy megharagudj.. vagyis ömm, hogy is mondjam ..
-Ashley ! Bökd már ki ! -ordibált a telefonba.
-Két hétig össze leszek zárva a One Direction -el ! -hadartam el.
-HOGY MI ? Én is akarok menni ! -kezdett el nyávogni.
-Sajnálom, de most az egyszer nem jöhetsz, majd következőleg.. 
-Oh, kérjél nekem Harry -től egy autogramot ! -tetette a mű sírást.
-Megígérem ! De most le kell tegyem, itt vagyunk az 1D háznál. Majd hívlak. Pussz ! -mondtam és letettem a telefont. Apuval kiszálltunk a kocsiból és elsétáltunk az ajtóig.. közben a szívem majd kiugrott, ráadásul pillangókat éreztem a hasamban.
-Készen állsz ? -kérdezte apa és a csengőre tette az ujjait. Vettem egy mély levegőt és bólogattam. Ahogy megnyomta a csengőt, abban a másodpercben nyitottak ajtót. Eléggé fura volt. Az volt az érzésem, hogy a fiuk leskelődtek, hogy mikor jövünk........
-Helló Simon ! -mondta mosolyogva Louis.
-Szia Louis. Szólj a fiuknak, hogy jöjjenek ki és egyben hozzák a csomagjaikat is.
-GYERTEEEEEEEEEEEEK ! MEGJÖTT SIMOOOOOOOOOOOOON ! -ordibálta.
Nem tudtam megszólalni, még köszönni sem bírtam. A fiuk szépen lassan liba sorba kijöttek kezükben a csomagjaikkal. 
Miután bepakolták a csomagjaikat a kocsiba oda sétáltak hozzám.
-Oh, ki ez a szép leányka ? -kérdezte Zayn.
-Ö a lányom Ashley.. Ash ! Mutatkozz be ! -mondta apa és előrébb lökött. Persze ismét egy hang sem jött ki a torkomon, csak néztem őket ahogy széles mosollyal bámulnak és várják, hogy megszólaljak.
-Directioner ? -kérdezte Harry. Elkezdtem bólogatni.
-Bólogatott ! -kiabálta Louis. -Haladunk ! -folytatta.
-Hány éves vagy Ashley ? -kérdezte mosolyogva Niall.
-Eléggé fiatal, csak tizennégy.. -mondta apa.
-Ash, gondoljuk két hét alatt ' megtanulsz ' beszélni. -mondta Liam és végig nézett a fiukon akik csak bólogattak.
-Nah jó, gyerünk ! Indulás ! -mondta apa és a turné busz felé mutatott.
-Ez óriási.. -mondtam tátott szájjal amikor beléptem a buszba.
-Beszélt ! -kiabált Niall. Mosolyogtam egyet majd a leghátsó széken helyet foglaltam. Mindenki leült már csak a sofőrt vártuk.
' Felhívom Daws -t ! ' gondoltam magamban.
-Nah mi a helyzet ? Hogy néznek ki ? Ki a leghelyesebb ? Elindultatok már ? Beszéltél velük ? Kaptál autogramot ? -tette fel a kérdéseket legjobb barátnőm.
-Semmi. A buszon ülünk és várjuk a sofőrt. Jól néznek ki. Hát Niall, vagyis az én szemembe Niall..
-HALOTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ! - ordibált közbe a kis ír.
-Ez ki volt ? -kérdezte Daws.
-Niall, meghallotta amit róla mondtam..
-Ah, Harry milyen ? -nyögött.
-Kedves. -mondtam és előkotorásztam a füllhallgatòmat.
-Ash, le kell tegyem, szòlt anya ! Később visszahívlak ! Szia. -hadarta majd letette a telefont.
A sofőr megérkezett. Apa ült legelöl a sofőr mellet. Amikor elindultunk vettem egy mély levegőt és elindultam apához, eléggé rossz volt mivel a fiuk mellet kellet elmenjek. Amikor ' célomhoz ' értem leguggoltam majd halkan megkérdeztem, hogyha kérhetek-e tőlük autogramot, persze apa ' Igen ' -el válaszolt. Visszamentem és a kézi táskámból előkotorásztam két 1D -s posztert, tudtam, hogy kettőt kell hozzak mivel Daws -nak is kell autogram.. Elővettem a fekete filcemet majd szépen sorba oda mentem a fiukhoz. Először Niall -hez mentem.
-Szia, kaphatok két autogramot ? -kérdeztem lehajtott fejjel.
-Haha, nem is elég egy ? -kérdezte nevetve.
-Az egyik, a legjobb barátnőmé lesz..
-Az úgy mindjárt más. -mondta mosolyogva és aláírta a posztereket.
-Köszönöm szépen, később, ömm.. csinálnál velem egy képet ?
-Hogyne. Rámosolyogtam és továbbmentem Harry -hez.
-Szia Harry, kaphatok két autogramot ? -kérdeztem most már egy kicsit bátrabban.
-Szia Ash ! Kettőt ? 
-Igen kettőt az egyik a legjobb barátnőmé lesz, és írnál neki oda még valami rövidebb, lelkizős szöveget ? Te vagy a kedvence. 
-Hogyne ! Tessék ! -szépen aláírta őkét sőt Daws -nak még azt írta ' Nagyon de nagyon de nagyon szeretlek !! Harry Xx ' .
-Köszönöm szépen, nagyon fog örülni és egyébként imádom a fürtjeidet !
-Oh, én is szeretem őket ! -mondta és elkezdte piszkálni a haját, mire én felnevettem, apa hátrafordult és rám mosolygott. 
-Szia Zayn. -mondtam és megálltam előtte.
-Szia.. Félsz tőlünk ?
-Nem, csak olyan fura, hogy ti itt vagytok és én itt vagyok veletek...
-Értem. Kérsz autogramot ? -kérdezte és ránézett a posztereimre.
-Ha nem gond.
-De hogy is ! Kettőt szeretnél ?
-Az egyik a legjobb barátnőmé lesz.
-Oké.. -aláírta a posztereket, megköszöntem és tovább ballagtam Tommo -hoz aki épp Kevin -t simogatta.
-Szia Louis.
-Szervusz Ashley ! Ö itt Kevin ! 
-Tudom, hogy ő ki, hisz Directioner vagyok.. -forgattam meg a szemem mosolyogva.
-Ja oké.. Kevin köszönj szépen Ash -nek.. * semmi * -Kevin, nem hallod ? Köszönj ! * ismét semmi * -Mocskos galamb ! -ordibálta Louis majd hátradobta.
-Áù ! -kiabálták.
-Bocsi Niall ! -mondta Tommo és elvette tőle Kevin -t. -Kevin ne haragudj, hogy csúnyán beszéltem veled. Szeretlek ! -simogatta majd megpuszilta. -Tessék ! Oda adom neked, hogy vigyázz rá ! -nyújtotta felém.
-Komolyan ? -kérdeztem boldogan mire Louis bólogatott. -Köszönöm ! -mondtam és elvettem a kezéből. -Louis kaphatnék két autogramot ? 
-Persze. Nem kérdezzem meg, mert már háromszor hallottam, hogy a második a legjobb barátnődé lesz ! Szóval tessék ! -mondta mosolyogva, és visszaadta az aláirt posztereket.
-Köszönöm ! Gyere Kevin látogassuk meg Liam -ot ! -Szia Liam ! -Hogy van Dani ? 
-Szia Ashley, jól van.
-Az jó, nagyon aranyosak vagytok együtt na meg persze Zayn és Perrie, Louis és Eleanor.. ah.. -áradoztam mire Liam felnevetett.
-Köszönjük, nagyon kedves vagy. -mosolygot.
-Liam, kaphatok két autogramot ?
-Persze ! Hogy hívják a legjobb barátnődet ?
-Dawsone.. 
-Szép neve van, talán majd egyszer vele is találkozunk.
-Remélem és ő is reméli ! Nagyon szeret titeket ! -mondtam és Liam visszaadta a  posztereimet. -Köszönöm szépen, és ha most nem haragszol leülök.. -mondtam mosolyogva.
-Menjél csak..
Leültem és bedugtam a fülesemet, LWWY ! Sikeresen elaludtam. Arra ébredtem meg ahogy Niall költöget.
-Ash kelj fel, megérkeztünk.
-Már ? Hány óra ? -morogtam.
-Igen, és nyolc. Szinte az egész utat végig aludtad vagyis három órát.
-Oh..
-Na gyere ! -mondta mosolyogva és felém nyújtotta a kezét.
' ÚrIsten ! Nyújtja a kezét, vagyis meg kell fogjam. ' gondoltam magamban. Kòmásan kiballagtam a buszból persze segìtségel és bámultam a hotelünket.
-Most komolyan ? 
-Nem tetszik ? -kérdezte apa, és kezébe vette a csomagomat.
-De, ez gyönyörű, csak nem túl nagy ?
-Majd hozzászoksz ! -mondta és elindult befelé.

Hotelünk: 

5 megjegyzés:

  1. Juj *.*
    Nagyon jó lett !
    Hamar hozdd a következőt !!
    amúgy kritikázhatok ? :(
    Nem tudod valahogy besötétíteni ott ahol van a szöveg...mert zavaró a sok csillogás :/

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan kövit!!Imádom a blogod! :) xx Aletta

    VálaszTörlés
  3. Jujj nagyon jo lett imadom kedvenc blogom meg akkor is ha elorol kell hogy kezdjed soha nem fogom megunni.. siess a kovivel puszii <3 <3

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó. :*
    .Rebecca.

    VálaszTörlés